You are not logged in.
Ei kai tälle ollu viä topikkii? Pari viikkoo meinaan pyöritellyt tätä Austran levyä, ja nyt on edetty siihen pisteeseen että pakko alkaa hehkuttaa tääl internetissä. Jostain syystä vähän negatiivisesti suhtauduin koko bändiin alunperin, mut levy on vaan kaikesta kyynisyydestä riisuvan hieno. Ei tässä heikkoa biisiä olekaan, sen sijaan sellasia 2/3 sellaisia, joista minkä tahansa olisi voinut julkaista ykkössinkkuna. Annie Lennox, Kate Bush, Karin Dreijer Andersson, Zola Jesus, Katie Stelmanis, jumalaut:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Diggailen tuota levyä kovasti ja tuli se jatkuvan mp3-soittimessa pyörittämisen jälkeen ostettua ihan älppärinäkin.
Bändin laulaja Katie Stelmanis kävi 2008 ainakin Tampereen Telakalla, en valitettavasti ollut paikalla.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Jostain syystä en ole vielä muistanut kuunnella koko levyä, mutta ainakin Lose it on mahtava biisi.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jostain syystä vähän negatiivisesti suhtauduin koko bändiin alunperin, mut levy on vaan kaikesta kyynisyydestä riisuvan hieno. Ei tässä heikkoa biisiä olekaan
smaaaa, mitä enemmän on kuunnellut, sitä enempi oon digannut (löysin tän aika viimevuoden loppupuolella, kiitos moronica ettei mennyt ohi)
tää nousee kyllä mulla aika korkealle viime vuoden parhaimmistossa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tää on tällästä "ihan kivaa"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jumalauta, tää TRUST, jossa Maya Postepski (drumming/programming for Austra) on myös ihan saatanan hyvä levy mitä oon kuunnellut ihan hulluna
spotify:sta löyty ep:eitä, mut suosittelen etsimään koko levyn käsiin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Trust on erittäin miellyttävä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kävin sunnuntaina Austran keikalla. En tiennyt bändistä ennalta oikeastaan mitään, mutta uskoin, kun tyttökaverini kehui. Pirun hyvä bändi oli! Pitänee tutustua levyynkin/levyihinkin.
flowssa nämä
en tykkää laulajan äänestä
Pärähti YouTuben algorytmillä kuulokkeisiin ja täähän on kivaa menoa! Parempaa kuin "ihan kivaa" hei hasauttelija hei
Tykkään laulajan äänestä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Laitoin koko tuotannon tilaukseen
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
mun mielestä Austran musiikki muistuttaa liikaa virrenveisuuta ollakseen hyvää.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oon käynyt aivan vääränlaissa jumalanpalveluksissa näemma ja nyt oon jo eronnut kirkosta
mun mielestä Austran musiikki muistuttaa liikaa virrenveisuuta ollakseen hyvää.
Ymmärrän kyl et se laulu saattaa välillä ottaa korvaan ikävästi. Musta eka levy on ihan mahtavan synkkis, toka on poppii ja toi uusinkin kuulostaa hyvältä. Nää on ihan todella cowii livenä. Oon nähnyt piskuisessa kellaridiskossa sekä isommalla klubilla ja kummassakin toimi tosi hyvin. Vuoden bileet molemmissa tapauksissa. Buukkaispa joku nyt jatkoo tolle kevään Euroopan kiertueelle tänne pohjoseen stna!
Mangojauhe goddamn.
Vähän vaikuttaa pliisulta uusi levy aikaisempiin verrattuna.
LIPPU OSTETTU
Oli hyvä keikka! Kunnon kiimaista vääntöä välillä, napakka setti. Mitä tuosta nyt sanoisi. Sellainen reilun tunnin setti parin biisin encorella. Alkoi vähän myöhässä, mutta vielä pääsi hyvin seiskalla kotiin.
YouTubesta livejä katsottuani vähän pelotti, että mikä on meno, varsinkin laulu oli jossain KEXP:n pätkissä aika heikkoa.
Runpua soitti hieman yllättäen lämppäriartisti eli Ela Minus. Lämppäri noin muuten jäi kokematta.
Tässä hyvä tuore show YouTuben syövereistä.