You are not logged in.
1. Prospekt
2. Taantumus
3. Fraten
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
1. prospekt
2. forest
3. taantumus
1. sunrise
2. prospekt
3. forest
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
mielenkiintoista ja keep those lists coming, forest pitääkin taas tsekkailla kun näyttää olevan monen suosikki, ja onhan sillä ydinaukio
1. Sunrise
2. Katapult
3. Tulikoira
1. Raunio
2. Forest
Kolmatta en osaa sanoa enkä myöskään sitä miks pistin nää eri viesteihin.
Kolmatta en osaa sanoa enkä myöskään sitä miks pistin nää eri viesteihin.
Tulikoira on hieno kokonaisuus, samaten Guillotinesta olen tykännyt. Golem/vesiliirto kans! Ja Prospekt on tavallaan aika täydellinen.
harmittaa kun en omista katapultia vinyylinä
harmittaa kun en omista katapultia vinyylinä
paljolla ostat
näyttää olevan monen suosikki, ja onhan sillä ydinaukio
toi biisihän on ton mestariteoksen heikoin
jäljet-kappaletta parempaa musiikkia nyt ei kai ole tehty
psykokarkki wrote:harmittaa kun en omista katapultia vinyylinä
paljolla ostat
kympillä
Itse voisin tarjota 11e ja ostaa "sen" 18. toukokuuta suoraan jykylästä.
bzort glorf bööth
Ei vaan jos ydär myy tuon kympillä, niin menköön psykolle. Pärjään cd:llä.
bzort glorf bööth
veikkaan ettei kuitenkaan myy, ja en nyt niin epätoivoisesti sitä tarvitse. mut jos tolla lähtee niin kelpaa kyllä
no kyl mä tosta jonkun parikybää pyytäisin.
discogsissa halvimmillaan 17e+postit.
Last edited by ydinaukio (19.04.2013 13:43)
Mulla ei oo yhtää Circleä, ei älppärinä eikä seedeenä suhteeni tähän bändiin on se, että välillä ärsytän tyttöystävää luukuttamalla Rautatien nimibiisiä täysillä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
monta levyä oon yrittäny tykätä, mut aika hankalaa kuunneltavaa. Parhaaksi muistoksi on jäänyt Andexelt. Rätön mukaantulo oli taannoin jännittävää, varsinkin keikat olivat erittäin tulisia, ja monta upeaa live-esitystä olen nähnyt bändiltä (parhaita bändejä lavalla mitä oon koskaan nähny missään)... mutta levyt eivät innosta... vaikee saada esiin sitä samaa kipinää minkä live tilanteessa..... nää "hevilevyt" judaspriest lauluineen ei kiinnosta ollenkaan. Pharaoh Overlord on taas levyltä parempi, ja livenä toimii hemmetin hyvin myös (parasta!) - paitsi PO:nkin levyillä ihme hevilaulua ja muutakin hevihöpinää.. onneksi tekivät sen Siluurikaudella levyn väliin. Mut kunnon riffejä ja instrumentaaleina mieluiten toivoisi kuulevan enemmän, molemmilta näiltä bändeiltä.
tämä oli hyvä! ja mikä vielä parempi, ei laulua - tai jos oli, niin hyvin mixattu!
circle vois tehdä seuraavaksi levyn nimeltä amorphis
circle vois tehdä seuraavaksi levyn nimeltä amorphis
varmaan tekevätkin
monta levyä oon yrittäny tykätä, mut aika hankalaa kuunneltavaa. Parhaaksi muistoksi on jäänyt Andexelt.
Enpä oo kuunnellu Andexeltia varmaan kymmeneen vuoteen, mutta vahvaksi mielikuvaksi on jäänyt se, että saattaapi olla Circlen paskin levy. Pitäis ehkä kuunnella uudelleen.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
çüçü-çüçü wrote:monta levyä oon yrittäny tykätä, mut aika hankalaa kuunneltavaa. Parhaaksi muistoksi on jäänyt Andexelt.
Enpä oo kuunnellu Andexeltia varmaan kymmeneen vuoteen, mutta vahvaksi mielikuvaksi on jäänyt se, että saattaapi olla Circlen paskin levy. Pitäis ehkä kuunnella uudelleen.
itse antaisin andexeltille pisteet 5/5. heti eka biisi on ihan älytöntä tykitystä ja viides raita on muuten vaan parhaita biisejä mitä tiedän. eikä siellä ole yhtään paskaa joukossa.
aattelin tässä käydä Circle levyt läpi ja tehdä oman "best offin"; ei varmaan tuu montaa laulubiisiä,
mut tää Wherever Particular People Congregate kyllä (harmi ettei kukaan oo sitä vielä youtubeen tai muallekaan
lataillut)
EDIT: nyt pari päivää puuhastellut tämän projektin kanssa, löytyy suuria määriä hyviä biisejä - ja tekee vaikeaksi tehdä
tunnin mittaista koostetta, vaikka laulubiisitkin heittäis pois - silti ehkä kolmen cd:n satsi tulis...
Last edited by çüçü-çüçü (12.05.2013 18:16)
OK! Let's ROCK !!!
osaako joku kertoa miten toi laulu efekti on tehty?