You are not logged in.
It must be a bit different here. The record store I'm about ready to head to with my son has, in addition to the RSD only releases, about 10 bands playing in the street, BBQ and free beer. And there are two other record stores in St. Louis that are doing the same thing. It's more of a celebratory thing.
Ilmaisella kaljalla jengin vitutusta torjumaan vink vink.
"No more mistakes, like the last one."
23.11. taas black friday: http://www.recordstoreday.com/SpecialReleases
Eipä onneksi näyttäis olevan mitään pakollista. En oo osallistumassa
20.4. mennään taas isompana kuin koskaan. Tässä ilmeisesti lopullinen jenkkilista eksklusiivisista julkaisuista painostietoineen ja hintoineen (UK-tarjonta lienee osin erilainen). Onhan tuolla jotain kiinnostavaa mutta jestas sentään noita hintoja..
näköjään kans semmonen päivä etten oo stadissa
haluisko joku ostaa mulle pink floydin emily-sinkun?
näköjään kans semmonen päivä etten oo stadissa
Mistä kaikkialta niitä saa? Kai mä voisin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
psykokarkki wrote:näköjään kans semmonen päivä etten oo stadissa
*
en tiedä viel, mut kiitos jo etukäteen
Beefheart ja Coltrane kiinnostaa, mutta jos hinnat 25 taalaa niin Beefheart ja Coltrane ei kiinnosta.
Pilke wrote:psykokarkki wrote:näköjään kans semmonen päivä etten oo stadissa
*
15,95
psykokarkki wrote:Pilke wrote:psykokarkki wrote:näköjään kans semmonen päivä etten oo stadissa
*
15,95
haluisin silti tommosen
Futre wrote:psykokarkki wrote:Pilke wrote:psykokarkki wrote:näköjään kans semmonen päivä etten oo stadissa
*
15,95
haluisin silti tommosen
Mit vit? 15.95 sinkusta? Jää väliin tämmöset perseilyt.
J
The Verve EP 12,95 :peuk:
Psykikselle ois tarjolla mm. Zaireeka 4lp 69,95 ja toki sit toi Psychocandy splatterälppy (hintaa ei vielä näy). Tänään on näköjään lisätty Äxän sivuille aimo annos RSD-juttuja ja hinnat saa näkyviin viimevuotiseen tapaan Äxän mobiilisovelluksen kautta.
Mulle kelpais tuon Verven ep:n lisäksi Blind Melonin deby, Mad Seasonin 'Above', Built To Spillin Live (29,95 ), Grizzly Bearin 'Horn Of Plenty', Destroyerin 'This Night', 'No Alternative' -kokis, White Stripesin 'Elephant', Curen 'Kiss Me..' ja ehkä viel toi Codeinen 'What About The Lonely' -live, mut eipä kauheasti haittaa vaikka jäisin ilman.
Edelleenkin 15,95
ai niin
olis ees 14,95
Stupidolta saattaa saada huokeammalla ja eiköhän tuota saa internetistäkin jälkikäteen normihinnalla kun painosmäärä on 5000.
Last edited by Futre (29.03.2013 17:25)
http://www.levykauppax.fi/rsd2013/
mitähän toi fall 7" maksaa?
17,95
Ei jeebus, noi hinnat on kyllä kauttaaltaan käsittämättömiä - esim. Curen 'Kiss Me..' tuplaälppäri 36,95 (eikös tää liiku käytettynäkin yleisesti?) ja vaikka toi At The Drive-Inin 'Relationship of Command' 39,95 puhumattakaan vielä noista pappamusajulkaisuista (Phish 54,95, The Band 44,95). Toki tää ei oo varsinaiseti Äxän syytä vaan etenkin isot levylafkat ovat hasitaneet dollarin RSD:ssa.
Meniks tää jo?
Dazed and confused soundtrack kiinnostaa.
17,95 singlestä
eiköhän tuon saa netistä halvemmalla sitten tän surkuhupaisan päivän jälkeenkin lol
17,95 singlestä
eiköhän tuon saa netistä halvemmalla sitten tän surkuhupaisan päivän jälkeenkin lol
En kyl tiedä mistä te ton hinnan näitte (Äxän sivuilta näemmä piilotettu se ominaisuus RSD:n kohdalta nykyään), mut ainakin Action Recordsilta saanee normihintaan viimeistään toukokuun puolella joo.
"No more mistakes, like the last one."
psykokarkki wrote:17,95 singlestä
En kyl tiedä mistä te ton hinnan näitte (Äxän sivuilta näemmä piilotettu se ominaisuus RSD:n kohdalta nykyään), mut ainakin Action Recordsilta saanee normihintaan viimeistään toukokuun puolella joo.
joo tähän pitää luottaa. toimikos paypal tuolla vai tehdäänkö taas kimppatilaus?
Joo nyt meni tästä päivästä lopullisesti maku
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo nyt meni tästä päivästä lopullisesti maku
Plus levypainot täysin tukossa tämän vuoksi
record store day - tue paikallista kauppiastasi, no en helvetissä tue
record store day - tue paikallista kauppiastasi, no en helvetissä tue
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
hehhehe mut siis joo en tajua miten kukaan kehtaa pyytää kymmeniä euroja jostain yhdestä musalevystä. siis mitä helvettiä. onko tämä koko päivä jotain symbolista ironista vittuilua vai mitä hittoa
Joo siis, oon itekin sitä mieltä että tää päivä on ihan perseestä, mut oli vaan hauskannäköinen toi kommenti ton "maailman isoin warettaja" tekstin vieressä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
tästä on kyllä tullut vuosi vuodelta vastenmielisempi rahastustapahtuma, joka taitaa alkaa kääntyä jo itseään vastaan
onneksi en ole kaupungissa tuolloin
Onko Helsingin kaupoissa mitään happeninkiä tuolloin? Täällä on Pere Ubun jäbän spoken word -keikka kun sattuu samalle illalle niiden keikka muutenkin, ja kaikkee muuta hauskaa. Tuntuu, että levy-yhtiöthän tässä "tuo paikallista levykauppaa" -päivässä sitä rahastusta harrastaa.