You are not logged in.
Tällänenkin bändi näköjään olemassa. Mennyt kokonaan ohi... ja näyttäis olevan Kaukolampi kumppaneineen heilumassa.
Ei vissiin järin suosittu, kun ei oo täällä palstalla näkynyt mitään (tai ainakaan hakusanoilla kxp tai k-x-p ei löytyny mitään)... ??
Paskapuhetta mutta uskon
Paras bändi.
viime kesän aistissa aika best. jäin ihmettelemään et miks on levy jäänyt hankkimatta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Toivottavasti keikkailevat kattavasti ympäri Suomen, jotta halukkaat fanit ympäri Suomen saavat hankituksi levyn. #keskusta
bzort glorf bööth
Hyvin jytää tää k-x-p 001 LP, kuulostaa ihan livekeikalta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tällä ja ens viikolla pyörii Zodiakissa tommonen Mira Kauton tanssiteos Station to Station to Station, jossa Kaukolammen livesäestys. Ajattelin mennä tsiikaa.
https://www.zodiak.fi/kalenteri/station-station-station
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nää veti todella kovan keikan pari viikkoa sitten. Lavalla oli vain Kaukolampi ja Leppänen, en tiiä onko se kolmas tyyppi tässä enää ollenkaan mukana? Komeaa säröisää ambient/dronea vähän jonkun Tim Heckerin hengessä, Kaukolampi soitti kitaraa paljon ja sitten aina välillä lähti kunnon jumitukset päälle ja Leppänen tietty maailman paras soittamaan tommosta musaa
hyvän kuulosta tavaraa tää uus lätty.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hyvän kuulosta tavaraa tää uus lätty.
Paras levy on tähän mennesä ollu ehkä III Part I, tokana ehkä II.
Paras levy on tähän mennesä ollu ehkä III Part I, tokana ehkä II.
tämä yllätti. tää uusinhan on ihan nextin levelin musaa noihin aiempiin verrattuna
Tällä ja ens viikolla pyörii Zodiakissa tommonen Mira Kauton tanssiteos Station to Station to Station, jossa Kaukolammen livesäestys. Ajattelin mennä tsiikaa.
https://www.zodiak.fi/kalenteri/station-station-station
Tää on nyt ilmestymässä levynä 12.11. ois g livelabissa keikka missä Kaukolampi vetää sekä ton soundtrackin että jotain uutta matskua soolona.
https://www.glivelab.fi/events/timo-kau … 0140f280a/
jookcha wrote:Tällä ja ens viikolla pyörii Zodiakissa tommonen Mira Kauton tanssiteos Station to Station to Station, jossa Kaukolammen livesäestys. Ajattelin mennä tsiikaa.
https://www.zodiak.fi/kalenteri/station-station-stationTää on nyt ilmestymässä levynä 12.11. ois g livelabissa keikka missä Kaukolampi vetää sekä ton soundtrackin että jotain uutta matskua soolona.
https://www.glivelab.fi/events/timo-kau … 0140f280a/
tänne tänään
Toivottavasti timpan levyllä on enemmän biittiä, vähemmän pelkkää ujellusta.
Tuanoi saatana.
perjantaina ois spesiaalikeikka g livelabissa, voitin yllättäen liput svartin insta-skabasta, joten kai se on pakko mennä
näköjään lämppärinä marja ahti, lauantaina ois ollu o samuli a. ja kun nyt katoin niin tonnehan on hemmetin kalliit liput, yli 30 eååh
niin että jos joku mukava forumisti haluaa tulla mukaan ja vaikka korvaukseksi tarjota muutaman kaljan niin ilmoittautukaa
On jo jiput. Pitänee taas mennä heti ovien auettua jotta pääsee miksauspöydän etupuolelle pöytään.
Tuanoi saatana.
myy jippus niin pääset ilmaiseksi sisään
no, eihän sitä toista lippua ole pakko käyttää, mut jos joku haluu mukaan ni kertokoon, ainoo et pitää tulla mun kanssa yhtä aikaa sisään tai en tiiö
myy jippus niin pääset ilmaiseksi sisään
no, eihän sitä toista lippua ole pakko käyttää, mut jos joku haluu mukaan ni kertokoon, ainoo et pitää tulla mun kanssa yhtä aikaa sisään tai en tiiö
Kukapa sitä ei haluaisi näyttäytyä suuren levy-yhtiö mogulin seurassa
Tuanoi saatana.
psykokarkki wrote:myy jippus niin pääset ilmaiseksi sisään
Kukapa sitä ei haluaisi näyttäytyä suuren levy-yhtiö mogulin seurassa
vaikka: kaikki
no kyllä mä parin tuopin hinnalla lähtisin heti, MUTTA perjantaina vitusti kaikkea muutakin ja kxp nähty jo kerran tänä syksynä.
tein kai keikkakutsuni väärin
varmaan MUN olis pitäny luvata mukaantulijalle ilmaista kaljaa
no, eipä ole muutenkaan tapana mennä keikoille porukassa eikä sinänsä multa pois, päinvastoin, ei tartte sopia treffejä tiettyyn aikaan ja stressata asiaa. mut toki jos joku haluaa ilmaiseksi sisään (ennen kasia, haluun nähdä lämppärin) niin yyveetä peliin tai keikkapaikan ovelle kyttäämään.
Kiinnostaishan tuo, sekä keikka että seura ..mutta en taida sujua nyt
Kyllähän sää saat ton lipun myytyä vaikka facebook tapahtumasivulla.
Tuanoi saatana.
Kyllähän sää saat ton lipun myytyä vaikka facebook tapahtumasivulla.
kun ei oo lippu vaan mulla on nimi listassa ja saan ottaa jonkun mukaan, vaikea myydä koska en ajatellut myydä seuraani
Kyllähän tää vois kiinnostaa, mut ehämminäkään pääse
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.