You are not logged in.
Biisejä voi kesällä kuunnella Roskildessa.
bzort glorf bööth
Törkeästi vasta Spotifyn kautta kerkesin tämän tsekkaamaan ja kieltämättä ennakkofiilikset ei ollu kovin kummoiset, kun youtube/soundcloud-hajakuuntelujen perusteella ei ollut mitään tosi kovaa kamaa, mut onhan tää kyllä ainakin levyformaatissa ihan neroutta. Täytyy liittyä siihen samaan Bergmanin lauluntekijyyttä ylistävään kuoroon: napakoita, mut nihilismissään älyttömän oivaltavia biisejä. Tehis-Otto on tosin vähän turha, kyllä Teemu vetää paremmin. Hyvä levyhän tämä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tehis-Otto on tosin vähän turha, kyllä Teemu vetää paremmin.
Tehis-Otto on just hyvä. Sillä on tohon sopivaa röyhkeyttä äänessä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kalossimies wrote:Tehis-Otto on tosin vähän turha, kyllä Teemu vetää paremmin.
*
Joo, onhan ne laulajina kyllä tosi erilaisia, tai siis jos Oton laulua kuvailis niin röyhkeä on aika hyvä. Semmoista rokkikukkoilua, mitä toisaalta ne sen laulamat biisitkin tuolla levyllä on. Mut Teemun laulamat biisit on mun mielestä biiseinä silti parempia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
sori, kirjoitin väärään topikkiin
EDIT: laitetaan kuitenkin lohdutukseksi tää uusi biisi musta haava, kun kukaan ei vielä linkittänyt:
Pilke wrote:Kalossimies wrote:Tehis-Otto on tosin vähän turha, kyllä Teemu vetää paremmin.
*
Joo, onhan ne laulajina kyllä tosi erilaisia, tai siis jos Oton laulua kuvailis niin röyhkeä on aika hyvä. Semmoista rokkikukkoilua, mitä toisaalta ne sen laulamat biisitkin tuolla levyllä on. Mut Teemun laulamat biisit on mun mielestä biiseinä silti parempia.
Eiköhän Teemun jutuissa oo enemmän rokkikukkoilua, Otolla enemmänkin sellaista runoilijapoikajuttua joka vieraannuttaa monia. Niinku välillä itseä mut tässä kontekstissa toimii mulle kyllä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kalossimies wrote:Pilke wrote:Kalossimies wrote:Tehis-Otto on tosin vähän turha, kyllä Teemu vetää paremmin.
*
Eiköhän Teemun jutuissa oo enemmän rokkikukkoilua, Otolla enemmänkin sellaista runoilijapoikajuttua joka vieraannuttaa monia. Niinku välillä itseä mut tässä kontekstissa toimii mulle kyllä!
Musta Teemu ei oo oikeestaan kukkoilija, enemmän vittuilija. Kukkoiluun kuuluu semmosta julkeaa itsetietoisuutta, mitä Otossa on. Otossa on kyl myös sitä runopoikaa ja nää ominaisuudet huomioon ottaen Teemu on mun mielestä valinnu just oikeet biisit Oton laulettaviksi.
*
Niinsiis olettaen, että se on valinnu...?
*
Viime keskiviikkona alkaneella kirjallisuuden kurssilla luennoitsija soitti sen näiden hoo ii vee -biisin. Sen lisäks se soitti ite kitaralla Daven Tupakka, viina ja villit naiset mut se nyt ei enää liittyn tähän.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
luennoitsijalle
luennoitsijalle
Ja tietääkös kukaan mistä toi Erilaisen lapsen intron vinyyliläppä on repäisty? Jotenkin etäisesti tuttu ääni.
psykokarkki wrote:luennoitsijalle
Ja tietääkös kukaan mistä toi Erilaisen lapsen intron vinyyliläppä on repäisty? Jotenkin etäisesti tuttu ääni.
tais olla jostain sockeye-bändin haastiksesta tms
Kalossimies wrote:psykokarkki wrote:luennoitsijalle
tais olla jostain sockeye-bändin haastiksesta tms
Oukkei, no eipä oo sitten tuttu.
Mutta HUHHUH, oon kuunnellu tätä varmaan neljä-viis päivää putkeen, mikä on tosi harvinaista mun levynkuuntelutottumuksissa. Tai siis kyllähän hyviä levyjä tulee luukutettua, mut tähän oon jäänyt ihan koukkuun. Smaa noihin ketjun kommentteihin että HIV on 20v myöhässä jne, mut ihan mieletön levy silti! :peuk:
Pyydetään punkkari tv-keskusteluohjelmaan pönöttämään ja sitten ihmetellään, kun mies kiroilee.
Arto Nyberg: "Ulosanti oli ihan toivotonta"
Kirsikkana vielä Anna-Kaisa Hermunen mukana kiehumassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oli muuten aivan helvetin vaivaannuttava haastattelu.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oli muuten aivan helvetin vaivaannuttava haastattelu.
Tod. Ja tottapuhuen hämmentää miten Teemu oli niin jumissa, kun sen sanoitukset on niin teräviä. Olikse kännissä?
*
what sössöting? pää kii! teemu oli just hyvä :peuk:
kikke wrote:Oli muuten aivan helvetin vaivaannuttava haastattelu.
Tod. Ja tottapuhuen hämmentää miten Teemu oli niin jumissa, kun sen sanoitukset on niin teräviä. Olikse kännissä?
*
Huvittaa, että jäi jollekin epäselväksi. Oli.
en ole kolmekybänen emoboy
Pilke wrote:kikke wrote:Oli muuten aivan helvetin vaivaannuttava haastattelu.
*
ei kai sentään lol
Mutsin kommentti: "Se oli varmaan jossain aineissa."
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Vilkuilin pikkasen kaksplus jne foorumien keskustelua aiheesta ja huvittaa ihan hitosti miten porukka vielä vuonna 2013 närkästyy siitä kun joku kiroilee kännissä televisiossa.
Musta on oikeesti tosi raikasta kun ton kaltasiin valtavirtamedioihin päätyy tyyppejä ketkä ei sinne lähtökohtaisesti "kuulu"/halua, eikä siten uppoo siihen normiin et miten televisiossa "pitäisi" käyttäytyä.
Hermunen seal of approval jäi saamatta
Pilke wrote:kikke wrote:Oli muuten aivan helvetin vaivaannuttava haastattelu.
*
Mä en varmasti pysty sanomaan onko joku ihminen kännissä, jota en tunne (enkä pääse hajuetäisyydelle). Mutjoo, tässä tapauksessa en ihmettele miks oli jumissa. Ja mulle on täysin samantekevää onko joku on telkkarissa kännissä ja kiroilee, jos nyt joku muuta luuli. Vaivaannuttavaa toi oli, koska haastattelija oli ärsyyntyny.
*
Juu ei kyl mä ainakin viittasin ihan vaan kaleva/kaksplus/iltsu foorumien kommentteihin, siellä on aika ihanaa intternet tuohtumista aiheesta.
punk elää :rokrok::rockhands:
Mutsin kommentti: "Se oli varmaan jossain aineissa."
Katoin kans porukoitten kanssa. Joutu vähän puolustelemaan teemua
Valitettavasti on käynyt rosvo.
interuptor bastardo wrote:Mutsin kommentti: "Se oli varmaan jossain aineissa."
Katoin kans porukoitten kanssa. Joutu vähän puolustelemaan teemua
Smaa ku UHJP.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Joo, ei ollut ehkä ihan oikea vieras tonne. En tunne Bergmannia, mutta joko se on paljon tyhmempi, mitä olen ajatellut tai sitten kännissä. Tai sosiaalisesti vähän heikkolahjainen. Sanoitusten perusteella väittäisin kyllä fiksuksi.