You are not logged in.
Dead Moon
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uusi Chris Stamey, Rilo Kiley & Robyn Hitchcock.
Badfinger
bzort glorf bööth
Pitkästä aikaa soittimessa Navigationsin Green Valley.
Järkyttävän kova levy. En ymmärrä miten bändi voi soittaa tolleen ku ne soittaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aivan hillittömän myöhässähän mä tähän psykoosiin tuun mukaan, mut hehkutellaan silti! :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
eka kuuntelu vuosiin, ihan vitun hyvä levy.
juuh kid a lähti perään, siis esim tää biisi ei helkkari
Last edited by ydinaukio (29.03.2013 02:56)
pillit
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ortodoksien pääsiäisjumalanpalvelus, aina yhtä psykedeelinen meno
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ortodoksien pääsiäisjumalanpalvelus, aina yhtä psykedeelinen meno
kyllä, parasta :peuk:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Fairport Convention
Eritoten Liege & Lief.
bzort glorf bööth
^:peuk:
nat king cole - too young
NWA - fuck tha police
Vuoden nuori muotoilija.
v
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
v
Parasta paskaa koko bändi
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
The Cars
bzort glorf bööth
Perikadon uus seiska.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
ville a.e. - supersininen tuhkimopoju
en tiä löytyykö netistä ja kassukin loppuunmyyty, toivottavasti ostitte ajoissa
Jah Wobble, Yello ja Bomb The Bass
Meat Puppetsin Out My Way
En muistanutkaan et tää oli NÄIN hyvä.
Mission of Burman kitarasoundit Signals, Calls and Marchesilla. Täydellisen kuulaaita vapaiden kielten helinöitä, mutta silti sopivasti jylhää säröä. Kauneinta hetkeen aikaan
Last edited by E (09.04.2013 13:10)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä