You are not logged in.
Mangojauhe goddamn.
No nyt kävi niin etteivät Hong Kongin kuviot jaksaneet kiinnostaa, joten The Honourable Schoolboy joutui (ainakin hetkeksi) väistymään ja tekemään tilaa tälle:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
vuoden eka loppuunluettu kirja:
Työkirja - työelämän vallankumouksen perusteet
Ostin alennuksesta Hal Duncanin Musteen. Pitääkö Vellum lukea ensin, että tuosta saa jotain irti?
Tää ei lähteny mulle yhtään.
Ite oon lukenu kirjastosta noita Grant Morrisonin Batmanejä. Kyllä niitä lukee, mut tää Batman : The Black Glove oli oikeasti hyvä, 10 little indians ja kajahtaneita vigilanteja.
Last edited by barton_funk (26.01.2013 11:09)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … kirjat.jpg
Ostin alennuksesta Hal Duncanin Musteen. Pitääkö Vellum lukea ensin, että tuosta saa jotain irti?
En oo lukenu Inkkiä, mutta ainakin Vellum on niin helvetin huuruinen että joko
1. kannattaa ehdottomasti lukea se ensin
2. sillä ei ole mitään väliä, olet joka tapauksessa aivan sekaisin.
Vellumista tykkäsin kyl!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
paljonkos muste kustantaa? vellumin oon lukenut, ja tavallaan jännä mut välillä se sekavuus meni hieman yli enkä jaksanut keskittyä siihen, kuka kukin taas olikaan.
4,95 tais olla Suomalaisessa.
Raamatun aloitin tässä myös.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Raamatun aloitin tässä myös.
Mulla ollu kesken jo vuoden päivät varmaan. Sen sukuluettelon skippasin suosiolla. Ja alotin suoraan Uudesta Testamentista.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En muista, monesko kerta on nyt menossa. Luin ekaa kertaa kuutisen vuotta sitten ja tästä tuli välittömästi yksi kaikkien aikojen lempikirjoistani.
http://i43.tower.com/images/mm111669571 … er-art.jpg
En muista, monesko kerta on nyt menossa. Luin ekaa kertaa kuutisen vuotta sitten ja tästä tuli välittömästi yksi kaikkien aikojen lempikirjoistani.
Mulla meni tän lukemisessa tosi kauan ja kun palautin sen sit viimein luettuani kirjastoon, pitelin "sitä" kauan kädessäni ja ihmettelin, että oliko se koko lukemisen ajan oikeesti näin pieni kirja.
Mut olihan se hyvä ja ostinkin sen sit itelleni.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
tigrushka wrote:http://i43.tower.com/images/mm111669571 … er-art.jpg
En muista, monesko kerta on nyt menossa. Luin ekaa kertaa kuutisen vuotta sitten ja tästä tuli välittömästi yksi kaikkien aikojen lempikirjoistani.Mulla meni tän lukemisessa tosi kauan ja kun palautin sen sit viimein luettuani kirjastoon, pitelin "sitä" kauan kädessäni ja ihmettelin, että oliko se koko lukemisen ajan oikeesti näin pieni kirja.
Mut olihan se hyvä ja ostinkin sen sit itelleni.
Pidän tässä erityisesti siitä, miten lukijan annetaan itse oivaltaa asioita: kaikkea ei mössätä valmiiksi ja syötetä lusikalla "auto tulee!" -selostusten kera.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kirppikseltä randomilla viihteeksi ostettu Chuck Palahniuk: Lullaby. En oo muita lukenut samalta kirjailijalta ja on vielä aika alussa etten oikein tiedä mitä odottaa. Alku tosin ainakin lupaa ihan hyvää hulinaa.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
viihdyttävä mutta ei hesus miten läpeensä lapsellinen kirja
http://img2.imagesbn.com/p/978030788744 … 60x420.JPG
viihdyttävä mutta ei hesus miten läpeensä lapsellinen kirja
willy wonka meets the matrix oli varmaan ihan hyvä vinkki tästä
Pope wrote:http://img2.imagesbn.com/p/978030788744 … 60x420.JPG
viihdyttävä mutta ei hesus miten läpeensä lapsellinen kirjawilly wonka meets the matrix oli varmaan ihan hyvä vinkki tästä
lol yes :big grin:
Mut jännä kun toi on olevinaan sellainen "kaikki geekit on tästä ihan mehuissaan" ja ite on että :spede::spede:
en oo siis tarpeeksi geekki
Luin pitkästä aikaa tämän:
ja nyt jatkan tällä:
Hollinghurstin Stranger's Childin (jota mielessäni olen kutsunut nimellä "The Great Edwardian Book of Gayness") sain viimein aloiteltua ja helvetin hyvältähän tää vaikuttaa
^ erittäin hyvä tuo Stranger's Child, suosittelen. Hieno käänteinen paralleeri yläluokan ja seksuaalivähemmistöjen tilanteen kehityksestä sadan vuoden aikana.
Nyt ryhdyn tähän, ja hieman jänskättää. Vaikuttaa juuri niin huuruiselta kuin olen aina kuvitellutkin
Iain Sinclair's classic early text, Lud Heat, explores mysterious cartographic connections between the six Hawksmoor churches in London. In a unique fusion of prose and poetry, Sinclair invokes the mythic realm of King Lud, who according to legend was one of the founders of London, as well as the notion of psychic 'heat' as an enigmatic energy contained in many of its places. The book's many different voices, including the incantatory whispers of Blake and Pound, combine in an amalgamated shamanic sense that somehow works to transcend time. The transmogrifying intonations and rhythms slowly incorporate new signs, symbols and sigils into the poem that further work on the senses. This was the work that set the 'psychogeographical' tone for much of Sinclair's mature work, as well as inspiring novels like Hawksmoor and Gloriana from his peers Peter Ackroyd and Michael Moorcock, and Alan Moore's From Hell
Puoliväliin oon ehtinyt, ei tää nyt mitään huippufantasiaa ole, mutta ihan luettavaa. Toivottavasti lopussa saadaan aikaan kunnon hulinat. Jotenkin tosin tuntuu että käännös ei ole mikään paras mahdollinen..
Varikset komentavat
Noituri
Varikset komentavat
Just luin Neil Youngin muistelmat loppuun, seuraavaksi Live in Finland.