You are not logged in.
Ton biisin jatkuva banjoperseily on yks pop-musiikin sovitusratkaisu mitä en tuu ikinä tajuumaan. Se talloo mun mielestä Knopflerin höntsälickien varpaille koko ajan. Ihan pl biisi kyl.
Älä päästä painiks sitä
eri, täydellistä komppailuahan tuo
von südenfed - dearest friends
ja RADIOPUHELIMET, maailman paras bändi, mut niiden parhaita ei löydy youtubesta
Ar Skloferien
bzort glorf bööth
KXP
SYDNEY JOYCE - QUEEN OF THE SILVER SCREEN -8bpm
SUPERSEMPFFT - BUTTERFLY BACCANAL-16bpm
ANGELA WERNER
holy sweet goddamn tää biisi ja nää kitarat
JDB
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
lichen gumbo ja tulasi ja pekon uus biisi
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Älä päästä painiks sitä
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Trees
bzort glorf bööth
Last edited by ydinaukio (10.03.2013 03:26)
Earth - Father Midnight
"to hope for more antennae" -Melvins
Roy Montgomery
bzort glorf bööth
Laika and the Cosmonauts
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kas tässäpä vasta nero vanha biisi.
mitenköhän sitä ei teininä tajunnut, että varmaan kaikki näiden lyriikat kertovat kaman vetämisestä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ensemble Economiquen eka. Parasta just ny.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Aina tämä, mut nyt tuli pitkästä aikaa laitettua soimaan ja onhan tää nyt aivan käsittämättömän parasta :peuk::psykee::sydan::sydan:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vuoden nuori muotoilija.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Devendran lisäksi Pop Levi, etenkin tämä biisi:
Pitää olla jotenkin viallinen jos ei iske yhtään!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Giant Sand
bzort glorf bööth