You are not logged in.
Kuuntelin eilen hätäisesti läpi, ei ne hirveesti siitä muusta pulputuksesta eronneet. Matkassa oli vähän tanakampaa komppia ja sit Skanner / Lähetyksen ensimmäiset 18 minuuttia (eihän se Lähetys oo vinyylillä ku joku 3min ) oli keskitempoisempaa ja hajanaisempaa haahuilua. Samoissa sessioissahan noi on kai äänitetty. Helvetin hyvä levy edelleen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Music For Outletsilla olleet Supermarketilta tutut biisit tais olla pikkasen hitaammalla ku cd:llä
Luulin, että Suur-Pori ois uusioesitys Pori-levyn matskusta, mutta eihän se oo ku jotain ihan muuta
Mutta onpa kyllä hyvä.
En oo kassuja vielä kerinnyt tsekkaamaan, jospa sitä illan päälle.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Golem/Vesiliirto on bonusbiiseineen Spotifyssa.
Aika hysteeristä settiä tää Ektroverde Tulee jotkut omat synasekoilut mieleen.
Kuuntelen tätä Sudon Caligulaa parhaillaan. Nastaa kitarointimusiikkia, suosittelen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tilasin just Ektrolta Circle-t-paidan. Ehkä hienoin bändipaita ikinä. :peuk:
Retee on! Mutta mulla on jo 3 Circle-paitaa. Ei nyt ihan kaikkia jaksais haalia sentään
Mullakin on kolme Circle -paitaa ja ne on kaikki hienompia ku toi
mulla on kolmetoista circle-paitaa ja haluaisin tuonkin
Mulla ei oo yhtään Circlen t-paitaa.
Mulla ei oo kyllä yhtään Circlen levyäkään.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Mulla ei oo ainuttakaan kirklen paitaa, mutta levyjä kyllä löytyy.
bzort glorf bööth
Ei huh huh Täst voi tulla pitkä ketju.
spiritismi ennakkovarattavissa, tässä b-puoli:
aika hieno paita pitäiskö viimein sijoittaa kun edelleen harmittaa että missasin sen taannoisen 3D-paidan
Onpas melkoista erotiikkaa tuo koko seiska täynnä Retee on paitakin, tosin mulla on jo tommonen musta. Eri printillä vois kyllä kiinnostaa.
HERRANJESTAS miten hyvältä kuulostaa pitkästä aikaa vesiliirto, pistinkin viimein tilausta ektrolle, spiritismi-seiska, toi fluorescent skull -paita ja golem/vesiliirto 2CD
p.s.
hieman ärsyttävä manner-arvio, kun parasta biisiä ei mainita mutta kaikki muut kyllä
voi voi, kuuntelin nyt noita kahta matematiikka-levyn biisiä soundcloudista, ja nyt vaikuttaa että toihan saattaa olla jopa paras rättö & lehtisalo -levy, ja näköjään lähtis alle kympillä, joutuuko tuonkin tilaamaan
EDIT: tilasin
jostain syystä yksikään ratto & lehtipihvin duolevy ei ole kokonaisuudessaan iskenyt, mutta josko nyt, ainakin toi marrakech-biisi on ihan törkeen hyvä
voi voi, kuuntelin nyt noita kahta matematiikka-levyn biisiä soundcloudista, ja nyt vaikuttaa että toihan saattaa olla jopa paras rättö & lehtisalo -levy
ei oo
psykokarkki wrote:voi voi, kuuntelin nyt noita kahta matematiikka-levyn biisiä soundcloudista, ja nyt vaikuttaa että toihan saattaa olla jopa paras rättö & lehtisalo -levy
ei oo
muut biisit sitten kuraa?
harmittaa muuten kun kuuntelin pitkästä aikaa sen lasitehtaan ylipommieverstin (tms.) levyltä ja se oli ihan tylsä, vaikka usein livenä ollut koko setin kohokohta. voisivat tehdä uudelleenlevytetyn best of -kokoelman
ja nyt kuuntelen tätä lehtisalon tokaa soololevyä, ai tääkin on näin hyvä, ja tämänkin olen jättänyt väliin mutta nyt riittää ektro-tilaukset taas hetkeksi
bernardblack wrote:psykokarkki wrote:voi voi, kuuntelin nyt noita kahta matematiikka-levyn biisiä soundcloudista, ja nyt vaikuttaa että toihan saattaa olla jopa paras rättö & lehtisalo -levy
ei oo
muut biisit sitten kuraa?
Ihan jees levy, mut Ed Bentton on parempi.
mites noi remasterit eroaa alkuperäisistä, esim. hissi?
ei jaksais ostaa toista kappaletta
ja onks muuten NWOFHM-foorumi hävinnyt vai muuttanut jonnekin?
Joo, se loppui muistaakseni marraskuussa. Kävijöitä oli vähän ja moderointi oli lähinnä spämmibottien blokkailua, niin tehtiin sitten päätös että ajetaan saitti alas. Kun onhan noita informaatioväyliä kieltämättä vähän enemmän kuin silloin 2007 ku saitti alkoi. Mutta tuota kautta tuli kyllä tutustuttua yllättävän paljon ihmisiin, joten kaikin puolin tärkeä foorumihan kyseessä oli
no rippiä vaan foorumille, jossain vaiheessa unohtui siellä käyminen ja nyt kävi näin.
oma nimimerkkini tuolla oli muuten muistaakseni karhu III
On tää kyllä vittu hieno bändi, vaikken julkaisutahdissa pysykään mukana. Levyt "hallussa" ennen kuolemaa periaatteella vaikkas.
no rippiä vaan foorumille, jossain vaiheessa unohtui siellä käyminen ja nyt kävi näin.
oma nimimerkkini tuolla oli muuten muistaakseni karhu III
Itsehän kirjoittelin nimellä Kumiorava (paljastuksi -> ). En itekään loppuaikoina hirveästi siellä pyörinyt kun veri veti SSjr:lle.
^ muistan että hetki meni ennenkuin varmasti tajusin kuka olet
on muuten hyvän kuuloinen tää matematiikka, otin tosin varmuuden vuoksi myös ed bentonin mukaan tänne mökille, en olekaan kuunnellut sitä läpi vuosikausiin.
mutta marrakechin kuumilla varjoisilla kujilla = paras r&l-biisi
"our rhodes is bigger..."