You are not logged in.
Nää on hyviä:
http://www.wsoy.fi/sch-base-portlet/res … g=9059.jpg
http://www.wsoy.fi/sch-base-portlet/res … =13360.jpgKolmonen ei ole tainnut vielä ilmestyä.
Larcenetin Pieniä voittoja sarja on vähän sovinnaisempi, mut ihan ok sekin.Parhaat sarjisääniefektit top 2:
1. Budda budda
2. Snikt!
Pieniä voittojahan on viime vuosien parhaita sarjakuvia, pysäyttävä. Blast toki varsinkin ulkoiselta asultaan hienoa jälkeä.
+1 Juu, toi Ba-Moon parivaljakon Daytripper toimi musta mainiosti, kandee tsekata.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Lainastosta lainattua:
Enimmäkseen aika ankeaa "puranpa sairaimpia pervofantasioitani paperille"-juttua, mut pari stooria tekee tästä lukemisen arvoisen. Nimittäin Batman-tarina "Mark of the Bat", joka onnistuu tunkeutumaan batmytologian pimeimpään sydämeen paremmin kuin oikeastaan mikään muu tähän asti, sekä kokiksen päätöstarina "Demonwood" joka on oikeesti aika vitun "häiritsevä", mut silleen kivan kutkuttavalla tavalla.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sain Spiderman-lehden töistä tänään. En oo vielä ehtiny lukea.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Huikea piirrosjälki ja hyvää kuvausta mielenterveysongelmaisesta nuoresta aikuisesta naisesta ja selviytymisestä, ei säälien vaan selkeästi kuvaten, osin myös fantasian keinoin. Oikein suositeltava.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Borgtron #14 ilmestynyt.
Futuristeja!
Borgtron #14 ilmestynyt.
Futuristeja!
Bonussarjiksille
bernardblack wrote:Borgtron #14 ilmestynyt.
Futuristeja!
Bonussarjiksille
rokki-pukin bileissä kaikki saa vittua
Hillitön ns. hiljainen sarjakuvaseikkailu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
morjes
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onks tää joku "tee oma paska Pöyrööt" -tyyppinen viritys? Hyvin lähtee.
EDIT: sepä se. Piffin t. nössöillään on vittu nero.
Last edited by samulj (13.03.2013 20:00)
Voimassa on juttu siitä, miksi Don Rosa lopetti piirtämisen. Karua luettavaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
sarjisvinkki:
melkoisen huima merirosvojuttu, suosittelen
Kokoelma Saccon lyhyempiä juttuja. Kovaa kamaa. Ja toki myös saakelin masentavaa luettavaa.
luen just nyt
sain kirjastosta Invisibles Omnibuksen. Melkonen mötkö. Painaa noin 4.4 kiloa.
sain kirjastosta Invisibles Omnibuksen. Melkonen mötkö. Painaa noin 4.4 kiloa.
Toi on pakko tsekata, pitänyt jo pitkään lukea uudelleen. Onhan mulla irtonumerot mutta ne on jossain laatikoissa.
Paitsi tuollaisia omnibusseja on helvetin hankala lukea, Eddie Campbellin Alec: The Years Have Pants (vain 640 sivua) on jäänyt odottamaan otollisempia lukuaikoja kun koin lukemisen hankalaksi.
Tulispaa tää äkkiä ulos! On ollut "tulossa" vasta joitakin vuosia. Emme pyydä, vaadimme.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eipä näitä omnibuksia laukussa kannella bussilukemisena. Hieman epäilyttää myös kuinka kauan sidonta kestää kirjastokäytössä.
Hah! Mistäs tämä? Piffiltä?
psykokarkki wrote:Hah! Mistäs tämä? Piffiltä?
ei suoraan, mutta sieltä löyty linkki tonne.
EDIT: elikkäs http://ylilauta.org/int/18754240