You are not logged in.
marketalle ja kovaääniselle vastalauseelle liittokokouksen lehmänkaupoille
This
Kokoomus-sonnien kyykyttämiselle aina
Vuoden nuori muotoilija.
joo voi vittu minkälaisia ne äijät siellä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
jakso 29: juuret. ehkä myös juurikasvu on käsittelyssä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
johannan tilitys: mustaihoista isääni yritettiin ampua helsingin keskustassa todennäköisesti ihonvärin vuoksi. kuinka moni muistaa kuulleensa tällaisesta asiasta yhtään mitään? siis keskellä kirkasta päivää ja jossain fredalla? olen varma, että SIAT/FILTH ei tilastoi kunnolla tällaisia mahdollisesti rasistisesti motivoituneita rikoksia, sillä silloin kuulisimme niistä monin verroin enemmän.
^sama nainen tilittää kersalleen lucia-kilpailusta saamiaan traumoja ja alan ajatella, miten kuvottavaa ja fasistista on, että kouluissa ylipäätään on mitään vastaavia kilpailuja. samaan aikaan poikalapsi kysyy: "miks lucian pitää olla tyttö?"
sille olisi pitänyt vastata, että koska aikuiset ovat vitun tyhmiä fasisteja.
Last edited by Moronica (11.03.2013 16:56)
SAATANALLISEN AHDISTAVA LAPSIKESKUSTELU, feat sanni ja sen kummalliset ystävät
S: "ehkä mä en oo valmis, koska mä mietin kaikkea"
joku äijä: "jos sä ajattelet noin niin sä et oo ikinä, sä huomaat joskus nelikymppisenä"
no vittu, anna ihmisen olla haluamatta äläkä painosta tekemään lapsia, senkin mielipuoli
Last edited by Moronica (22.07.2013 14:56)
no ei ihmekään että on sanni neuroottinen kuvailemallaan karmealla, painostavalla uskontotaustalla kyllä olisi ihmisoikeusjärjestöillä työtä tehtävänä siellä suunnalla
voi vittu toi marketan poikaystävä jäbä pitää mykkäkoulua kun tyttis vähän äksyilee kaupassa? vittu mikä nössö. ja miten kukaan voi puhua tolla tavalla? claudian laihdutuskuuri ja pitsansyönti deal with it
johannan elämän tylsyys hämmentää.
nyt katson tätä irvistelijä pitää kerrankin suunsa kiinni ja murjottaa, marketta vetää hupparin tiukalle ja rupeaa juomaan kaljaa, LIKE A BOSS
kuolisin tylsyyteen tässä taudissa, jollei olisi olemassa tätä sarjaa!
j lon paljastamille johannan lesbisille taipumuksille
"siel mä viikkailin j lo:n alusvaatteita - tai siis emmä oo varma oliksne sen..."
En oo vieläkään kattonu yhtään osaa, mut Moronica
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
en ole nähnyt ykköskaudesta kuin satunnaisia välähdyksiä mittenin olan yli, mutta tahtoisin nyt katsoa sen jotta pääsisin seuraamaan heli kajon rahankäyttöä
mun mielestä tämä kakkoskausi kaipaisi enemmän heterogeenisuutta päähenkilöihin. ensi kaudella haluaisin nähdä hahmon, jolla on esimerkiksi toimeentulovaikeuksia, ja että niitä käsiteltäisiin sarjassa. todella monelle ne ovat yksi arkipäiväisimmistä ongelmista, mutta tässä sarjassa asia jää kokonaan käsittelemättä. sanni maksoi typeryyksissään yksityisestä hammaslääkärikäynnistä 400e, mutta asia kuitattiin parissa minuutissa. myös ei-hetero hahmo olisi kiva. tämänhetkiset ovat jotenkin hyvin samanlaisia keskenään.
En oo vieläkään kattonu yhtään osaa, mut Moronica
*
joo, melkee tekis itekki miel katsoa tätä kun Moronica raportoi niin nerokkaasti, mutta veikkaan että ainoo mitä tästä saisin irti ois kaameet myötähäpeäöverit
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Iholla, ehkä parasta ja koukuttavinta tositvtä ever! Itsekään en ekaa kautta katsonut yhtään, mutta Marketan fanikelkassa tällä kaudella since day one! Sanni ja Venla myös kiinnostavia, Claudia reps (nevaforget "tein eri duuneja, mutta nyt on vihdoin löytynyt kunnon työ" -stoori selvännäkijyydestä ).
Eniten tässä koko setissä on repsäyttänyt twitter-liveseuranta (mukaanlukien Marketan Visan vastine meitsin repsälle kun menivät lentokoneella liittariin) ja toki nimimerkki hookyn viimeviikkoinen Marketan kyykytys facebookin opintotukimiekkarin keskusteluissa.
Niin joo Johannan muksulle huikea thumbs up!
Iholla
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
(mukaanlukien Marketan Visan vastine meitsin repsälle kun menivät lentokoneella liittariin)
lisätietoja tästä?
Ei sen kummempaa kuin että laitoin naljailevan viestin twitterissä tyyliin "lentsikalla porvaroiden liittariin #pappabetalar" ja Visa vastasi n. 20sek kuluttua että oli junaa halvempaa ymsyms. Hämmensi tuon vastauksen nopeus.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tosiaan hassua kyllä, että marketta on muuttanut kotoaan ekaan asuntoonsa ja joutuu opettelemaan taloudenpitoa, ja sitten mitään toimeentulojuttuja ei ole ainakaan vielä käsitelty lainkaan. onhan se kundi jossain töissä kyllä.
jakso 32. ruudulla vilahtelee linssiluteena ylellä työskentelevä opiskelukaverini
edit: jolla on kolmekymppiset ja siellä muitakin opiskelukavereitani huippunoloina
ja taas vedetään karaokea
Last edited by Moronica (12.03.2013 13:46)
johanna on huomattavasti piristynyt ja saanut sosiaalisen elämänsä takaisin, kun bestis palasi nykistä
1. Marketta - odotin luonnollisesti, että kyseessä on joku tosi-tv:n ärsyttävyyskuningatar, mutta mielestäni marketta on symppis, jopa suht normaaleilla keloilla varustettu teini! oon katsonut lähes kaikki jaksot, enkä vieläkään onnistu ärsyyntymään. varmaan samaistun itse ärsyttäviin tyyppeihin, joilla on poliittisia mielipiteitä, ja on kiinnostavaa seurata, millaista on jonkun kasuaalisti jeesukseen uskovan kokoomusteekkarin elämä, kun se on melko kaukana omastani. sitäpaitsi marketta on vilpitön ollessaan liikuttavan rakastunut jatkuvasti oksettavasti virnistelevään, täysin tyylittömään raitapaitapoikaystäväänsä. marisee toki melkoisesti, mutta ei läheskään niin paljon kuin sanni.
2. Venla - rasittava huutava radiojuontaja, jonka päässä ei liiku yhtään ajatusta, mutta toisaalta ihan symppis ja empaattinen tyyppi, jonka dramaattiset ihmissuhdekäänteet ovat ainakin piristäneet sarjaa. kävin kurkkimassa sen ruokablogia, joka oli aidosti hauska, toisin kuin tämä tyyppi radiossa mylviessään. vaikea kyllä tajuta, että on joukko ihmisiä, jotka voivat kuunnella ylex:ää haluamatta ampua itseään päähän.
3. Johanna - pimeää pelkäävä avuton nössö, jonka pitäisi hankkia sosiaalinen elämä, niin ei tarvitsisi vain haaveilla miehestä ja lapsesta. vähiten samaistuttava hahmo, elää suurin piirtein yhtä suojattua elämää kuin äitini, mutta ihan sympaattinen toki tämäkin. haluaisin tykätä enemmän, mutta mitäs on niin tylsä.
4. Claudia - ahdasmielinen persu, jonka omat kakarat saavat sen puolesta vetää vaikka toisia turpaan välitunnilla, koska vika on kumminkin rehtorissa. edit: mutta mää tykkään sen tampereen murteesta, ja kuitenkin claudiassa on hienoa sen "evvk mitä musta ajatellaan" -asenne
5. Sanni - pinnallinen, NEUROOTTINEN, mariseva, valittava, tylsä ja naiivi perusbööna, jona häähaaveiden aikana oli pakko sulkea toosa.
Katsottuani 33 jaksoa the new order olisi seuraava:
1. Marketta
2. Claudia
3. Johanna
4. Venla
5. Sanni
jakso 35. tämähän loppuu kohta!
claudian 45-vuotiaan kriiseily autossa "tossakin on alkon kyltti... pitäskö mennä alkoon?"
marketan kilarit samapalkkaisuuskysymyksestä
tässä vaiheessa alan olla totaalisen kyllästynyt venlan vatvomiseen ja sen kavereihin
ja sitten vika jakso. uusivuosi.
marketta näyttää ihan söpöltä pieneltä eläimeltä karvahattu päässä. tai söpöltä pojalta. panisin!
johanna on saamassa seksiä
masentunut venla tarvitsisi nyt laastaripanon
hmm. mitähän olen oikein ajatellut kirjoittaessani näitä havaintoja? vähän tylsä päätösjakso, mutta kiva, että oli leikattu niin, että hyvät jutut tulivat lopuksi esille.
SEURAAVAAN KAUTEEN ETSITÄÄN MIÄHIÄ!!
http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ih … 04/1745057
tuli heti mieleen ulvis
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
^sit katsoisin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^^ EMME PYYDÄ VAAN VAADIMME
HAKEKAA!!
Mitä vittua hei. Tää on pelottavaa katseltavaa. Antaako tää todenmukaisen kuvan naisista? Huolestuttavan epävakaata menoa. Jotenkin ihan kummallisia juttujakin. En ymmärrä enää mitään.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
en kestä et mies-iholla alkaa vasta 1.9.!!!!!!!!!!!!!
en kestä et mies-iholla alkaa vasta 1.9.!!!!!!!!!!!!!
olipa muute rasittavan oloisia miehiä. kaikilla saatana lapset ja tunteet pinnassa vollotusta. vittu mitä paskaa. nämä eivät ole miehiä vaikka onkin manbunit päässä ja parta siisti.
manbunit?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.