You are not logged in.
Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:bernardblack wrote:Pilke wrote:Huvittais katella muutakin, mutta mitä kannattaa? Semmosta siis jotai voi kattoa Areenasta / Katsomosta / Ruudusta / mitäniitäonkaan tai joka tulee mahd aikasin.
*
Putoojat ollu parasta korviketta Misfits-Nathanin törkyjutuille, suosittelen. Tulee ma-ke kakkoselta, areenalta myös. Sit areenalla tulee uusintana Green Wing/Vikatikki, iha jees brittikomedia.
Just ton toivossa katoin joskus aikasemmin siitä ekan jakson - tai siis yritin, mut se oli jotenkin ärsyttävä ja jätin kesken.
kato tää vanhainkotijakso, ehkä mielesi muuttuu
Okei! Huomenna jos ehdin.
*
Ei tää kyl lähteny, ei sitte millään. Tuli lähinnä vaan vaivautunut olo. Nyt kävi näin.
*
ei maha mittää
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tiptoo wrote:huïg wrote:tiptoo wrote:Girlsin kakkoskauden toka osa oli kyl kehnompi ku eka. Periksi en anna silti!
Sama juttu!
Kannatti jaksaa, kolmos- ja nelosjaksot oli taas ns. parasta ikinä.
Viime jakson vika kohtausMut eilinen jakso sitten taas
Jotenkin tosta Hannahin hahmosta tullut aika ärsyttävä nyt kun se yrittää "kasvaa taiteilijana" tai ihmisenä tai on muuten vaan vähän viä kreisimpi. Toki esim kokaiinijakso oli ihan parasta. Mutta tällainen missä tulee 20 minuuttia putkeen narsistista vuodatusta menee kyllä multa huti. Se ykköskausi toimi, kun se oli niin dynaaminen, huippua dialogia, paljon tapahtumia. Shit was real, nyt yritetään liikaa. Toivotaan et palais raiteilleen.
Samaa mieltä! Toi uusin jakso oli aivan syvältä, mutta kaksi edellistä taas ihan parhutta. Märehtiminen ja piehtarointi ei kiinnosta, sekoilu ja heiluminen kiinnostaa. Noissa jaksoissa on kyllä muutenkin musta ollut aika paljon epätasaisuutta ja oon miettinyt että riippuukohan se kulloisista käsikirjoittajista sit millaseksi jakso muodostuu. Kiinnitin huomiota, että toi viimeisin oli Lena Dunhamin yksin kirjoittama, kun taas useissa muissa on vilahtanut pari nimeä käsikirjoittajien kohdalla. Toivottavasti sarja palais taas tuttuihin uomiin, sillä on tossa ollut ihan mahtavia kohtauksia ja käänteitä vaikka aluksi olinkin aika skeptinen koko sarjaa kohtaan.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Fringen vitoskaudella huumori on kadonnut / tuntuu väkinäiseltä ja puolet jaksoista on jotain tylsää nyyhkyttelyä. Ihan kuin olisi eri sarja kuin aiemmilla 4 kaudella. Onneks on vika ja aiempia lyhyempi kausi.
Workaholics liittyy uusien jaksojen myötä Parks and Recin ja the Leaguen ohella "jumped the shark" komediasarjoihin.
Förbrydelsenistä olen tykännyt, nyt on 2. kausi kohta katsottu.
Boardwalkin edellinen kausi oli ehkä paras tähän mennessä. Tremeäkin tykkäsin edelleen katsoa.
Justifiedia yritin pilotin verran, ei oikein lähtenyt.
Girls oli ekan jakson perusteella todella ärsyttävä. Jostain syystä jatkoin kuitenkin katsomista ja onhan siinä hauskaa hulinaa paikoitellen. Toka kausi tosiaan alkanut vähän töksähdellen.
GoT:ta ja Mad Meniä tässä odotellaan ainakin.
Brittisarja Lutherista (starring Idris Elba a.k.a. Stringer Bell the Wirestä) pitäisi kai tulla uusia jaksoja myös tässä kohta puolin. Selkeästi poliisisarjojen parempaa osastoa, suosittelen.
Brittisarja Lutherista (starring Idris Elba a.k.a. Stringer Bell the Wirestä) pitäisi kai tulla uusia jaksoja myös tässä kohta puolin. Selkeästi poliisisarjojen parempaa osastoa, suosittelen.
Meikä ei innostunut tästä kolmen ekan jakson perusteella, lopetin toistaseks siihen. En oikein kunnolla tajunnut Lutherin hahmoa, enkä varsinkaan sitä skitsoa stalkkerimuijaa. Pitää ehkä vielä joskus yrittää lisää, koska Idris Elba kuitenki.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Firon wrote:Brittisarja Lutherista (starring Idris Elba a.k.a. Stringer Bell the Wirestä) pitäisi kai tulla uusia jaksoja myös tässä kohta puolin. Selkeästi poliisisarjojen parempaa osastoa, suosittelen.
Meikä ei innostunut tästä kolmen ekan jakson perusteella, lopetin toistaseks siihen. En oikein kunnolla tajunnut Lutherin hahmoa, enkä varsinkaan sitä skitsoa stalkkerimuijaa. Pitää ehkä vielä joskus yrittää lisää, koska Idris Elba kuitenki.
toka kausi on valitettavasti aika huono eka kausi ja Idris Elba
Criminal Mindsia tulee katsottua satunnaisesti. Onhan se vähän kökköä ja hieman toistaa itseään, mutta ei nyt mikään CSI kuitenkaan. Tossa on nyt ihan semikiinnostava stoori, kun siinä on arkkipahis kehissä, eli stoori jatkuu osissa yli tuotantokausien.
Last edited by noiseidea (15.02.2013 17:45)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Criminal Mindsia tulee katsottua satunnaisesti. Onhan se vähän kökköä ja hieman toistaa itseään, mutta ei nyt mikään CSI kuitenkaan. Tossa on nyt ihan semikiinnostava stoori, kun siinä on arkkipahis kehissä, eli stoori jatkuu osissa yli tuotantokausien.
En tiedä onko tää jo enemmän paljastuksi-aihepiiriä, mutta mun on pakko tunnustaa että jouduin lopettamaan Criminal Mindsin katsomisen kun alkoi pelottamaan/kuumottamaan/ällöttämään liikaa. En tiedä, mitä siinä nykyään tapahtuu, mutta mun makuun ne murhajutut oli jo aika mässäileviä. CSI ei oikein niin oo pelottanut, vaikka oli siinäkin (vissiin Las Vegas) joku aika mieleenpainuva natsitohtorijakso.
Toivottavasti sarja palais taas tuttuihin uomiin, sillä on tossa ollut ihan mahtavia kohtauksia ja käänteitä vaikka aluksi olinkin aika skeptinen koko sarjaa kohtaan.
Jaa mä kyllä tykkäsin Girlsin viime jaksostakin. Kunhan ei ala mennä tommoseksi kokonaan.
Uus jakso oli taas ihan huippu! Tota Adamia sais olla sarjassa enemmänkin. Ehkä tosiaan nää muiden kuin Dunhamin ite kirjoittamat jaksot saattaa olla välillä parempia.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ihan hassu tää Lisa Kudrow'n Web Therapy, paranee kokoajan.
HBO:n sarjoja tulee nyt seurattua alkuperäisessä ajassa sen minkä ehtii, mut muuten meiän taloudessa mennään vahvasti tv-vuodessa 2010. Alkuvuonna loppuun katotut sarjat: 30 Rock kausi 4, Parks and Rec kausi 2, Party Down kausi 2 ja The IT Crowd kausi 4.
minimoog wrote:Toivottavasti sarja palais taas tuttuihin uomiin, sillä on tossa ollut ihan mahtavia kohtauksia ja käänteitä vaikka aluksi olinkin aika skeptinen koko sarjaa kohtaan.
stratum wrote:Jaa mä kyllä tykkäsin Girlsin viime jaksostakin. Kunhan ei ala mennä tommoseksi kokonaan.
Uus jakso oli taas ihan huippu! Tota Adamia sais olla sarjassa enemmänkin. Ehkä tosiaan nää muiden kuin Dunhamin ite kirjoittamat jaksot saattaa olla välillä parempia.
Joo taitaa lähteä kyl taas nousuun vaikkei tossa sitä ekstaattista hulinaa ollutkaan niin paljoa. Adam on kyllä hyvä hahmo, ja luulisin että sitä tulee vielä näkymään tai muuten se olis jo heivattu pois koko sarjasta.
Täällä viisi jaksoa Lutheria takana. Hyvää menoa mutta noitten poliisien käytännöt on ajoittain vähän epäuskottavia ja porukkaahan tässä putoaa ihan hulluna
Sekoilulle
edit: tosi hyviä näyttelijäsuorituksia tässä on ollut. Ja se kohtaus missä okkultismijannu nuolee sen kotiäidin naamaa oli ehkä pelottavinta ikinä
Last edited by kaakku (24.02.2013 00:32)
Varikset komentavat
En oikein jaksa tuota "kaikki menee lopulta tyypin tahdon mukaan" meininkiä, enkä etenkään tuota "munakkuuden" jatkuvaa alleviivaamista.
Ärsyttää joo jos sarjan päähenkilö on aina oikeassa. Lutherissa vähän samaa vikaa :/
Varikset komentavat
Aattelin kattoa jotain tollasta ku Third Watch sivuhömppänä. Saas nähä jaksaako loppuun saakka,
jostain syystä oon jäänyt seuraamaan olipa kerran -sarjaa, onhan se vähän hölmö mut ihan jännä idea siinä kuitenkin on.
jostain syystä oon jäänyt seuraamaan olipa kerran -sarjaa, onhan se vähän hölmö mut ihan jännä idea siinä kuitenkin on.
Luulin ensin että tarkoitit tota
Olipa kerran -sarjaa katoin miekin muutaman jakson, iha jees mut jäi kesken. Nyt oon katsonut Täydellisiä naisia Iha vitu awesome, paitsi ne Mary Alicen väkisin väännetyt voice-overit
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Suosittelen:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
psykokarkki wrote:jostain syystä oon jäänyt seuraamaan olipa kerran -sarjaa, onhan se vähän hölmö mut ihan jännä idea siinä kuitenkin on.
http://4.bp.blogspot.com/_S4XywTpyvWQ/T … kteri2.jpg
Olipa kerran -sarjaa katoin miekin muutaman jakson, iha jees mut jäi kesken. Nyt oon katsonut Täydellisiä naisia Iha vitu awesome, paitsi ne Mary Alicen väkisin väännetyt voice-overit
Olipa kerran elämä!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
E wrote:psykokarkki wrote:jostain syystä oon jäänyt seuraamaan olipa kerran -sarjaa, onhan se vähän hölmö mut ihan jännä idea siinä kuitenkin on.
http://4.bp.blogspot.com/_S4XywTpyvWQ/T … kteri2.jpg
Olipa kerran elämä!
Smaa! Tosin ne historia-aiheiset oli musta kyllä jo lapsena ihan paskaa.
Girlsin uusin jakso oli kyllä hyvä vaikka hulinafaktori pysyikin aika alhaisena, tosin eri jaksot vaikuttavat yhä enemmän irtonaisilta kappaleilta ja joku vähän koherentimpi jaksoja yhteen sitova juoni vois tehdä ihan terää.
^ Kaikki nää aika irralliset jaksot saa kyl ikävöimään sitä ekaa kautta, tosin pakkohan siitä oli johonkin uuteen suuntaan mennä, mut pahalta näyttää ettei ihan kunnon kiimaa nyt oikein löydy tällä tokalla.
Downton Abbey aloitettiin ihan alusta
Ja HBO:lle tuli vihdoin hd-striimit, nyt kelpaa kyllä kattella varsin hyvin, otetaan seuraavaksi vaikka toi Enlightened testiin.
Aattelin kattoa jotain tollasta ku Third Watch sivuhömppänä. Saas nähä jaksaako loppuun saakka,
Jäin koukkuun.
Being Human
Varikset komentavat
Tulipa katottua tämä taas eilen. Vaikka I'm Alan Partridge onkin parempi, niin onhan tässä todella nerokkaita juttuja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lutherin kakkoskaudella onkin vaan 4 jaksoa
Varikset komentavat
Lutherin kakkoskaudella onkin vaan 4 jaksoa
joo mut on myös ihan huono.
En oo katsonu ku ekan jakson, mutta ei se nyt mikään huono ollut?
Varikset komentavat
nii, en nyt niin tarkalleen muista, mut ehkä se eka ei ollu. mut siis blaah-fiilis jäi koko kaudesta, joka sitten viimeiseksi jäikin.
It is expected that the lead cast from the second series will return to make four, hour-long episodes and this will air in either late 2012 or early 2013
Varikset komentavat
It is expected that the lead cast from the second series will return to make four, hour-long episodes and this will air in either late 2012 or early 2013
e: kuvaukset on valmiit, tulee ulos joskus myöhemmin tänä vuonna.
Last edited by murmur (11.03.2013 12:15)