You are not logged in.
The Fallin Overture From 'I Am Kurious Oranj' (kohdasta 0:16 eteenpäin)
vs.
Ramonesin Pet Sematary.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
luulin et oli joku maailman itsestäänselvin rip off (rumpufillit yms yms yms) mutta en löytänyt googlehittejä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^ en jaksa klikata, onko liian hankalaa kirjoittaa linkkeihin nimiä?
Last edited by cramp (15.01.2012 18:53)
"No more mistakes, like the last one."
luulin et oli joku maailman itsestäänselvin rip off (rumpufillit yms yms yms) mutta en löytänyt googlehittejä
yritin upottaa, mutta EI SITTEN YOUTUBE
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
(Written by Ron Mael, released 1975)
(Written by Б.Г. / О. Першина, originally released 1981)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nancy & Lee - Summer Wine
http://www.youtube.com/watch?v=h9AKgGFlQzY
Belle & Sebastian - Dog On Wheels
http://www.youtube.com/watch?v=mQiDs9tKZv4
"to hope for more antennae" -Melvins
Älä päästä painiks sitä
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Äsken tuli voicelta joku Policelta kuulostava Bruno Marsin biisi joka oli musta ihan hyvä biisi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jardin uudelta Actressilta
ja
Se joku biisi Circlen Miljardilta mikä kuulostaa tolta mut mitä ei löydy juutuubista
Last edited by ILR (08.03.2013 20:35)
Älä päästä painiks sitä
Last edited by barton_funk (09.03.2013 00:58)
Aina kun kuulen ton Joosen biisin, tulee mieleen nimenomaan Ginuwinen versio When Doves Cry:sta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
No nyt ku Jooseen päästiin ni...
Älä päästä painiks sitä
oliks tää ollut jo
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
!!
Courtney on pariin otteeseen myöntänytkin, että on tullut Bauhausia kuunneltua ja ripattua. Molemmat vitun hyviä biisejä.
Ekan viiden sekunnin perusteella I just died in your arms tonight ja Märkää
Älä päästä painiks sitä
Uuden päivän loppu- tai alkutunnarin (vai onko ne samat) pari ekaa sointua kuulostaa ihan siltä, että se vois olla joku biisi Radioheadin In Rainbows -levyltä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Conanin tunnari:
Baldur's Gate kakkosen lisärin tunnari:
Älä päästä painiks sitä
Tää Conan-soundtrackin Wheel of Pain (kai?) on kans aika samantyylinen ku Ace of Basen The Sign
Älä päästä painiks sitä
Tää Conan-soundtrackin Wheel of Pain (kai?) on kans aika samantyylinen ku Ace of Basen The Sign
Hyviä juttuja.
Älä päästä painiks sitä
paljon samaa näissä on. Unforgiven tuli 1991 ja Wolfsheim 1992.