You are not logged in.
Varsin lupaavan oloinen bändi Englannista.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jotain NME-trendipaskaa taas?
This must be what jail / I will scratch
Omaa suht ärsyttävän laulajan ja rokkiunelmia elättelevän ja toisen luokan tyylitajun omaavan kitaristin. En usko että menestyy. Hype on hypeä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Maailman paras bändi (yksi niistä monista).
Gnee on tavallaan oikeassa. Eikös nämäkin olleet yksi NME:n hype-bändeistä? Ja ei, lehti ei ole koskaan ollut niin paljon parempi kuin jotkut väittävät.
Eka kokoelma on suosikkini tältä bändiltä, jota tuskin jaksan levykokonaisuuksina.
hatful of hollow on parasta ikinä!
the queen is dead on ultimate kesälevy, pitääkin kaivaa taas esiin...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
"hatful of hollow on parasta ikinä! "
...mitä the Smiths on julkaissut.
(The Smiths -vihani on vielä absurdimmat mittasuhteet omaavaa kuin Ride-vastaavani. Silloin kun en kuuntele yhtyettä tai Morrisseyn yksittäisiä soolobiisejä.)
joo no ei se ihan trout mask replica tai madcap laughs ole, mutta ei paljoa puutu... maailman neljänneksi paras levy kuitenkin...
ehkä siihen liittyy hieman nostalgiaa mutta so what...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hei! Ei läheskään noiden tasolla!!
...jos minulta kysytään.
Ehkä olen vaan syntynyt juuri väärään aikaan ja liikkunut väärissä piireissä. Ihan lähipiiristä ei taida yhtään The Smiths-fanaatikko löytyä, vaikka kaikenlaista muuta löytyy.
Arvostan Queen Is Deadia (parhaita levyjä ikinä) ja loistavia yksittäisiä irtobiisejä enemmän kuin bändiä sinänsä. Muita levyjä kuin tuota yhtä jaksan kokonaisuuksina melko huonosti. Parempina päivinä kyllä ihan hyvin niitäkin.
Tykkään, mutta voisin tykätä enemmänkin. Queen Is Dead on minusta näiden paras levy ja sen parhaat biisit ovatkin sitten todellista parhautta. Oli hienoa kuulla Morriseyn laulavan livenä There Is A Light That Never Goes Out. Tyttömäistä tunnelmointia joku taisi sanoa. Voi olla, mutta minulle tuo toimii. Taidan olla myös muuttumassa pallahame-tyttöpoppariksi vai miten se menikään... Täytyy olla varovainen.
Oikeastaan voisi sanoa, että Smithseillä on todella hyviä yksittäisiä biisejä, mutta levymitassa en oikein tahdo jaksaa. Debyn eka biisi saattaa muuten olla paras debyytin avausbiisi koskaan.
Morrisseyn soolotuotantoon en ole juurikaan tutustunut, mutta Are You The Quarry kuulosti yllättävänkin hyvältä kun sitä minulle viime sunnuntaina soitettiin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oikeastaan voisi sanoa, että Smithseillä on todella hyviä yksittäisiä biisejä, mutta levymitassa en oikein tahdo jaksaa.
Oikeastaan voisin sanoa että sama. Jos QID:a ei lasketa.
Debyn eka biisi saattaa muuten olla paras debyytin avausbiisi koskaan.
Yksi parhaista minunkin mielestäni. Saattoi jopa olla ensimmäinen kuulemani Smiths-biisi.
Paras debyytin avausbiisi koskaan on Noitalinna huraan Kalpeanaama!
Hatful of Hollow on edelleen oma suosikkilevy, ja kolme viimeistä studiolevyä Meatistä Strangewaysiin taistelevat tasaväkisehkösti kakkossijasta. Näidenkin suurin fanitus taitaa olla jo takanapäin, mutta jos radiota kuuntelisin niin en missään tapauksessa vaihtaisi kanavaa jne.
This must be what jail / I will scratch
Tämä on vaikea bändi käsitellä. Välillä voisin laskea itseni lähes faniksi, sillä parhaimmillaan Smiths on parasta tyylilajissaan, ja pidän Morriseyn laulusta ja parhaiden levyjen saundista ihan hitosti.
Ja kuitenkin: niin paljon yhdentekeviä biisejä, niin paljon sitä samasta puusta ja mielialasta veistettyä lyriikkaa, niin kovin helposti skipattavia levyjä, ettei tiedä onko bändin sointi tylsää, parhautta, vai mikäs kiekko soittimessa nyt pyöriikään. Tämä tietysti kärjistyy jos ajattelen Morriseyn soolot osaksi kokonaisuutta. Ne kun eivät ole koskaan saaneet minussa mitään reaktiota aikaan.
En ole koskaan tuntenut tarvetta tutustua kaikkiin Smiths-levyihin. Queen Is Dead ei koskaan kolahtanut kunnolla, Hatful Of Hallow taas on ihan mahtava levy. Tietäisinpä vielä mitä eroa noilla oikeasti on... Muita levyjä on tullut käytyä läpi enemmän ja vähemmän menestyksellä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Debyyttilevy on paras. Huomasin juuri taas pitkästä aikaa, että sillä on lähestulkoon pelkkiä hyviä biisejä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ihan eri - Strangeways on tietenkin paras. Muilta levyiltä jaksaa sitten parhaiten juuri niitä kuuluisia irtobiisejä.
joskus queen is dead oli paras, nyt sitä ei jaksa enää...
tykkään niistä...öö, kaikista muista eniten
louder than bombs edelleen numero uuno, strangeways ja deby sit siinä jossain lähellä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mun mielestä taas strangewaysilla on erityisen hienoja irtobiisejä, kuten Stop Me!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
strangeways on ihan turha, tosin en oo kuunnellu vuosikymmeniin... deby ok, mutta kaikista biiseistä joista on eri versio hatfulilla on debyllä n. 100 kertaa huonommat versiot. saattaa tietty johtua siitä minkä kuuli ensin... miserable liessa morrisseyn uikutusta ei kestä kuunnella, mutta the hand that rocks the cradle ja suffer little children on ihan totaalista parhautta, joiden takia koko levykin on ihan sika hyvä kuitenkin.
morrisseyn uikutusta ei kestä kuunnella.
Samaa mieltä.
lol, taidan laittaa ton mun signatureksi...
lol
Kohta alat jo käyttää hymiöitä.
[quote:d7aaba9599="psychocandy"]lol[/quote:d7aaba9599]
Kohta alat jo käyttää hymiöitä.
vasta jarren jälkeen...
Mä en osaa päättää kummasta pidän enemmän, The Queen is Deadista vaiko ekasta. Tosin eipä tolla ole väliä, niin kingi bändi ja kingejä kaikki levytkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kaikki on parasta. Ikinä ei o minun näkökulmastani tehty parempia levyjä kuin kaikki Smithsin tuotanto. Moz vaihteleekin sitten, ja vituttaa se miten se kurluttaa livenä nykyisin biisit pilalle. Mutta Smiths
Olen viime aikoina tuntenut huolestuttavan usein mielihalua kuunnella Smithsiä. Myöhästynyt murrosikä?
Piece of .
Satunaiset yksittäiset biisit Ok, mutta eihän tätä levymitassa jaksa kuunneella.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."