You are not logged in.
hyvää paskaa
tiiän koska oon kuullut
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ihan menee KYLMÄT VÄREET selkäpiissä
Jahas, tota. Yks parhaista kotimaisista levyistä ikinä.
Onhan tää nyt ihan saatanan kova
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Heti levy soimaan ku postiluukusta tipahti ja jumangek ku nousi mairea hymy naamalle NYT PÄRISEE
Leinosen Ville ja Tanjalotta Räikkä messissä ja pari biisii näköjään Kauko Röyhkän kirjoittamia.
kuulostaa niin hyvältä että sanattomaks vetää
kusen hunajaa, tulkaa hakemaan
tää on vaan jotain kaunista unta sillä eihän mikään musa voi tosielämässä olla näin hyvää
kusen hunajaa, tulkaa hakemaan
Anna hunajaisen tulla
Näyttää kaiken lisäks VHS:lle tehdyltä
Last edited by Kalossimies (14.03.2013 14:44)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
OI SONJA SONJA
MUSTAA SILKKITUKKAAS
SUUDELLA MÄ UNELMISSAIN SAAN
ARMAS UNHOITA EN SAATA KUKKAA
KAUNEHINTA VOLGAN MAAN
MENE NYTTE HELVETTIIN
SEN PERKELEEN KUMPPANIKSI
JA PARU SIEL KOKO IKÄSI
tuolla kai joku juttu:
http://musasto.wordpress.com/2013/05/04 … kko-kappi/
ei aukee linkki mut vika lienee tässä anopin koneessa, jumittaa muutenkin
Tampereen pääkirjastossa Metsossa oli Pekko Käppi ja Juhana Nyrhinen helmikuussa. Haastattelua ja biisejä täällä:
http://www.youtube.com/watch?v=8wMzyPPOr-g
Kuvia täällä:
multa tainnu mennä ihan ohi että röyhkä on sanoittanut kaksi uuden levyn biiseistä, mitkäs ne olikaan?
multa tainnu mennä ihan ohi että röyhkä on sanoittanut kaksi uuden levyn biiseistä, mitkäs ne olikaan?
Anna orjan ulvoa kuuta ja Pyövelin tytär noi Röyhkä biisit. Hyvältä kuulostaa koko levy ja Sonja on yksi vuoden ykköskappaleita
Anna orjan ulvoa kuuta lie @ Aamu-tv
Hienoa spinal tap -meininkiä tossa vilkkuvassa pääkallojouhikossa
flow-keikka:
Olis vissiin täällä keikalla lokakuun lopulla. Ihanaa!
Pekon ja Uulu-Larin toimittaman, Erkki Ala-Könnin tallenteista kootun "Finnish Masters of Folk Music" -arkistolevysarjan eka osa tulee viimein! On sitä joku vuosi odotettukin.
Jos viipyy vielä tolkuttomasti, syyttäkää meikäläistä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mahtavaa, ostan
Hyvä!
Koittakaahan saada mukaan matkaan tänne Nottinghamin keikalle. 1,5 viikkoa aikaa. :pint:
ostan kans.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei oo painoon asti päässy tosin mutta pukinkonttiin pitäs ehtiä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Olipa ihana Pekko Käppi äsken Nottinghamissa. En ole oikein ennen ajatellut, että miten ihana asia äidinkieli on. Puhun toki täällä enemmän suomea kuin englantia, mutta suomea kuitenkin vain yhden ihmisen kanssa. Nyt vaan tekee mieli läpsiä teiniminää päähän ja opettaa sille vähän kielioppia. Ainoa asia mikä jäi äikän tunneilta päähän oli levyraadit ja paskat perustelut. Mut joo siis, hieno keikka ja varmaan engelsmannit tykkäs kans, vaikka vähemmän väkeä oli paikalla kuin paikallisen tylsän ekan soittajan aikana. Tokana soittaneet jenkit oli kans ihan hyviä. Varsinkin ne biisit missä Pekko oli mukana.
Ratsian ja Varauksen covereille
Last edited by leposi (29.10.2013 03:26)
no niin:
Löytyy digitaalisena (sori Hantta ), mutta silti