You are not logged in.
Moido
Olisi tarkoitus päästä Verduran varastosta eroon tai ainakin nyt valtaosasta, eli ny lähtis kaikki halvalla tai halvemmalla. Lista levyistä etusivulla: http://www.verdurarecords.com
Ja esimerkiks alehinnoista meidän omat julkasut (Mohel ja Throat jätettiin alen ulkopuolelle ku nuita ei ole enää kovin montaa jälellä):
Aortaorta: Chaos Rhymes LP (Verdura) 3 EUR
Candy Cane: Jaula CD (Verdura) 4 EUR
Candy Cane / Oranssi Pazuzu: split CD (Verdura) 5 EUR
Eturivi: Ylhäisten Kastien Kelvottomat Jälkeläiset CD (Verdura) 5 EUR
Gunpowder Power & Gold: Wolf Under the Floor LP (Verdura) 5 EUR
Hebosagil: Ura CD (Verdura) 5 EUR
Hebosagil / Two Beats Off: split 7″ (Verdura) 2 EUR
Heroin And Your Veins: Nausea CD (Verdura) 4 EUR
Hinageshi Bondage: Tirez Sur Le Musicien 7″ (Verdura) 0,5 EUR
Hinageshi Bondage: Diesel Fruit My Darling 7″ (Verdura) 0,5 EUR
Itäväylä: Itävalta CD (Verdura) 3 EUR
Kirlian Crossing: s/t CD (Verdura) 2 EUR
Kirlian Crossing: Margin CD (Verdura) 2 EUR
Kirlian Crossing: These Days Are Our Friends CD (Verdura) 2 EUR
Kompleksi: Sister Longlegs Dances In The Disco LP (Verdura) 4 EUR
Magyar Posse : We Will Carry You Over The Mountains CD (Verdura) 5 EUR
Mother Goose: Anna Lumena CD (Verdura) 4 EUR
Mother Goose: Autumn Masochism CD (Verdura) 2 EUR
Particle Separator: Cheap Digital CD (Verdura) 4 EUR
Plain Fade with WiOL: Anthropogonia CD (Verdura) 7 EUR
Pymathon / Gentle Evil: split LP (Verdura) 4 EUR
Sergio: Swords CD (Verdura) 2 EUR
Siniaalto: Kuolema CD (Verdura) 3 EUR
Vene: Pimeä Puoli CD (Verdura) 2 EUR
Black Audio: Iron Rhino CD (If Society) 1 EUR
La Düsseldorf: Individuellos CD (Captain Trip) 5 EUR
Nää voisin haluta, privailen.
aika halpoja, circlejäkin femmalla
voisin melkein tommosen kännäripaidan varata:
Can Can Heads: t-shirt black L 3 EUR
vois tehdä kaupat sit kun saan sen greipin levyn viimein ulos.
Klaus Dinger: Neondian CD (Captain Trip) 5 EUR
Tääki kiinnostas, en heti huomannu
aika halpoja, circlejäkin femmalla
voisin melkein tommosen kännäripaidan varata:
Can Can Heads: t-shirt black L 3 EURvois tehdä kaupat sit kun saan sen greipin levyn viimein ulos.
XL:ää olis enää jälellä. Liho?
psykokarkki wrote:voisin melkein tommosen kännäripaidan varata:
Can Can Heads: t-shirt black L 3 EURvois tehdä kaupat sit kun saan sen greipin levyn viimein ulos.
ei kai siinä sit muu auta
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:voisin melkein tommosen kännäripaidan varata:
Mä voisin ostaa XL-paidan jos on viel.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:voisin melkein tommosen kännäripaidan varata:
Mä voisin ostaa XL-paidan jos on viel.
Multa meni vika, mut Pohojammaalla saattaa olla lisää, en muista mitä kokoi siellä oli.
Toi sivu ei toimi ainakaan mulla just nyt, mutta ainakin Hebosagilin ceedeen tartteisin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Toi sivu ei toimi ainakaan mulla just nyt, mutta ainakin Hebosagilin ceedeen tartteisin.
Joo siellä oli palveluntarjoajan yhteyksissä häikkää, korjasivat aika nopiaan ku huomautettiin. Heposakilia löytyy ihan runsaasti, ei tarvi ainakaan vielä pelätä et loppuis.
12 tunnissa menny 421 levyä/paitaa/kassua
Järjetön kiire ollu, kiitos kaikille tähän mennessä tilanneille.
Paketit tuli jo tännää
Joks kuuntelit Dingerin? Eiks olekki hyvä?
K. Petsarin paketit pitäs olla huomenna perillä.
Joo, tais olla parempi ku se Dysseldorffi
Ehkä, mut sekin on minun mielestä aika hyvä!
On on
Tän voisin ottaa:
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Jahas Sergiota saa täältä, mulle Eli yks sellanen ja tota jos vaikka Hebosagilin cd, sit Mohel ja Throat samaan pakettiin ja koskas nähtäis?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tän voisin ottaa:
Samoilla posteilla (1,15e) menis joku toinenkin CD.
Hmm.. oliks tota Throatia viel jälellä?
Juu löytyy vielä, ei ole montaa tosin, ehkä parikytä.
Jahas Sergiota saa täältä, mulle
Eli yks sellanen ja tota jos vaikka Hebosagilin cd, sit Mohel ja Throat samaan pakettiin ja koskas nähtäis?
Tällä viikolla vois sopia ke, tai sit viikonloppuna. Ja otetaan se Homespun tohon samaan syssyyn.
Onko tota Mohelia muuten missään kuunneltavana? Vähän koitin googletella mutta ei löytyny.
Mulle nää:
Mother Goose: Autumn Masochism CD (Verdura) 2 EUR
Laitatko s-postilal maksuinfoa tms.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Mulle nää:
Mother Goose: Autumn Masochism CD (Verdura) 2 EURLaitatko s-postilal maksuinfoa tms.
Voin myydä loppuvaraston könttähintaan minibisnekselle
Onko tota Mohelia muuten missään kuunneltavana? Vähän koitin googletella mutta ei löytyny.
Ei taida olla, ei ainakaan meidän toimesta. Kyllä ne biisit josaki vaiheessa on varmaan tulossa soundcloudiin tms, mut en ehkä pidättäs hengitystä tätä ootellessa.
Jean-Babtiste wrote:Jahas Sergiota saa täältä, mulle
Eli yks sellanen ja tota jos vaikka Hebosagilin cd, sit Mohel ja Throat samaan pakettiin ja koskas nähtäis?
Tällä viikolla vois sopia ke, tai sit viikonloppuna. Ja otetaan se Homespun tohon samaan syssyyn.
Mihis aikaan ke, vois käydä.
Ei nähty eilen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uudet housut ja paita wrote:Jean-Babtiste wrote:Jahas Sergiota saa täältä, mulle
Mihis aikaan ke, vois käydä.
Ei nähty eilen
Mut ehkä kosketettiin
Ke sopii klo 17 eteepäi keskustassa!
Mahtaisiko onnistua tuommonen yhytystörmäys kuukauden päästä Kalliossa tai Kumpulassa? Kiinnostaisi ostaa autostereoissa naarmuuntuneen Sergion tilalle uusi ja samalla toinen kappale tota Gunpowder Power & Gold: Wolf Under the Floor LP:tä.
bzort glorf bööth
Mahtaisiko onnistua tuommonen yhytystörmäys kuukauden päästä Kalliossa tai Kumpulassa? Kiinnostaisi ostaa autostereoissa naarmuuntuneen Sergion tilalle uusi ja samalla toinen kappale tota Gunpowder Power & Gold: Wolf Under the Floor LP:tä.
Meinaaks et autostereot naarmuttaa josaki vaiheessa ton vinyylin
En tiiä yhtään mitä teen kuukauden päästä, mutta eiköhän tohon joku keino löydy, vaikka diilataan Combatin kautta?
hiirimattona wrote:Mahtaisiko onnistua tuommonen yhytystörmäys kuukauden päästä Kalliossa tai Kumpulassa? Kiinnostaisi ostaa autostereoissa naarmuuntuneen Sergion tilalle uusi ja samalla toinen kappale tota Gunpowder Power & Gold: Wolf Under the Floor LP:tä.
Meinaaks et autostereot naarmuttaa josaki vaiheessa ton vinyylin
![]()
En tiiä yhtään mitä teen kuukauden päästä, mutta eiköhän tohon joku keino löydy, vaikka diilataan Combatin kautta?
Combatin kautta passaa oikein hyvin. Laitan privaa myöhemmin tämän viikon aikana.
bzort glorf bööth