You are not logged in.
vittu miten tää meni ohi
Miten olisit äänestäny?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
oisko vaikuttanu mihkään jos olisin huomannu topsun:
ygöspinnat olis menny lehtisalon soololle, sit swing lo magellan, sit polgar/valy
Harmittaa, kun en ollu ehtiny kuunnella Allah-Lasia tarpeeksi ottaakseni sitä listalle. Pääsin varmaan pronssille Ja Hexvesselin heittäisin hiuksista vittuun koko listalta, jos saisin uudelleen päättää.
*
Jahas, lupauduin tutustua top.kybään. Ei kaikilta osin ihan hirveästi innosta.
Kuuntelin eilen Swansin (tai no kahta vikaa biisiä en ehtiny). Aika tommosta Game Of Thrones sotaanlähtömusiikkia. Jos kuvaus on epäuskottava, niin johtunee siitä, että oon nähny vajaa yhden jakson koko sarjasta. No siis ihan mielenkiintosta ja hyvän kuulosta, mut ei jaksa nyt just kiinnostaa, ehkä johonkin toiseen maailmanaikaan vois iskeä.
*
Pilke wrote:Jahas, lupauduin tutustua top.kybään. Ei kaikilta osin ihan hirveästi innosta.
Kuuntelin eilen Swansin (tai no kahta vikaa biisiä en ehtiny).
2 parasta biisiä jäi siis kuulematta.
Pilke wrote:Pilke wrote:Jahas, lupauduin tutustua top.kybään. Ei kaikilta osin ihan hirveästi innosta.
Kuuntelin eilen Swansin (tai no kahta vikaa biisiä en ehtiny).
2 parasta biisiä jäi siis kuulematta.
Jaa no kai sit pitää korjata asia.
*
Jahas, lupauduin tutustua top.kybään. Ei kaikilta osin ihan hirveästi innosta.
Kantsii skippaa suoraan seiskaan
Pilke wrote:Jahas, lupauduin tutustua top.kybään. Ei kaikilta osin ihan hirveästi innosta.
Kantsii skippaa suoraan seiskaan
Kaikki aikanaan...
*
Ruger Hauerilla on hyviä biisejä mut en jaksa enää räpistä innostua niin, et viitsisin perehtyä enemmän. Oon mä tätä yllätyksekseni kuunnellu ihan ilolla pari kertaa ympäri. Tai tän genren kanssa on vähän niin, et jotkus yksittäiset biisit on ihansikahyviä, mut emmä enää albumeita jaksa/ osaa. Minulla on ollut ikävä sinua, Kamina Burana, Iso paha susi, siinä parhaat näin perehtymättä.
*