You are not logged in.
broken social scene - 7/4 (shoreline)
maailman paras biisi.
[quote:a1c761f89f="Alxity"][quote:a1c761f89f="jookcha"]Ville Leinonen : Hei!
Luin Soundista jutun tuosta ja päätin samantien, että tuo levy minunkin täytyy hankkia![/quote:a1c761f89f]
Kannattaa hommata. Helvetin hieno levy.[/quote:a1c761f89f]
Se sinkkubiisi oli ainakin hyvä, varmaan tulee hankittu jossain vaiheessa...
Bändi 50 hertz!
[quote:2ae27de397="forssto"]Sealin biisi Killer.
[/quote:2ae27de397]
Mahtava biisi. Kuten myös Crazy. Ei siihen vaan kyllästy ikinä. Sukat pyörii jaloissa kun sen kuulee.
Mahtava biisi. Kuten myös Crazy. Ei siihen vaan kyllästy ikinä. Sukat pyörii jaloissa kun sen kuulee.
Joo, koko toi levy oli kyllä aika helmeä. Seal on kyllä aliarvostettu kolli. Ehkä vähän samasta puusta veistettyä, mutta silti tosi helmeä. Trevor Hornin tuotannolle iso
Myös Kiss From a Rose on aika ihq.
Tero saatana, s'olet gay!
Grizzly Bear. Parhautta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
vika hyvä povie-levy -spåm
vika hyvä povie-levy -spåm
Eri ja . Bowwa on tehnyt mun mielestä paljonkin hyviä levyjä ihan tälläkin vuosituhannella. Tykkään kovasti jopa parjatusta Earthlingistä, vaikka se kuulostaakin aika ikävästi aikakautensa tuotokselta.
Tosin junkka ja Dn'B ->
Kirjoitin eka :sudan: Shille oma hymiö?
Kehittämistopikissa nämä?
no täsmennetään, vika Todellinen Klassikko. onhan noita plpl levyjä 90- ja 00-luvuilla, ehkå jopa let's dancella hetkensä, mut ihan huipulle ei enä päästy.
Kristin Hersh
Kocani Orkestar
Fanfare Ciocarlia
The Shins: Turn on Me
Wincing the Night Away on kokonaisuudessaakin vähintäänkin hyvä levy. Turn on Me on epäilemättä levyn hienoin biisi.
Parasta oli myös Rättö ja Lehtisalo ja Ed Bentton plaa plaa plaa, kun sitä yliopistolle mennessä (ja sieltä tullessa) kuuntelin. Edellisestä kuuntelukerrasta olikin aikaa.
Shake shake shske six six six!
Sibylle Baier
Cosmobile: The Finger (sinkku)
Onks noi? Just rippasin koneelle ja pitäisi tsekata. Jotkut on jopa hehkuttaneet, mutta epäilykset sisälläni vellovat. KP-tendessit ovat jopa voimalliset, mutta ehkä annetaan tälle tsäänssi ja mahis.
Ensikuuntelulla: eri. Ärsyttävään sleebaavaa englannin lausuntaa, aika peruskauraa oleva biisi ja sovitukseltaan - varsinkin maailman tylsimmän rumpuosaston osalta - aika hiton tylsänpulskea. Ei mitään uutta auringon alla ja silleen.
+ aika karmeat soundit. Rummuissa törkeät humppakaiut ja kaikki sellaista ysäripehmoista. Ei mun kuppi kaffetta. Tää kuppi oikeaa kaffetta tässä työpöydällä on kuppi mun kaffetta. Geddit?
"B-puolen" Show Love on vähän parempi esitys, mutta siinäkin kyllä toi laiska laulu pilaa kaiken, eli vaiks onhan tää bändi loikkinut eteenpäin todella paljon siitä kun viimeksi näitä kuulin, niin samat ärsyttävät peruselementit ovat yhtä jarruttamassa. Ei tää siis missään tapauksessa huono ole, mutta ikävä kyllä ennakkoluulojeni mukainen pitkälti.
No musta toi toimii hyvin ja soundit on sopivan funktionaaliset. Toi simppeliys niin rummuissa kuin muussakin on musta plussaa, mä kun olen Talking Head '77-levyn suuri ystävä. Ainakin helvetin paljon innostavampaa kuin vaikka Clap Your Hands Say Yeahin uusin levy. Mutta toisaalta, tykkään mä Sur-rur:stakin.
No musta toi toimii hyvin ja soundit on sopivan funktionaaliset.
No mutta sä ootkin väärässä
tykkään mä Sur-rur:stakin.
No helppohan hyvästä on tykätä. Tosin tällä levyllä pitää yhä paikkansa sama vanha Sur-rur -totuus kuin aiemminkin, eli materiaalin taso vaihtelee aika pitkälti koko skaalan levyisesti. Välillä on tosi mutta sitten seuraavassa hetkessä onkin taas täydellinen Hüskers-hulina päällä ja Mahtava bändi just siksi, että ei vaan voi tietää mitä ne seuraavaksi tekee. Sellaista Replacements-arvaamattomuutta.
Pureudutaas vähän tarkemmin asiaan:
funktionaaliset
Toi sana ei vaan tässä kontekstissa tarkoita mitään.
Toi simppeliys niin rummuissa kuin muussakin on musta plussaa, mä kun olen Talking Head '77-levyn suuri ystävä.
Joo, mäkin tykkään AC/DC:stä, mutta silti suuri osa beat-komppiin nojaavasta musiikista on paskaa. Jos joku juttu toimii jossain kontekstissa, se ei todellakaan tarkoita, että se toimii kaikessa. Tuossa Cosmobilen biisissä ne rummut on vaan yksinkertaisesti ylettömän mielikuvituksettomat ja tülsät.
Ainakin helvetin paljon innostavampaa kuin vaikka Clap Your Hands Say Yeahin uusin levy.
Joo, mäkin diggasin tosta enemmän kuin Anne Mattilan viimeisimmästä levystä Tyynyyn jäljet jää, mutta ei se paljoa tilannetta paranna.
[quote:3705c4563d]No mutta sä ootkin väärässä Center [/quote:3705c4563d]
Heh, jos mä oisin eräs nimeltämainitsematon skribentti ammoin, niin soittaisin nyt toimitukseen ja pyytäisin saada kirjoittaa arvion uudelleen ("no kun uusi NME tuli just ja huomasin olevani väärässä.")
Heh, jos mä oisin eräs nimeltämainitsematon skribentti ammoin, niin soittaisin nyt toimitukseen ja pyytäisin saada kirjoittaa arvion uudelleen ("no kun uusi NME tuli just ja huomasin olevani väärässä.")
No eikö teillä Rumban ja Rytmin toimituksessa voitaisi jo vähitellen tajuta, että arviot voisi käyttää SSjr:n kautta ennen julkaisua, niin välttyisitte monelta nolaukselta. Mainitsehan Viljamille, että foorumistit tarjoavat konsultoinnin ihan kohtuuhintaan.
Sur-rurille vois perustaa oman otsikon. Mulla on ainoastaan Saatte kolme markkaa jos lähdette pois. Eipä sitäkään oo tullu pariin vuoteen kuunneltua..
Späm.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mutta kristus miten kova biisi on Sur-rurin Maisema!!! Kuin suoraan jostain New Day Risingin parhaimmistosta oleva biisi, jossa on vokaalit, jollaisia Toni Wirtanen voisi lahjakkaimman päivänsä kuumimpana hetkenä saada aikaan, jos rokkenrollin jumalat hymyilisivät hänelle.
[quote:98e2aadecf="Feggy"]Heh, jos mä oisin eräs nimeltämainitsematon skribentti ammoin, niin soittaisin nyt toimitukseen ja pyytäisin saada kirjoittaa arvion uudelleen ("no kun uusi NME tuli just ja huomasin olevani väärässä.")
No eikö teillä Rumban ja Rytmin toimituksessa voitaisi jo vähitellen tajuta, että arviot voisi käyttää SSjr:n kautta ennen julkaisua, niin välttyisitte monelta nolaukselta. Mainitsehan Viljamille, että foorumistit tarjoavat konsultoinnin ihan kohtuuhintaan.[/quote:98e2aadecf]
No eiköhän SSjr voisi laittaa oman julkaisun pystyyn. Mä voisin ainakin tilata.