You are not logged in.
Pages: 1
Ramadanman / Pearson Sound
Täähän kävi viime syksynä Tampereella keikalla, ja oli varsin sympaattinen parikymppinen jäbä. Oon oikeestaan vasta viime päivinä kunnolla lämmennyt tälle musalle. Jotenkin tyyppi saa kaiken kuulostamaan vaivattomalta ja hyvällä tavalla ysäriltä.
Ehdottomasti oman topicin arvoinen lahjakkuus, ja on muuten tulossa Flowhun.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tää tais olla joku viime vuoden Mitään UG:tä ei ole olemassa-Lontoo-UNDERGOUND-hitti, vaan nyt se on jo eilinen. Upeeta soundia kumminkin:
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Varmaan monet jo kuunnelleetkin ton Ramadanmanin/Pearson Soundin fabricliven aikaa sitten, mut mää vasta nyt kuuntelen ekaa kertaa ja ihan mieletön meno, voi hemmetti mää tykkään tällasesta.
Täytyy bongailla yksittäisiä biisejä vielä tarkemmin mut tää Void 23 Carl Craig Edit nyt on ainakin totaalinen kunkkubiisi. Eikös tästä oo aiemminkin ollut puhetta täällä? Tosin aika tarkkana saa kuunnella, että bongaa mitään dubstepiin viittaavaa tuolta. No lopussa kun toi basso on jätetty yksinään, niin kuulee että raita on ehkä joskus ollut ehkä joskus dubstepiä tekevän tekijän käsistä
Koitetaas herätellä tätä vähän eloon ja muutetaan otsikko käsittelemään koko Ramadanmanin ja kumppaneiden perustamaa labelia.
Flow:n tämänvuotinen keikka ei oikein jäänyt mieleen. Hesslellä julkaissut Blawan ehti tyhjentää pajatson sitä ennen. Ramadanmanin Glut / Tempest -sinkku on kyllä edelleen silloin tällöin soitossa, mahtavaa kamaa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oon viime aikoina ostellut lautauskaupoista tällasia label compilationeja ihan vaan hellurei-meiningillä, ja seuraavaks vois olla nää kaksi Hessle Audio -kokoelmaa vuorossa (luottokortti tosin tapissa just nyt heh). Hinta per biisi jää noissa paketeissa tosi alhaseks ja samalla saa mukavan kokonaisuuden kotikuunneltavaksi.
Tää johkin toiseenkin otsikkoon postaamani Joen Claptrap/Level Crossing on kyllä hauska levy! A-puoli on enemmänkin deejiin työkalu ku omillaan seisova raita, toisaalta ihan hauska minimalistinen taputtelu kummallisilla yskäsämpleillä. Lähes melodiattomaksi biisiksi jää kyl oudon helposti päähän soimaan. Oon haaveillu että tän sais miksata siihen MMM:n uuteen sinkkuun kun siinä on samanlaiset kläppilinjat, ensin heruttelis tällä ja sitten lähtis kova tykitys samoilla taputuksilla. Harmi vaan ettei semmosta iltaa kyllä täällä Turussa kovin usein tule, jossa olisi järkee moista esitellä. Tänäänkin oon menossa levyjä soittamaan, mutta eipä taida olla sellanen tilaisuus jossa paljon ois vastakaikua odotettavissa tämmösille kläpytyksille
B-puoli on oikeestaan parempi
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
haluan kovasti tykätä hessle audiosta ja yritän edelleen. noi ripan raidat oli tosi jepa!
Tuli meiningistä vähän mieleen tää parivaljakko
siis samalla tavalla poukkoilevaa levotonta musaa, vaikkakin pinnalta katsoen eri tyylistä.
MUT MÄ MIKSAANKIN PINNAN ALLA SUCKERS
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Joo kyl mää feel you ton poukkoilevan levottomuuden kanssa, tosi jees biisi
Huumeet baareihin tarvittas
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Joo kyl mää feel you ton poukkoilevan levottomuuden kanssa, tosi jees biisi
Huumeet baareihin tarvittas
Getting Me Downia mehusteltiin jo dubstep-topikissa ja kovahan tuo. Peverelistin levyn hypetystä en ainakaan tuon biisin perusteella oikein ymmärrä. Joe ep on ihan jepaa kyllä.
Pari Beckettin & Taylorin levyä kummittelee discogsin wantlistilla mutta ei ole niistä enää kovin tarkkaa muistikuvaa, vois virkistää muistia.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kennedy aka Pearson aka Ramadamnlamlam aka Maurice Donovan Adamsissa 22.3.
Vois ehkä harkita, kun pari kertaa jäänyt välistä, vaikka ollut klubilla missä mies soittanut. Tosin Ben UFO:n kanssa soitetun b2b:n jonkun Fabricin Hessle-illan päätteeksi taisin kokea vaikka tyypin oma setti jäi välistä ja jonkun hetken kuuntelin myös Moodymannista viereisellä slotilla ennen tai jälkeen Fabricin syndeillä.
Oho aikasta kova! Muistelin että onko tää ollut Alhaalla joskus mutta se taiskin olla Pangaea joskus kolme tai neljä vuotta sitten. Kennedyn soundi on kyllä aina miellyttänyt: kiva se jotenkin geometrinen ote sillä rytmien paikoilleen asetteluun.
Vuoden nuori muotoilija.
Pages: 1