You are not logged in.
PARAS BÄNDI
Pekka on homo. Pekan fiilis rakasteltuamme hetki sitten Pekan ja börtsän vanhempien sohvalla:
I find suddenly I'm closer to you
And I find all my wildest dreams have come true
While I spin round my heart is beating for two
And I am wishing it will always be you and I
Parasta tiskausmusaa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Jeff Hanneman kuollut
http://www.billboard.com/articles/news/ … dead-at-49
Sinne meni
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Last.fm-statsien mukaan oon kuunnellut Reign in Bloodia viimeks neljä vuotta sitten. Onhan tää pirun hauskaa ja raikkaan kuuloista musaa pitkästä aikaa Vaikka yhteys onkin vähän synkkä. Nyt soi puolestaan Hell Awaits.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
voe slaavio
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
RIP
Hämmensi kun ajettiin autolla uljuan tekoaltaalle, niin ylex soitti reign in bloodin ihanaa leijonat ihanaan perään ja siinä samassa sinne kitskan eteen saapui pari mopopoikaa revittelemään. Vasta nyt selvisi syy tuolle soitolle.
Soittolistalta ei löydy noita peräkkäin. Kai me vaihdettiin kanavaa ja osui juuri kohdalle.
Last edited by hiirimattona (03.05.2013 22:50)
bzort glorf bööth
RIP tosiaan. Minulle ehdottomasti tärkeimpiä metalliyhtyeitä, joten tietysti myös Hannemanin kuolema surettaa. Aika paska flaksi jos tämä on yhden kuppasen hämähäkinpureman aloittaman tapahtumaketjun lopputulema. Tyttökaveri spekuloi että siihen ihomätätautiin otettavat lääkkeet ovat osaltaan saattaneet heikentää miehen maksaa.
Sent from my iPhone 16
Onpas pahan näköinen tuo käsi. En tiennytkään, että Hanneman soitti vielä keikkoja sairastumisensa jälkeen.
Lanseerasimme yhden kaverin kanssa "Slayer-jatkot" -käsitteen männä talvena. Tänään Slayer-jatkoilla pyörii Youtube:
Toinen näkökanta tapahtuneeseen voisi olla, että Hanneman ilmeisesti otti jonkin verran kuppia ja kun maksa alkaa pettää niin infektiotkin iskevät herkemmin ja sen kautta käteenkin pääsi kenties infektio iskemään hermmin. Mutta oli miten oli niin RIP joka tapauksessa. Aivan liian aikaisin kuoli. Mikään erityisen intohimoinen Slayer-fani en ole koskaan ollut, mutta muutaman vuoden takainen Rock Wercher-keikka on jäänyt mieleen. Aurinko paistoi ja olut maistui.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
63,50 e uhrattu Saatanalle. 7.12. katsotaan miten ukot jaksaa heilua.
Sent from my iPhone 16
ainakaa uus levy ei jaksa innostaa. tosi tylsät rummut ja king on muutenki aina kirjottanu ne surkeimmat slayer biisit
Ei kolahtanut tämä Kerryn soololevy. Ois antanut Tompan tehdä lyriikat ja Karin sävelet, niin jotain pienehköä imua olisi voinut tulla kappaleisiin lisää. Asenne on ja pysyy ei sittenkään aina riitä.
SLAYERRGGHGH!!!
Sent from my iPhone 16
Jaa tosiaan. Slayerin Reign in Blood täytti just kolkyt vuotta. Kyllä se kaikista hevilevyistä on mun mielestä paras edelleen.
Sent from my iPhone 16
Jaa että loppu lähellä. Ehkä hyvä näin, mutta tuleeko seuraavalla lasilla nämä fiilikset:
slayerin paita pitäs saada kesäksi. en ole täysi poseri koska reign in bloodille ja seasons in the abyssille irtoaa 5/5 helposti meikältä. vois tilata kiinasta.
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Jäähyväiset suomalaisfaneille jättänyt Slayer saapuu Suomeen
ei olleet sitten kovin pitkät jäähyväiset tai en tiiö
Kävikö kukaan kattomassa lauantaina Slayeriä? Itse kuuntelin keikan portin ulkopuolelta ja Arayan karjunta kuulosti omiin korviin erittäin vakuuttavalta verrattuna viime vuosiin. Toivottavasti oikeast lopettavat nyt ns. tyylikkäästi, eikä mitään malliin Hectorin viimeinen kiertue, mikä on kestänyt vuodesta 95.