You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
hyvää pohdintaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
We are more than excited to announce the next Kino Klubb screening....
Michael Mann's The Keep. This film is almost lost and totally unavailable, we will be screening what is believed to be the only 35mm print left in the UK! You won't want to miss this slice of Gothic, Nazi, Vampire evil.
More details to follow.
ANAAAAAM, kaupungin leffakerhot ihanaa.
jookcha wrote:Areenassa pelaa kaikki noi Teeman festarileffat
Olikohan kuitenkin vaan nuo arkistovapaat pätkät?
Synecdochen ois voinut katsoa, mut ei löydy
näinhän se oliki joo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Katsottiin eilen Le Cercle Rouge kaikkine extroineen. En ollut tiennytkään, että rooleissa piti alun perin olla ihan eri tyyppit: Mattein piti olla Lino Ventura, Jansenin Paul Meurisse ja Vogelin Jean-Paul Belmondo. Olipa hyvä, ettei roolimiehitys mennyt suunnitelmien mukaan! Bourvil on aivan loistava Mattei ja Gian-Maria Volonte kuin villieläin Vogelina.
En tiedä monennenko kerran katsoin, näin tämän ekaa kertaa joskus 80-luvun alkupuolella elokuva-arkistossa, ja sen jälkeen kävin aina katsomassa sen uudestaan kun se palasi ohjelmistoon. Katsoin sen myös aina, kun se tuli tv:stä. Viimeksi näin isolta kankaalta jokunen vuosi sitten kun Ranskan kulttuurikeskus piti leffafestarin Bio Rexissä, ja nyt on hyllyssä Criterionin DVD.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Viimeksi näin isolta kankaalta jokunen vuosi sitten kun Ranskan kulttuurikeskus piti leffafestarin Bio Rexissä
olin tuolla kans hemmetin hieno leffa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tigrushka wrote:Viimeksi näin isolta kankaalta jokunen vuosi sitten kun Ranskan kulttuurikeskus piti leffafestarin Bio Rexissä
olin tuolla kans hemmetin hieno leffa.
Two tickets to The Hobbit, please.
Which version would you like to see?
Which version? What do you mean?
At 1:30 it screens in theater seven in 3D with THX sound. At 1:55 it screens in theater one in 48-frames-per-second IMAX 3D with 16 Channel Dolby sound and seat-quake technology, for a special fifteen-dollar admission. At 2:20, it screens in theater twelve in conventional 2D digital projection.
What are most people saying about the different versions?
Our cinema satisfaction surveys report that theyre long and confusing, with iffy narrative logic and unnecessary backstory.
Which version would you recommend?
Id wait for the 4:15 screening in theater fifteen, presented in 2D Action Focus format. It has a running time of 70 minutes with no dwarf songs, Silmarillion flashbacks or long nights of dramatic hesitation experienced in real time.
Vituttaa tää paikallinen leffafestari. Nostivat lippujen perushinnat just 11:n kappale. Leffateollisuuden rinkirunkkausbileet jee.
Onkohan kuinka yleistä tää Rakkautta & Anarkiaan asiameininki, että onnistutaan pitämään hinnat alempana kuin norminäytöksissä?
Eikä tartte selittää mulle kuinka kapitalismi toimii, niinku näissä on aina tapana. Pointti on se, että asioita voi tehdä eri tavoin ja tässä on selkeästi valittu yksi.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Börtsyn eiliset tweetit vuoden 1982 elokuvateatteriohjelmistosta saivat muistelemaan Valkokangas-ohjelmaa jota juonsi asiaankuuluvalla vakavuudella Kaarlo Stewen, ja joka innosti katsomaan aika montakin elokuvaa. Kävin katsomassa mm. monta monituista Fassbinderiä: "uusina" Lili Marleenin, Veronika Vossin kaipuun ja Querellen (en ole varmaan koskaan nähnyt sellaista joukkopakoa leffateatterista kuin silloin kun olin katsomassa Querelleä, en ennen enkä jälkeen) ja sitten "vanhoina" ainakin Terrorin ja kauhun syksyn, Kiinalaisen ruletin ja Maria Braunin avioliiton. Muita Fassbinderejä olen nähnyt vasta myöhemmin.
Pitäisi joskus saada aikaiseksi retrospektiivi, löytyisiköhän RWF:n leffoja kirjastosta? Hyllyssä on muutama, mutta läheskään kaikkia ei löydy.
löytyisiköhän RWF:n leffoja kirjastosta?
löytyy. ainakin berlin alexanderplatz, herra r. kujajuoksu, lola jne.. muistaakseni oli myös se 8 dvd:n boxi jossa on mm. petra von kantin katkerat kyyneleet ja pelko jäytää sielua.
querelle pitäis kyl nähdä
tigrushka wrote:löytyisiköhän RWF:n leffoja kirjastosta?
löytyy. ainakin berlin alexanderplatz, herra r. kujajuoksu, lola jne.. muistaakseni oli myös se 8 dvd:n boxi jossa on mm. petra von kantin katkerat kyyneleet ja pelko jäytää sielua.
querelle pitäis kyl nähdä
Ktooksia! Joo, niinpä näkyy! Pitääpä katsoa, mitä on omasta takaa ja mitä pitää lainata.
Querelle oli kyllä järisyttävä elokuvakokemus silloin kun näin sen ekaa kertaa. Meni pitkään niin, että moni leffa tuntui siihen verrattuna vetiseltä, liikaa laimennetulta mehulta.
Börtsyn eiliset tweetit vuoden 1982 elokuvateatteriohjelmistosta saivat muistelemaan Valkokangas-ohjelmaa jota juonsi asiaankuuluvalla vakavuudella Kaarlo Stewen, ja joka innosti katsomaan aika montakin elokuvaa. Kävin katsomassa mm. monta monituista Fassbinderiä: "uusina" Lili Marleenin, Veronika Vossin kaipuun ja Querellen (en ole varmaan koskaan nähnyt sellaista joukkopakoa leffateatterista kuin silloin kun olin katsomassa Querelleä, en ennen enkä jälkeen) ja sitten "vanhoina" ainakin Terrorin ja kauhun syksyn, Kiinalaisen ruletin ja Maria Braunin avioliiton. Muita Fassbinderejä olen nähnyt vasta myöhemmin.
Pitäisi joskus saada aikaiseksi retrospektiivi, löytyisiköhän RWF:n leffoja kirjastosta? Hyllyssä on muutama, mutta läheskään kaikkia ei löydy.
Kaarlo Stewen vaikuttaa edelleen aika skarpilta ja älykkäältä ihmiseltä. En oo tavannut varsinaisesti, mutta laulo yksissä pikkujouluissa
en ole kolmekybänen emoboy
Vituttaa tää paikallinen leffafestari. Nostivat lippujen perushinnat just 11:n kappale. Leffateollisuuden rinkirunkkausbileet jee.
Onkohan kuinka yleistä tää Rakkautta & Anarkiaan asiameininki, että onnistutaan pitämään hinnat alempana kuin norminäytöksissä?
Eikä tartte selittää mulle kuinka kapitalismi toimii, niinku näissä on aina tapana. Pointti on se, että asioita voi tehdä eri tavoin ja tässä on selkeästi valittu yksi.
Toi on kyllä aika älytön hinta ku käsittääkseni mitään Lars von Trieriä ei oo kuitenkaan vieraana. Sanoisin, että niistä kaikista festareista joissa oon käyny, niin hinnoittelu on ollut hävytöntä ainoastaan Lontoossa ja Torontossa, mutta Toronto onkin maailman isoin festari kävijämäärissä verrattuna ja niilläkin on suurkuluttajille alennushintoja. Berlinalessa erikoisemmat näytökset on hinnoteltu kalliiksi, mutta suurin osa näytöksistä on 8e tai alle. Lisäksi opiskelijoille -50% jos käy samana päivänä vasta ostamassa (peruutuspaikkoja usein on).
en ole kolmekybänen emoboy
tigrushka wrote:Börtsyn eiliset tweetit vuoden 1982 elokuvateatteriohjelmistosta saivat muistelemaan Valkokangas-ohjelmaa jota juonsi asiaankuuluvalla vakavuudella Kaarlo Stewen, ja joka innosti katsomaan aika montakin elokuvaa. Kävin katsomassa mm. monta monituista Fassbinderiä: "uusina" Lili Marleenin, Veronika Vossin kaipuun ja Querellen (en ole varmaan koskaan nähnyt sellaista joukkopakoa leffateatterista kuin silloin kun olin katsomassa Querelleä, en ennen enkä jälkeen) ja sitten "vanhoina" ainakin Terrorin ja kauhun syksyn, Kiinalaisen ruletin ja Maria Braunin avioliiton. Muita Fassbinderejä olen nähnyt vasta myöhemmin.
Kaarlo Stewen vaikuttaa edelleen aika skarpilta ja älykkäältä ihmiseltä. En oo tavannut varsinaisesti, mutta laulo yksissä pikkujouluissa
muistaakseni oli myös se 8 dvd:n boxi jossa on mm. petra von kantin katkerat kyyneleet ja pelko jäytää sielua.
Tämä näin niin:
http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/fas … isc/P81883
Pitääkin ostaa toi kuleksimasta, kun saa kerran halvalla. Maria Braun on ennestään vain vanhana vuokravideona hyllyssä parin muun natsileffan välissä.
En oo pitkiin aikoihin päässyt kokemaan tota, mut privanäytökset on aina sekä tosi siistejä (saa ihan yssikseen kaikessa rauhassa kattoo leffaa) että hiukan vaivaannuttavia.
Ralph Macchio täyttää tänä vuonna 52 vuotta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
awesome
Tuli sähköpostiin. Käyttäkää, jos on tarvetta.
10 koodilla - koskee kaikkia elokuvia
Juuri nyt saat 10 euroa alennusta koko leffavalikoimasta kun ostat elokuvia väh. 20 eurolla. Tartu tilaisuuteen ja valitse TV-sarjojen, uutuuksien, leffaboksien, lasten suosikkien ja monien muiden väliltä.Koodi:
ELxwHgw78KÄYTETTY, THÄNKS!Ilmoita koodi kassalla. Koodi koskee yli 20 euron leffaostoksia ja on voimassa 30.04.2013. Alennuskoodi ei koske postikuluja tai Video On Demand -tuotteita, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
http://elokuvauutiset.fi/site/uutiset2/ … rkkinoille
Kertakäyttö-DVD:t tulivat Suomen markkinoille
Valikoituihin R-Kioskeihin on ilmestynyt myyntiin noin vuokraelokuvan hinnan verran maksavia 48DVD-tuotteita, jotka ovat ns. kertakäyttö-DVD:tä. Scanbox Visionin levittämät 48DVD-tuotteet toimivat 48 tuntia siitä hetkestä, kun levy on ensimmäisen kerran laitettu soittimeen. Tavalliseen vuokraelokuvaan verrattuna pahvikotelossa myytävän 48DVD:n etu on, ettei tuotetta tarvitse palauttaa myymälään.
Scanbox Vision tulee laajentamaan 48DVD-tuotteiden jakelua. Levittäjä lupaa, ettei DVD-levy katseluajan umpeutuessa ja lakatessaan toimimasta vahingoita sen katseluun käytettyä soitinta.
Saatanan kusipäät.
pitäiskö itkeä vai nauraa
vai pistää peukku pyllyyn
VMP
:center: