#181 03.02.2013 22:38

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Website

Re: JOTAIN ISOA 2012, eli mitäs siistii TÄNÄ vuonna oli ilmestyny?

Tänä vuonna on tullut kuunneltua vähiten musiikkia varmaan sitten lapsuusvuosien (radiokuuntelua en laske mukaan). Ajattelin, etten millään saa 10 levyä kasaan toplistalle, mutta lopulta oisi saanut kevyesti top 20 -listankin tehtyä. Harmillisen vähälle kuuntelulle on jäänyt mm. Mount Eeriet ja uusin Gybe, jotka olisivat saattaneet hyvinkin päätyä listalle. Ace Bushy Stripteasen uusin on paikoitellen aivan loistava, mutta osa biiseistä on ihan hirveää kuraa. Sama vika on myös Ruger Hauerin, Tender Trapin ja The Garlandsin levyillä. Joel Almen Tender Trap (sisältää myös ehkä vuoden 2012 parhaan biisin - The Clouds) saattaa vielä nousta kestosuosikiksi lisäkuunteluiden jälkeen tai sitten kyllästyn siihen lopullisesti.

#182 04.02.2013 13:52

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

Laitetaas ny oma lista tähän kun kusin eilisen osallistumisen:

1. Thåström - Beväpna dig med vingar
2. Anna von Hausswolff - Ceremony
3. Käppi / Nyrhinen - Mun paras ystävä
4. Kuusumun Profeetta - Huutoja hiljaisesta huoneesta
5. Rush - Clockwork Angels
6. Godspeed You! Black Emperor - Allelujah! Don't Bend! Ascend!
7. Éva Polgár & Sandor Vály - Mondrian Variations
8. Billy Woods - History Will Absolve Me
9. Asa - Foetida: Use Your Illusion III
10. Swans - The Seer

åhå nyt jäi Circlet ja Rugerit ja muutkin Porijutut pois listalta, vittu mä en vaan osaa näitä hommia biggrin Mutta aika lailla tommonen fiilis on nyt vuoden parhaista. Manner, Lehtisoolo ja Lunar Jetman menis kyllä top kahteenkymppiin kepeästi. Mites mä oon sittenkin kuunnellu näin paljon viime vuoden musaa, vaikka aluks oli semmonen fiilis että enhän mä osaa sanoa taas männävuoden levyistä mitään? Tosin viime vuonna ei kyl tullu mitään ihan mind=blown -kamaa, joten tietty apatia saattanee johtua siitäkin. En tiiä.

Last edited by Kalossimies (04.02.2013 14:01)

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#183 04.02.2013 14:52

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Can: Lost Tapes
V/A: Personal Space: Electronic Soul 1974-1984
Donnie & Joe Emerson: Dreamin wild
Witch: We Intend To Cause Havoc

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#184 04.02.2013 17:09

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007

Heh, mun piti laittaa eilen illalla vielä Allah-Las johonkin väliin, mut unohtu. No mut ens vuonna sit eiq mitäs.

*

Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Board footer