You are not logged in.
we are weepikes -levyn digiversio julkaistiin tänään, cd tulee myyntiin 15.2.2013 Lepakkomiehessä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tykkään, ja olenko ainoa joka kuulee hengenheimolaisuutta 90-luvun Mother Goosen (ehkäpä joka Machine Gun Macbethin??) kanssa? Monipuolisempi kokonaisuus ku niiden kahden edellisen biisin perusteella olisin odottanut!
Tykkään, ja olenko ainoa joka kuulee hengenheimolaisuutta 90-luvun Mother Goosen (ehkäpä joka Machine Gun Macbethin??) kanssa?
Totta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hehe, Lou Reediä ja Hawkwindia...
Hyvä ajotus tossa kuvassa
Levy kuulosti aikas jännältä. Perjantaina paikalla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Bad Valentine ladattavissa ilmaiseksi Weepikesin Bandcamp- ja SoundCloud-sivuilta.
http://weepikes.bandcamp.com/track/bad-valentine
https://soundcloud.com/weepikes/bad-valentine
CD-tehdas sekoili aikansa oikein huolella, mutta saivat kuin saivatkin viimein tehtyä tilatun kaltaisen tuotteen valmiiksi...
We Are Weepikes -cd:n voi ostaa Levykauppa Äxästä, Stupido Shopista, Keltaisesta Jäänsärkijästä hintaan 9.90-9.95 ja suoraan bändiltä hintaan 8, sisältäen postikulut. Halpaa kuin saippua siis.
Levyä voi kuunnella ja sen voi ostaa diginä Weepikesin bandcamp-sivujen kautta. Samasta paikasta voi ostaa myös kaikki aikaisemmat julkaisut.
Seuraava keikka näillä näkymin Helsingissä Loosessa 9.5.2013, kera Homespunin ja The Insult That Made A Man Out Of Macin.
Keikkaa pukkaa!
14.3 Helatorstai-klubi, Henry's Pub, Helsinki
30.4 Club Liberte, Helsinki
9.5 Bar Loose, Helsinki
PIFfiltä lainattu kommentti eilisestä keikasta:
"Weepikes jumalauta.
Hyvää noisemekkalaa."
Myös Bad Vugumin vuonna 1997 julkaisema "Selling Fish" cdep nyt myynnissä Stupidoilla ja Äxässä hintaan 5.90-5.95.
"17+ mins. Another ripened fruit, whose screeching "weirdnoisepop" or, indeed, "post-sonic free punk" has gained even more inventive momentum since their debut 7" on Trash Can Records. Let's pronk!.
"Lots of 'almost music / almost noise' riffing.. Totally original and really excellent." -Moshable.
"Kuin soittaisi yhtä aikaa atonaalista freejazzia ja Rollins Bandia ja niiden väliin jotain kokeilevaa poppia." -Rumba.
"Kuin Radiopuhelimet, Sweetheart ja Leo Bugariloves sotkettaisiin betonimyllyllä sekaisin.." -T.V."
ettei mene taas tomitarmon yksinpuheluksi niin pannan kehuva we are weepikes -arvostelu
ettei mene taas tomitarmon yksinpuheluksi niin pannan kehuva we are weepikes -arvostelu
Mieltä lämmittävää tekstiä
"We Are Weepikes" myynnissä Ektron kaupassa.
"We Are Weepikes" myynnissä Ektron kaupassa.
Saako tuolta tilattua laskulla?
en ole kolmekybänen emoboy
Saako tuolta tilattua laskulla?
ektrolta? tilisiirrolla ainakin.
PIFfillä Bar Loosen Weepikes/Homespun/Hopeajärvi-keikkaketjussa käydyn tsättäilyn perusteella kävikin niin, että Lepiksen Mezola otti yhteyttä ja buukkasi saman bändikolmikon keikalle Lepikseen. Päivämäärä on 11.9.2013.
Kehutaas tääkin bändi vielä. Tosi hyvä keikka äsken Loosessa. Voi olla mun hatarien muistikuvien syytä, mutta ette te näin skarppeja ja päällekäyviä ollu livenä sillo 90-luvulla? Ihan mahtavaa miten hienosti tasapainotteli melun ja melodian välillä toi keikka.
Flatliner brittiläisen 6 Towns Radion Loose Canon-showssa kohdassa 1.05.15.
http://www.mixcloud.com/Edable/loose-ca … -may-2013/
Äänestä Weepikes Kuudes Aistiin, klik klik.