You are not logged in.
Älä päästä painiks sitä
On 21-12-12 we finished mastering the new album!
My Bloody Valentine wrote:On 21-12-12 we finished mastering the new album!
uutta matskua? en ehkä aivan usko, mutta kuka tietää...
No mietitääs nyt vähän.
Toi pohjana oleva kahden kitaralinjan soundi (joka tulee esiin kun kolmas korkealta ujeltava skitta katoaa 0:28 alkaen) on sitä luokkaa, että maailmassa on korkeintaan kourallinen tuottajia, jotka pystyy saamaan skebat soundaamaan just noin. Oon valmis ihan suoraan arvaamaan, että toi on Shieldsin käsialaa, ja jos ei, niin jossain Japanissa on sen luokan kopiobändi, johon haluan tutustua. Mutta sit se, mikä vähän pistää miettimään, on toi rumpujen miksaaminen noinkin alas. Ja toi kappale tuntuu siltä, että se ois tehty lauluosuuksia ajatellen. Toi 2:24 alkava ujellusmelodia ei olisi Shieldsiä ihan omimmillaan. Jos jotain haluaisin villisti arvata, niin toi ois joku raakamiksaus sessioista ja siinä ei oo vielä kaikkia osasia kasassa. Saas nähdä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
niin, ei toi lopulliselta kuulosta, mutta toisaalta olisin vähän pettynyt, jos tuleva levy olisi noinkin paljon vanhan matskun kuuloista, parinkymmenen vuoden jälkeen toivoisin että meininki olisi hieman muuttunut. en tosin tiedä mihin suuntaan, mutta kun aikanaan bändi tuntui tekevän jotain ihan uutta ja tajunnanräjäyttävää niin paluu suukeisari-nostalgia-aktina ei oikein ole se, mitä toivoisin.
Ehkä ne vois alkaa tehdä jotain Skrillexsteppiä noilla soundeilla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ehkä ne vois alkaa tehdä jotain Skrillexsteppiä noilla soundeilla.
:tähänsepiffinkuolaushymiö:
Se on ainakin varma, että joku suuttuu vaikka tekisivät millaista.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
"not found"
oliskohan joku t ollut risti väärinpäin ja a pyramidi?
bzort glorf bööth
oispa
KEVIN, NYT SITÄ LÄTTYÄ
Hanttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
My Bloody Valentine · 204,678 like this.
59 minutes ago ·
We are preparing to go live with the new album/website this evening. We will make an announcement as soon as its up.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oispa
KEVIN, NYT SITÄ LÄTTYÄ
Vastahan niiltä tuli http://www.kevin.fi/ :confused::peuk:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
jep, se on sitten julkaistu. nimeltään "m b v" - www.mybloodyvalentine.org
..joka toki kaatui parin minuutin sisään julkaisusta
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
1. she found now
2. only tomorrow
3. who sees you
4. is this and yes
5. if i am
6. new you
7. in another way
8. nothing is
9. wonder 2
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
onks toi niinku ihan ilmainen lataus tms? sivu on alhaalla edelleen, mut torrentit pelaa ja ehkä kevin ei suutu
mjaa. hyvähän tää on. pari biisiä loveless-tyylistä menoa, mut suurin osa aika eri kuuloista.
aika herkkää kamaa, ehdottomasti parmpi näin kuin että olisi langennut johonkin noisempaan jyräykseen shieldsin kitaran ehdoilla. toistaiseksi ehdottomasti tykkään ja kuuntelen lisää varmasti paljonkin
tilasin jo jne, kevin älä suutu
Toi soundcloud-biisi veti kyllä maton alta 22 vuoden jahkailun jälkeen Shields päätti sitten siunata meitä japanilaisella tyttöpopilla, josta on ekvalisoitu kaikki taajuudet 4000 hertsin alta pois ja lisätty kaiutettya pölynimuria sekaan
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Toi soundcloud-biisi veti kyllä maton alta 22 vuoden jahkailun jälkeen Shields päätti sitten siunata meitä japanilaisella tyttöpopilla, josta on ekvalisoitu kaikki taajuudet 4000 hertsin alta pois ja lisätty kaiutettya pölynimuria sekaan
se on feikki.
Kuvainraastaja wrote:Toi soundcloud-biisi veti kyllä maton alta 22 vuoden jahkailun jälkeen Shields päätti sitten siunata meitä japanilaisella tyttöpopilla, josta on ekvalisoitu kaikki taajuudet 4000 hertsin alta pois ja lisätty kaiutettya pölynimuria sekaan
se on feikki.
No höh. Mä ehin jo innostua
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.