You are not logged in.
Töttöröö!
Tässä topikissa muistelemme kaikkia niitä heimoveljiä ja -sisaria, jotka melkein breikkasivat maailmalla.
Osa I: Miisa
Miisa Päällysaho on suomalainen entinen laulaja. Taiteilijanimellä Miisa hän levytti albumin sekä useita singlejä eurodance-tyylistä musiikkia, joita julkaisivat muun muassa Sony ja Dance Pool.
Miisan taustalla toimi manageri ja tuottaja Cris Owen, joka tuotti myös Miisan ystävän Janina Frostellin ensimmäisen albumin. Myöhemmin paljastui, että Miisa ei kuitenkaan itse laulanut kappaleitaan, vaan esiintyi aina playbackina ja levyillä lauloi ruotsalainen naislaulaja [1].
Vuoden 1997 jälkeen Päällysaho on työskennellyt kosmetologina.
(Wikipedia)
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Boomhauer
Tosi karismaattinen vokalisti ja svengii musaa.
Imekääs kuule röhmyy.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5fe8c95e24="HUIG"]Boomhauer
Tosi karismaattinen vokalisti ja svengii musaa.
Imekääs kuule röhmyy.[/quote:5fe8c95e24]
Älä ny! Boomhauer on hämeenlinnalaisittain "aidosti helemi".
havana blacks.
on ilmennyt että kari peitsamo fanittaa näitä edelleen iha kybällä, huh huh.
Älä ny! Boomhauer on hämeenlinnalaisittain "aidosti helemi".
Ai, toi ei varmaan tarkota samaa ku päijäthämäläisten "nyrkillä tapettava paskaläjä"?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Miisa
miisa antoi kuitenkin nimensä kemiallisten ystävien albumille, joten ei ihan turha.
Waltarihan "valloitti" Keski-Euroopan silloin joskus, pioneerihenkeä siis
Miisa tuli heti ekana mieleen, kun näin tämän otsikon.
Miten ois 4R? (kuvassa Neljä Ruusua)
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:a0cb5fb9a3="Bedderi"]Miisa tuli heti ekana mieleen, kun näin tämän otsikon.
Miten ois 4R? (kuvassa Neljä Ruusua)[/quote:a0cb5fb9a3]
Loving the Alien ei unohdu.
Janita.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:c79f047287="simo_vaatehuoneelta"]Janita.
[/quote:c79f047287]
Janitahan tulee Suomeen taas kait piakkoin proamaan levyään joka täälläkin nyt julkaistaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:1a8763b178="Pistooli-pepe"]Loving the Alien ei unohdu.
Hyvä biisi! [/quote:1a8763b178]
bowien parhaita kasaribiisejä kyllä, eiq mitäs.
[quote:ce077afa56="simo_vaatehuoneelta"]Janita.
[/quote:ce077afa56]
sori, nyt tais mennä väärään topicciin, aliarvostetuissa neroissa nämä.
enkeli
Halusin pienenä kans pitkät kiharat hiukset kun mun mielestä Janita oli niin kaunis.
Alangon Ilkka on pelkuri. Se vitti jossain haastattelussa vuosia myöhemin etteivät he olleet tosissaan sen suunnattoman huonon 4R-läpän kanssa matkassa...
Onko jengi unohtanut Gringos Locosin?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Halusin pienenä kans pitkät kiharat hiukset kun mun mielestä Janita oli niin kaunis.
Mulla oli, mutta ei Janitan takia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:651f29ba1d="kri"]Halusin pienenä kans pitkät kiharat hiukset kun mun mielestä Janita oli niin kaunis.
Mulla oli, mutta ei Janitan takia.[/quote:651f29ba1d]
Smaa, ja eri.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:2708a2ad6e="lintumies"][quote:2708a2ad6e="Pistooli-pepe"]Loving the Alien ei unohdu.
Hyvä biisi! [/quote:2708a2ad6e]
bowien parhaita kasaribiisejä kyllä, eiq mitäs.[/quote:2708a2ad6e]
Luulin joskus pienempänä että kyseessä oli sama biisi. :/
---
Onneksi Eläkeläiset sentään pärjää.
Miksei kukaan oo vielä maininnu Supperheadsia
90-luvun puolivälissä kai oli jotain (muitakin) Suomi-indie-bändejä, joiden kuviteltiin olevan jotain ulkomaantoivoja? Auttakee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Giant Robot
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:9bd3028c9a="Ulvis"]Miksei kukaan oo vielä maininnu Supperheadsia
90-luvun puolivälissä kai oli jotain (muitakin) Suomi-indie-bändejä, joiden kuviteltiin olevan jotain ulkomaantoivoja? Auttakee.[/quote:9bd3028c9a]
Pansies? Super? Niiden levyjähän kai oikeasti myytiin jonkun verran Japanissa Cardigansin vanavedessä...
Bongasin Riston levyn Tukholmassa -späm.
Lasketaanko Lemonator?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pansies? Super? Niiden levyjähän kai oikeasti myytiin jonkun verran Japanissa Cardigansin vanavedessä...
Joo, Superia mä mietin.
Kyllähän ulkomailla levykaupoissa noita kotimaisia levyjä aina näkee; Nykissä Circleä ja jotain muuta, Japanissa ainakin Islajaa.
Kyllä Seattlessa lähimmästä skede/levykaupasta sai aika paljon Bad Vugumia sekä importteina että Drag Cityn- (Liimanarina), SFTRI- (Vugum-kokoelmia) ja Alternative Tentacles- (Radiopuhelimet) julkaisuina 90-luvulla.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:4b4506b431="lintumies"]Pansies? Super? Niiden levyjähän kai oikeasti myytiin jonkun verran Japanissa Cardigansin vanavedessä...
Joo, Superia mä mietin.[/quote:4b4506b431]
En kyllä unohda sitä, kun Superin levyä mainostettiin kerran telkkarissa... Bändin alkuperäinen kitaristi oli muuten luokkakaverini, hyvä tyyppi, mutta taisi tulla jotain henkisiä ongelmia, liekö sitten maailmanvalloituspaineet kasvaneet liian suuriksi.
Varikset komentavat
Kyllä Seattlessa lähimmästä skede/levykaupasta sai aika paljon Bad Vugumia sekä importteina että Drag Cityn- (Liimanarina), SFTRI- (Vugum-kokoelmia) ja Alternative Tentacles- (Radiopuhelimet) julkaisuina 90-luvulla.
hyviä bändejä joilla on oikea kulttimaine ei lasketa.