You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Houkutellaan hiirimattonan äiti tänne. Äiti kuunteli kesällä mökille jätettyjä cd:tä mattoja pesun taustamusana ja äityi illalla kehumaan muunmuassa Devendran Criple Crowia piristäväksi ja kiinnostavaksi musiikiksi.
bzort glorf bööth
VOISKO JOKU KESKUSTELLA MUN KANSSA DEVENDRAN PARHUUDESTA??
*
olis kiva, mutta vähän vaikeeta. sen verran voin sanoa, että tää biisi on parasta ikinä:
mulla on kännykässä kaksi devendran biisiä, tää ja little yellow spider.
Autossa soi eilen Devendra.
hezmalle ja hirtsun mutsille ja psykolle kans
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
*
Devendran uudesta lookista päätellen seuraava levy on jotain hardcorea
Sent from my iPhone 16
Kyl tolla Convergeen pääsis
Älä päästä painiks sitä
Kyl tolla Convergeen pääsis
Sama tuli mullakin mieleen.
Sent from my iPhone 16
KIITOS TOMSK, pelastit juuri päiväni! Oon epätoivoisesti yrittäny viime aikoina ettiä jotain informaatiota Devendran nykymenosta, mutta en löytäny muuta uutista, kuin, että herra on mennyt naimisiin (Jumalani, miksi minut hylkäsit?), mikä sitten ehkä olikin vain huhu. Kun kotisivutkin hetki sitten hävisi, ehdin jo pelästyä, että Devendrasta on tullut pelkkä elämäntapahipsteri. Mutta ah, nyt elämällä on taas merkitys.
*
Kuulkaa, FB:ssa oli Devendralta uutinen uuden levyn tiimoilta. Avasin linkin, mutta en voinu lukea sitä melkein puoleen tuntiin, koska olin LIIAN TÄPINÖISSÄNI. Tässä se on. Ja kansi on tässä:
Ja tässä biisilista:
Mala:
01 Golden Girls
02 Daniel
03 Für Hildegard von Bingen
04 Never Seen Such Good Things
05 Mi Negrita
06 Your Fine Petting Duck
07 The Ballad of Keenan Milton
08 A Gain
09 Won't You Come Over?
10 Cristobal
11 Hatchet Wound
12 Mala
13 Won't You Come Home
14 Taurobolium
Linkin takana maistiaisena yksi biisi ja voih, itkettää ja naurattaa, koska tää on just niin hyvää että en melkein kestä. Julkkaripäivä on 12.3. Siis maaliskuussa! Sehän on IHAN KOHTA!! Miten ehdin tottua tähän ajatukseen siihen mennessä? Aaah, olen niin onnellinen.
*
Ja heh, mitä ihmettä, toinen Cristobal?
*
The Ballad of Keenan Milton
jos se nyt on siis siitä skeittarista
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Ei tuo uus biisi pahalta kuulosta, mutta ei ehkä toisaalta ihan mun musaa. Pitääpä silti kuunnella läpi kunhan ilmestyy. Vähän kaksjakoisesti oon Devandran musaan aina suhtautunut, jotkut levyt toimii ja jotkut biisit iskee ja joskus vaan vituttaa älyttömästi kuunnella sitä.
The Ballad of Keenan Milton
jos se nyt on siis siitä skeittarista
Kyl se varmaan on, kun Devenra itekin skeittaa.
*
Toinen biisi kuunneltavissa! Never Seen Such Good Things
*
Toinen biisi kuunneltavissa! Never Seen Such Good Things
*
Odotukset kasvaa kyl. Ihana biisi.
Mangojauhe goddamn.
Tässä radio-ohjelma, jossa Devendra esittää livenä yhden biisin. Kuunneltavissa n. kohdassa 32.
Tässä toinen, jossa Devendra esittää kaksi biisiä. Ensimmäinen n. kohdassa 02, toinen vähän ennen minuutteja 27.
*
Taas yksi biisi ulkona: Mi Negrita.
*
Noni oke, täältä voi kuunnella koko levyn. EN TODELLAKAAN kuuntele. Mä odotan ens viikkoon.
(mut ei jumaleisson, että tekis mieli)
*
Mut jos joku muu kuuntelee, niin aika mieluusti luen kommentteja.
*
Tosiaan, tänään kun menin Keltsuun, myyjä tyrkkäsi Malan käteeni. Euroopassa se olikin julkaistu jo perjantaina! Mikä ihana yllätys. Usein kun tapahtuu jotain mitä oon kovin odottanu, iskee apeus ja turhuus. Niin nytkin ennen ku laitoin levyn soimaan. Mutta odotukset on lunastettu, oli pakko nauraa ääneen kun kuuntelin levyä toista kertaa, on se niin hyvä. Päälimmäiset mielessä näin kahden kuuntelun jälkeen on yhdessä kihlatun kanssa laulettu Your Fine Petting Duck (toimii loistavasti duettona!) ja miellyttävänä yllärinä Devendran varhaista tuotantoa hämmentävän paljon muistuttava A Gain.
Tykkään taas lyriikoista. Nää ei ole enää niin lapsenmielisiä, mutta edelleen osaa olla kuitenkin hassuja ja arvostan aina kielellä leikkimistä.
If we ever make sweet love again
I'm sure that it will be quite disgusting
Swore to never let you go
but loves got a way of fading
away
*
Parasta juuri nyt: Your Fine Petting Duck. Tämä on se jossa laulaa myös Devendran kihlattu, Ana Kra. Tykkään kun lyriikoissa on niin älytön idea; toinen laulaa "come back" ja toinen yrittää sanoa, et "eksä muista miten kamala mä olin?". Ja loppuun on ympätty saksan-kielistä elektroa (vai mitä genreä nyt sit edustaakin).
*
Last edited by Pilke (18.03.2013 18:07)
ma tykkaan koko muusta levysta paitsi tosta petting duckista
Mangojauhe goddamn.
Hassua! Enpä muuten tiennyt, että hached wound on A slang word for the female vagina. Called so because of the vagina itself and the reopening of the wound once a month.
*
Erinomainen ja pitkä Magnet-lehden juttu (samalla haastattelu) Devendrasta. En ookaan näitä juttuja tienny, varsinkin uran alku on ollu aika hämärän peitossa.
*
Ekalla kuuntelukerralla Mala jäi vähän laimeeks, mut toisen kokeilun jälkeen, eipä hassumpi. Your Fine Petting Duck ei sinällään järkytä. Kun muutkin tätä aor-kevytelektrojuttua ovat tehneet, niin miksei sitten Devendrakin. Mut varovainen peukku näin aluksi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Joo, on se petting duck kans ihan tosi hyva. Kesalevy 2013. Keikalle heinakuussa
Mangojauhe goddamn.
Joo, on se petting duck kans ihan tosi hyva. Kesalevy 2013. Keikalle heinakuussa
Äääääääää, oon niiiiiin kateellinen!!!! Mutta iloinen puolestasi! Laita sit rapsaa!!
*