You are not logged in.
Ja tosi-tv on kyllä edelleen henkisesti köyhien ihmisten viihdettä.
Härski jätkä. Tulee meidän topiciin rienaamaan meitä.
Bannia, sanon, bannia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ylläs - Huipulla tuulee alkaa tänään.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ylläs - Huipulla tuulee alkaa tänään.
Luin tuosta ennakkojutun jostain lehdestä ja sai yllättävän myönteisen arvion, ettei ole pelkkää dokausta ja koottuja noloja tilanteita.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oliko tässä mukana se viime tai toissa kauden DIILIn kisaaja?
bzort glorf bööth
Oliko tässä mukana se viime tai toissa kauden DIILIn kisaaja?
Jopa kaksi.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mestariampuja - kaikesta paskasta sitä jaksetaankin tosi-tv:tä vääntää.
Nyt jotain äksöniä tähän topiciin. hiirimattona?!
^^ Juma tota ohjelmaa. Yhden jakson perusteella aikamoinen.
En ole bongaillut viime viikkoina mitään erityisen hyvää. Kakkoselta esittämä Teinipomo oli ihan hauska. http://areena.yle.fi/tv/1621041 Tuon tilalle tullut Teiniäidit ei ole kovinkaan kummoinen. Neljä pissistä/ex-pissistä saa lapsia ja ohjelmassa seurataan miten teiniäitiys sujuu.
Neloselta tuleva Maailman vaarallisimmat tiet on ihan hauska. Itse en katsonut sitä kolmosen vastaavaa ohjelmaa, mutta perusidea on samankaltainen. Joukko rekkakuskeja suhaa pitkin Intiaa ja olosuhteet ovat kammottavat.
Kutosen Pakkolunastajat? Tämä on pyörinyt jo ainakin yhden kauden, mutta toi nyt käynnissä oleva kausi on ihan kohtuullisen kovaa kamaa. Kaljun jätkän rähjäämistä seuraan innolla!
Pikakurssi kodinostoon on saanut uuden juontajan. Sandran juontamia jaksoja tulee jotenkin hämärästi ripoteltuna vain joinain tiettyinä päivinä (sandran jakson ovat siis best ja sandra myös) ja toi uudemman juontajan jaksot ovat ihan kamalia. Kodikkaasti vuokralla taitaa olla saman formaatin ohjelma ja se on myös sietämätön.
Sandra
Sandran tilalle tullut nainen
Kodikkaasti vuokralla:n nainen
bzort glorf bööth
Hyvää shittiä, hiirimattona!
Teiniäidit ihan jees vaikkei hiiris tykännytkään. Just oli kova meno jonkun niistä 18v. synttäreillä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Maajussille morsiamessa yks aika mielenkiintoinen persoona mukana
Varikset komentavat
Maajussille morsiamessa yks aika mielenkiintoinen persoona mukana
a guga?
Tänään alkaa Top Chefin spin-off Jälkiruokamestari. Noisikselle tiedoksi, että Gail Simmons juontaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uuh, Gail
Tänään alkaa Top Chefin spin-off Jälkiruokamestari. Noisikselle tiedoksi, että Gail Simmons juontaa.
tää on ollut ihan jees. ruokapuolen osalta ainakin tähän asti vähän kyllä tylsempi kuin originaali mutta draamaa on muuten riittänyt. liikaakin, kun nyt vaikuttaa että tää yksi tyyppi taitaa oikeasti olla sairas eikä sen edesottamukset kuulu ehkä kuitenkaan televisiossa näytettäväksi ainakaan tuossa kontekstissa. muutenkin top chefissä ruokapuoli on aina ollut kiinnostavampaa kuin draamailu, mitä on tietysti ollut myös kiitetttävän vähän esillä.
Ankkadynastia nyt TV5:llä. Kaksi jaksoa putkeen.
Noiseidea tykkää varmasti
bzort glorf bööth
Ankkadynastia nyt TV5:llä. :
Yytsin eilen sattumalta yhden jakson. Hitto mitä tykitystä! Kesti myös hetken ennen ku tajusin, että mistä on edes kyse.
Toi teiniäidit oli aika hauska.
Poliisit lähti taas käyntiin just niin kuin olis voinut odottaakin. Jotain ne sössöttää, oikein mitään ei tapahdu ja maijalla ajellaan.
Poliisit lähti taas käyntiin just niin kuin olis voinut odottaakin. Jotain ne sössöttää, oikein mitään ei tapahdu ja maijalla ajellaan.
Uusia jaksoja?
ammmmm wrote:Poliisit lähti taas käyntiin just niin kuin olis voinut odottaakin. Jotain ne sössöttää, oikein mitään ei tapahdu ja maijalla ajellaan.
Uusia jaksoja?
Jep, ruutu.fi noita tarjoaa.
leposi wrote:ammmmm wrote:Poliisit lähti taas käyntiin just niin kuin olis voinut odottaakin. Jotain ne sössöttää, oikein mitään ei tapahdu ja maijalla ajellaan.
Uusia jaksoja?
Jep, ruutu.fi noita tarjoaa.
Ollakseen todella paska sarja, olen täysin koukussa. Ja näkyy myös ulkomailla, jee! Jatkuispa paras näistä suomalaisista, eli Pelastajat joskus kans.
Ollakseen todella paska sarja, olen täysin koukussa.
Joo, sama..
leposi wrote:Ollakseen todella paska sarja, olen täysin koukussa.
Joo, sama..
Yhyy, eka viikko näkyi, mutta nyt toinen viikko ei enää pelitä täällä.
Kannattaa tsekata Lainvalvojat jos Poliisit skulaa. Astetta tiukempaa äksöniä.
Uusista Russian Dolls on ihan mieletön.
Kannattaa tsekata Lainvalvojat jos Poliisit skulaa. Astetta tiukempaa äksöniä.
Toki olen kattonut sitäkin. Uusia jaksoja odotellessa. Siinä toki toi tiukempi aksöni kyllä hieman jo ahdistaa.
hiirimattona wrote:Ankkadynastia nyt TV5:llä. :
Yytsin eilen sattumalta yhden jakson. Hitto mitä tykitystä! Kesti myös hetken ennen ku tajusin, että mistä on edes kyse.
Oon katellu tätä nyt suht huolella. Parasta ikinä!
Skeletonni wrote:hiirimattona wrote:Ankkadynastia nyt TV5:llä. :
Mennyt itseltä useampi jakso ohi, mutta kyllähän tämä on jaksosta toiseen kovan luokan tykitystä.
bzort glorf bööth
Skeletonni wrote:Skeletonni wrote:hiirimattona wrote:Ankkadynastia nyt TV5:llä. :
Mennyt itseltä useampi jakso ohi, mutta kyllähän tämä on jaksosta toiseen kovan luokan tykitystä.
Ai saatana pitääpä tsekkailla
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^oispa Ankronikan jatkosarja, mut ei
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.