1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » HKI-keikkaspåm

#1021 05.02.2007 22:03

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

Re: HKI-keikkaspåm

Pöh, ihme hifistelyä. Kun menee tarpeeksi eteen, niin kyllä mulle kelpaa. Ja paikkahan on hieno. Sitäpaitsi siellä on semmoinen etu, että musiikkia pääsee halutessaan pakoon. Mun puolesta tuolla voisi olla enemmänkin keikkoja. On siellä aika monta ikimuistoista keikkaa nähtykin, Sielun veljistä Richard Lloydin kautta Triffidsiin ja Churchiin.

Oon kyllä itsekin soittanut kaksi keikkaa tuolla enkä voi millään tasolla valittaa.

#1022 05.02.2007 22:10

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005

arttu wrote:

Siitä rockabilly-slapbackistä ei siinä huoneessa pääse mitenkään eron.

Uujea, rockabilly-slapbackista ei pidäkään päästä eroon! peuk Tear it up!

No okei, en minäkään mitenkään hullaantunut siihen Vanhan akustiikkaan ole, mutta kun menee ihan eteen, niin ei se niin paha ole. Ja jos volat vaan pysyy alhaalla (niinkuin voisin esim Nadlerin kohdalla kuvitella), niin saunditkin säilyy vähintäänkin kohtuullisina.

tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

#1023 05.02.2007 22:16

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007

Ehkä se sitten sopii johonkin himmailuun ja palvelee 10% yleisöstä lavan edessä.

Asialle voisi tehdä jotain. Uusi line array-pa voisi toimia ja käsittääkseni viime remontin yhteydessä salin lattian alla sotkettiin eristys käsittääkseni aika perusteellisesti...Loppupeleissä näkisin Vanhan nykyisellään kuitenkin sen verran välinpitämättömänä mestana ettei mitään järkeviä investointeja voi odottaa.

Sääli sin'nsä sill' paikalla on kunniakas historia.

Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#1024 05.02.2007 23:19

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

tokihan nyt keikalla mennään eturiviin peuk

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#1025 06.02.2007 00:01

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Feggy wrote:

Pöh, ihme hifistelyä.

Katin villat. Vanhan akustiikka pilaa keikan kuin keikan. "Ihme hifistelyä" on jos jossain kunnon klubissa itkee, että skebassa oli parin db:n kuoppa 300 hertsissä tai että virpan geitti oli liian tiukalla. Vanhan soundien dissaus nyt on lähinnä maalaisjärkeä. Siellä toimii kaksi asiaa:
1) _erittäin_ eteerinen ambient
2) neljäsosabasariin nojaava DJ-matsku.

Tero saatana, s'olet gay!

#1026 06.02.2007 01:23

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Vanha on kyl ollu ainoo tommonen isomman luokan keikkapaikka missä on toistuvasti vituttaneet saundit. Yleensä nuo hommat ratkeavat sillä eteen menemisellä, ja toki vanhallakin tiettyyn pisteeseen asti. Mut jospa vaikka hengaat vähän taaempana tsekkailemassa jotain bändiä jota et fanita mutta kiinnostaa tahi jospa edessä onkin jo täyttä...siellä on käynyt oikeasti niin että ei kuule soittimia tai saa musiikista juuri mitään selvää. Se on jo aika paha. Yleensä ne on muut ku valittaa keikoin jälkeen saundeja enkä minä ees huomaa mitn vikaa, vanhan keikkojen jälkeen ne muut ja minä ollaan kaikki.

Jossain baarinnurkassa soitetuissa keikoissa ymmärtää sen että soitetaan suoraan kamoista ja saundit voi olla kuralla. Mut kun tunnelma on intiimi ja liput maksaa 0-2 euroa niin ei sillä oo niin väliä. Vanhalla on.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#1027 06.02.2007 02:36

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:ad2563290b="arttu"]Siitä rockabilly-slapbackistä ei siinä huoneessa pääse mitenkään eron. Sen lisäksi se humisee älyttömänä heti jos käyttää kunnolla bassoa. Ja jengi ei demppaa. Olut maistuu paskalle ja on harvoin kylmää Henkilökunta on katkeraa. Siellä voi välillä aistia vanhan kunnon suomalaisen meiningin, jossa muusikot ovat välttämätön paha. Etc ad infinitum.

Välttäkää siellä soittamista.[/quote:ad2563290b]

Ai 6. Linjastako nyt puhuttiin?

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#1028 06.02.2007 10:31

forssto
Member
Website

HUIG wrote:

Vanha on kyl ollu ainoo tommonen isomman luokan keikkapaikka missä on toistuvasti vituttaneet saundit. Yleensä nuo hommat ratkeavat sillä eteen menemisellä, ja toki vanhallakin tiettyyn pisteeseen asti. Mut jospa vaikka hengaat vähän taaempana tsekkailemassa jotain bändiä jota et fanita mutta kiinnostaa tahi jospa edessä onkin jo täyttä...siellä on käynyt oikeasti niin että ei kuule soittimia tai saa musiikista juuri mitään selvää. Se on jo aika paha. Yleensä ne on muut ku valittaa keikoin jälkeen saundeja enkä minä ees huomaa mitn vikaa, vanhan keikkojen jälkeen ne muut ja minä ollaan kaikki.

Mun katkeruus juontaa juurensa siihen, kun vuonna 1999 Public Enemyn keikalla ei kuulunut Flavor Flavista just yhtään mitään.
flavor_flav_1.jpg

6. Linjaa ja Vanhaa ei voi mainita edes samassa lauseessa. Linjassa on huonot puolensa, mutta soundien osalta se on kuin vertaisi geneleccejä johonkin 5 euron tietokonekaiuttimiin.

#1029 06.02.2007 10:45

Pistooli-pepe
Member
Registered: 24.05.2006

[quote:8926584bfe="forssto"]

Mun katkeruus juontaa juurensa siihen, kun vuonna 1999 Public Enemyn keikalla ei kuulunut Flavor Flavista just yhtään mitään.
flavor_flav_1.jpg
.[/quote:8926584bfe]

No olisit heti sanonut, VANHA BOIKOTTIIN!  icon_evil

#1030 06.02.2007 12:18

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

forssto wrote:

[quote:0195465053="Feggy"]Pöh, ihme hifistelyä.

Katin villat. Vanhan akustiikka pilaa keikan kuin keikan. "Ihme hifistelyä" on jos jossain kunnon klubissa itkee, että skebassa oli parin db:n kuoppa 300 hertsissä tai että virpan geitti oli liian tiukalla. Vanhan soundien dissaus nyt on lähinnä maalaisjärkeä. Siellä toimii kaksi asiaa:
1) _erittäin_ eteerinen ambient
2) neljäsosabasariin nojaava DJ-matsku.[/quote:0195465053]

dubi toimii kans. ainakin vähän härömpi.. icon_smile

jeps, ainahan wanhalla on ollut akustiikka ihan persiistä mutta 90-luvulla siellä oli sentään johonkin asti tosi hienoja keikkoja. mad professor, suns of arqa/african headcharge (oma dub-herätykseni, ja  varsinkin on-u sound-diggailun alku), bootsy collins, roni size, coldcut, jne jne.

sit jossain vaiheessa voitonmaksimointi astui kehiin ja alkoi firmabileet kiiinnostaa enempi. tossa vaiheessa bändien kohtelu tipahti myös pohjamutiin.

eipä ole tuolla tarvinnu käydä pitkiin aikoihin, ei töissä eikä asiakkaana.

t

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#1031 06.02.2007 12:21

forssto
Member
Website

Joo, Respaakin kohdeltiin DocPoint-kinkereissä taas talon henkilökunnan (kirjoitin eka henkilökonnan ja meinasin jättääkin noin!) toimesta niin helvetin nuivasti, että teki mieli vähän läpsiä ympäri korvia, että oppisivat. Ärsyttävä paikka, ärsyttävää väkeä.

Kolikon toiselta puoleleta, Lutakko on oikeasti varmaan Suomen ainoa paikka, jossa ilmeisesti tekniikan henkilökunta ei ole vielä tajunnut äänihenkilökunnan ydinosaamista, eli happaman perusilmeen pitämistä ja ylimielistä suhtautumista kaikkeen. On noita muitakin omituisesti käyttäytyviä teknikkoja, mutta ovat yleensä yksittäistapausia (se YO-talon perusjäbä, Vaasan Club 25:n vuokratyyppi yms., 45 Specialin hämmentävät Zero Nine -miehet jne).

#1032 06.02.2007 12:27

upsetter
Member

forssto wrote:

tekniikan henkilökunta ei ole vielä tajunnut äänihenkilökunnan ydinosaamista, eli happaman perusilmeen pitämistä ja ylimielistä suhtautumista kaikkeen.

Tavastia on tämän osaamisen yliopisto. Vittu mitä ryhmää siellä on duunissa...

tomitarmo.gif

#1033 06.02.2007 12:31

forssto
Member
Website

upsetter wrote:

Tavastia on tämän osaamisen yliopisto. Vittu mitä ryhmää siellä on duunissa...

En ole täysin samaa mieltä.
Siellä on kyllä mulkkujakin, kuten se yksi rastapäinen nuori mimmi, joka on ehkä vittumaisin ihminen maailmassa, mutta aika moni niistä nihkeinä pidetyistä on oikeasti aika hiton mukavia ja Kirvesmäki, eli talon tekniikan nykyinen pääjäbä on kyllä oikeasti todella kiva tyyppi ja Pokla, eli lisänimellä "läskipoke" tunnettu herrasmies, on korkeintaan suorapuheinen ja vähän tyly, mutta kivisen kuoren alla todella miellyttävä dude.

Ei sillä, ei Tavastia mitään kultaista asiakaspalveluplakaattia tule saamaan, mutta mun mielestä sen maine nihkeiden duunareiden pyhättönä on vähän kyseenalainen. Samanlaista hapannaamaan on Suomen rokkiklubit pullollaan.

#1034 06.02.2007 12:42

Ylitarkastaja Tolonen
Member

Tavastian äijien kanssa on helppo tulla toimeen jos ei oleta että ne antaa sulle pyytämättä kaiken ja että siinä ollaan aika pitkälle samassa veneessä... Pokla on mukava kun sen kanssa jaksaa jutella, i.e. kuunnella sen nillitystä asioista. Ne narikan bodarit on ihan jees. Wahlstenkin on ihan mukava. Ja Kirvesmäki on prinssi mieheksi.

Viime Vanhan keikan jälkeen laitoin pitkän selostuksen niiden palvelufilosofiesta takaperoisuudesta tuonne Vanhan omistavalle taholle sekä ravintolalle itselleen. Olivat muka kovasti pahoillaan... Mutta mikään ei selvästi ole muuttunut. Ehkä sunkin kannattaisi, Tommi, avautua... ja nimenomaan silleen että kirje lähtee kanssa ylioppilaskunnalle myös.

Valittaminen kannattaa.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#1035 06.02.2007 12:48

upsetter
Member

forssto wrote:

[quote:30f2b484d8="upsetter"]Tavastia on tämän osaamisen yliopisto. Vittu mitä ryhmää siellä on duunissa...

En ole täysin samaa mieltä.
Siellä on kyllä mulkkujakin, kuten se yksi rastapäinen nuori mimmi, joka on ehkä vittumaisin ihminen maailmassa, mutta aika moni niistä nihkeinä pidetyistä on oikeasti aika hiton mukavia ja Kirvesmäki, eli talon tekniikan nykyinen pääjäbä on kyllä oikeasti todella kiva tyyppi ja Pokla, eli lisänimellä "läskipoke" tunnettu herrasmies, on korkeintaan suorapuheinen ja vähän tyly, mutta kivisen kuoren alla todella miellyttävä dude.

Ei sillä, ei Tavastia mitään kultaista asiakaspalveluplakaattia tule saamaan, mutta mun mielestä sen maine nihkeiden duunareiden pyhättönä on vähän kyseenalainen. Samanlaista hapannaamaan on Suomen rokkiklubit pullollaan.[/quote:30f2b484d8]

Kyllä niillä hepuilla on siellä helvetin ylimielinen asenne jokaista bändiä kohtaan, joka ei ole jo "joku" tän maan rok-kartalla. Ainakin Insultin kanssa (sillon kun vielä siinä olin... icon_wink ) saatiin joka kerta niin vitun kalseaa kohtelua, joka tosin muuttui siinä vaiheessa, kun näille jäppisille selvisi, että bändin rumpalihan olikin tuttu niille. Mutta siihen saakka oltiin vaan "joukko alottelevia (keski-ikäisiä icon_lol) noubadeja, jotka ei tiedä mistään mitään". Samoja kokemuksia on aikaisempienkin bändien kanssa, kun tuohon rok-pyhättöön ollaan päästy. Merimaa ja baarityöntekijät on kyllä olleet ihan mukavia, eli kurat menee vaan kaiken tietävälle ja osaavalle tekniikalle.

tomitarmo.gif

#1036 06.02.2007 14:15

noisembryo
Member
From: Under the oak
Registered: 21.10.2005

Vanhan sali on käsittääkseni suojeltu ja tästä johtuen akustiikalle ei pystytä tekemään juuri mitään. Näin olen antanut itseni ymmärtää.

Tavastiasta ei ole kokemusta kuin asiakkaana ja se sikaniskaportsari on minun kirjoissani kaupungin ykköspokeja. Tosin on tullut nähtyä sen hieman epäasiallisempaakin toimintaa...

#1037 06.02.2007 14:29

forssto
Member
Website

noisembryo wrote:

Tosin on tullut nähtyä sen hieman epäasiallisempaakin toimintaa...

Mä olen nähnyt Poklan viskelevän jengiä vasemmalle ja oikealle ja tylyttämässä isojakin rokkitähtiä, mutta en kertaakaan aiheetta. Pari kertaa ehkä vähän ylireagoiden, mutta aika pitkä aika alalla on ehkä opettanut mielummin joskus ylireagoimaan kuin väärässä tilanteessa alireagoimaan. Poklan hyvä puoli on se, että se ei tosiaan kumartele. Se huutaa ekaa kertaa Tavastialle tulevalle räkäpunkkarille ihan samalla tavalla kuin jollekin maailmanluokan starallekin!

#1038 06.02.2007 14:45

Ylitarkastaja Tolonen
Member

Meinasin just sanoa että itse olen nähnyt Poklaan kohdstuvaa kohtalaisen epäasiallista käytöstä asiakkaiden puolelta... Parissa noista tilanteista olisi varmasti itse tullut käytettyä raaempiakin taktikoita, koska tämän maan rokkiklubeista ei ääliöt keksken lopu.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

#1039 06.02.2007 14:49

forssto
Member
Website

Sanotaan nyt vaan näin, että jos joku suututtaa Poklan, niin en todellakaan haluaisi olla sen suututtajan kengissä.

#1040 06.02.2007 16:12

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

[quote:8ec4fdf15e="noisembryo"]Vanhan sali on käsittääkseni suojeltu ja tästä johtuen akustiikalle ei pystytä tekemään juuri mitään. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
[/quote:8ec4fdf15e]

jeps, näin käsittääkseni on. ees mitään rättejä ei saa kuulemma kattoon ripustaa. tai ne pitäisi purkaa keikan jälkeen pois. näin joku talon hemmo antoi joskus ymmärtää. tosi fiksua.

itse laitteistohan siellä on ollut aina ihan kunua. että ei oo jääny siitä kiinni. ja kyllähän se soundi on jostain kotoisin jos malttaa kävellä sen mikserilinjan ja lavan väliselle alueelle.

mut toi bändien kohtelu on tosiaan suoraan noidutulta pohjanmaalta. ainoastaan jossain alavetelin yökerhoissa on tullut yhtä nuivaa menoa vastaan...

t

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#1041 06.02.2007 16:18

Feggy
kaiken maailman dosentti

[quote:0f409db260="silvawhale"]
mut toi bändien kohtelu on tosiaan suoraan noidutulta pohjanmaalta. ainoastaan jossain alavetelin yökerhoissa on tullut yhtä nuivaa menoa vastaan...

t[/quote:0f409db260]

Joo, tarkennan vielä varmuuden vuoksi, että mun kokemukset kohtelusta perustuu ehkä ihan toisen henkilökunnan kuin nykyisen toimintaan... eli ovat 15 vuoden takaisia  icon_redface

#1042 06.02.2007 16:37

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

[quote:cfd7da2956="silvawhale"][quote:cfd7da2956="noisembryo"]Vanhan sali on käsittääkseni suojeltu ja tästä johtuen akustiikalle ei pystytä tekemään juuri mitään. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
[/quote:cfd7da2956]

jeps, näin käsittääkseni on. ees mitään rättejä ei saa kuulemma kattoon ripustaa. tai ne pitäisi purkaa keikan jälkeen pois. näin joku talon hemmo antoi joskus ymmärtää. tosi fiksua.

itse laitteistohan siellä on ollut aina ihan kunua. että ei oo jääny siitä kiinni. ja kyllähän se soundi on jostain kotoisin jos malttaa kävellä sen mikserilinjan ja lavan väliselle alueelle.

t[/quote:cfd7da2956]

Voisi varmaan laittaa jotain noottia ylioppilaskunnalle, kun oon itsekin sen jäsen. Toisaalta sekä HYY itse että HYY-yhtymä hoitaa asiat omalla tyylillään, kuten on tullut muissa yhteyksissä aiemminkin todettua.

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#1043 07.02.2007 00:21

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

POST-ROCK VAROITUS

Constellationille levyttävä Frankie Sparo näyttää olevan maaliskuun 10. Semifinalissa Handsome Fursin kanssa. http://www.cstrecords.com/tourdates_index.html

Tai en mä edes tiedä onko se/ne postirokkia.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#1044 07.02.2007 01:02

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006

Pe 16.3.
21-03
"Rauha Trio Club"

The Orders,
Joensuu 1685

+ DJs Vapaa-Taiteilija, Ajatus & Harvest     7 €
K18

@Semifinal.[/b]

”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

#1045 07.02.2007 01:06

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

[quote:ade779c10b="sheino"]The Orders,
Joensuu 1685[/quote:ade779c10b]
en tienny että ne on joensuusta. lienee myös suomen vanhin pändi? eiq

EN KEKSI TÄSTÄ MITÄÄN HAUSKAA  icon_cry

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#1046 07.02.2007 01:21

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

[quote:cef4aba072="psykokarkki"][quote:cef4aba072="sheino"]The Orders,
Joensuu 1685[/quote:cef4aba072]
en tienny että ne on joensuusta. lienee myös suomen vanhin pändi? eiq

EN KEKSI TÄSTÄ MITÄÄN HAUSKAA  icon_cry[/quote:cef4aba072]

Elä masennu icon_wink

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#1047 07.02.2007 12:50

Feggy
kaiken maailman dosentti

Uusi vappu tiedossa. En kyllä yhtään käsitä mihin perustuu ajatus siitä, että ihmiset nauttisivat kulttuuria sivistyneesti elokuisena perjantaina.

Uudistuva Taiteiden yö tarjoaa tapahtumia kellon ympäri

Pääkaupunkiseudun Taiteiden yö järjestetään seuraavan kerran 
perjantaina 24.8.2007. Suosittu kaupunkitapahtuma siirtyy torstaista 
perjantaille, jotta helsinkiläiset voisivat nauttia yön 
tapahtumatarjonnasta kelloon katsomatta.

- Toivomme, että näin tapahtumasta kasvaisi aidosti öinen tapahtuma. 
Taiteiden yön ohjelma on tähän mennessä painottunut väkisinkin 
alkuiltaan, kun monia on odottanut seuraavana aamuna työpäivä, sanoo 
toiminnanjohtaja Risto Nieminen Helsingin juhlaviikoilta.

Taiteiden yö on nykyiselläänkin onnistunut ja ainutlaatuinen 
kaupunkitapahtuma, mutta järjestäjien mielestä siinä muhii vielä 
runsaasti käyttämättömiä mahdollisuuksia. Aiemmin tapahtuma on 
totuttu näkemään helsinkiläisten allakoissa torstaina. Monissa muissa 
maissa vastaava tapahtuma järjestetään viikonloppuiltana, 
vetovoimaisena ja läpi yön kestävänä kulttuurijuhlana.

Esimerkiksi Pariisissa suosittu miljoonan vuosittaisen kävijän Nuit 
Blanche -tapahtuma käynnistyy alkuillasta ja tarjoaa 
kulttuuripitoista ohjelmaa aamuun asti. Pariisin mallin mukaisesti 
kulttuurin yö sijoittuu viikonloppuun myös mm. Roomassa, Brysselissä, 
Madridissa ja Riiassa. Suomessa Taiteiden yötä vastaava tapahtuma 
ajoittuu viikonloppuun ainakin Jyväskylässä, Lappeenrannassa, 
Kuopiossa, Kouvolassa, Haminassa ja Tuusulassa.

- Uskomme, että myös Helsingissä kulttuurinnälkäiset kaupunkilaiset 
lähtevät perjantai-iltana liikkeelle sankemmin joukoin. Toki 
lapsiperheille suunnattu ohjelma painottuu luonnollisesti jatkossakin 
alkuiltaan, sanoo Nieminen.

Viime vuonna Helsingin juhlaviikkojen suurin kaupunkitapahtuma kokosi 
arviolta 60 000 helsinkiläistä kokemaan ja tekemään taidetta. 
Ohjelmatarjonta kattoi yli 140 yksittäistä tapahtumaa. Yön 
tapahtumajärjestäjät kertoivat yön sujuneen rauhallisissa merkeissä. 
Ensi elokuinen Taiteiden yö on pääkaupunkiseudulla järjestyksessään 
yhdeksästoista.

#1048 07.02.2007 13:30

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Toi varmaan johtuu siitä, että Taiteiden yössä meininki on kai siistiytynyt aika paljon viime vuosina. Siirto perjantaille on vaan brändin ördäysmaineen suojelua.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#1049 07.02.2007 13:42

Feggy
kaiken maailman dosentti

noiseidea wrote:

Toi varmaan johtuu siitä, että Taiteiden yössä meininki on kai siistiytynyt aika paljon viime vuosina. Siirto perjantaille on vaan brändin ördäysmaineen suojelua.

Voi olla. Eikös sen sitten voisi siirtää Juhannukseen? Silloinhan on kaupunki muutenkin niin aktiivinen.

Feggy.gif

#1050 07.02.2007 14:12

Ylitarkastaja Tolonen
Member

Kuuluuko Pariisin malliin homo sapiensin kaduille kuseskelu ja oksentelevat teini-ikäiset?

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » HKI-keikkaspåm

Board footer