You are not logged in.
Pitää muuten huomenna ostaa Grandiosa-pizzaa; sen verran tarttuvaa laatua se mainoksen musiikki on!
Söin pari päivää sitten Grandiosan salamipitsan krapulasafkana (en myönnä että sillä mainoksella olisi osuutta valintaan) ja oli kyllä mauttomin pitsa mitä ikinä olen syönyt. Hassua koska olen ennenkin joskus Grandiosioita syönyt eivätkä silloin jättäneet samanlaista vaikutelmaa.
[quote:68b9d9304f="Acedia"]Pitää muuten huomenna ostaa Grandiosa-pizzaa; sen verran tarttuvaa laatua se mainoksen musiikki on!
Söin pari päivää sitten Grandiosan salamipitsan krapulasafkana (en myönnä että sillä mainoksella olisi osuutta valintaan) ja oli kyllä mauttomin pitsa mitä ikinä olen syönyt. Hassua koska olen ennenkin joskus Grandiosioita syönyt eivätkä silloin jättäneet samanlaista vaikutelmaa.[/quote:68b9d9304f]
Just hypistelin kaupassa Grandiosoa kädessäni, mutta pettyneenä "sen" pienuuteen otinkin Oolannin pyttipannua.
Hitto, että toi Prison Break kyllä paranee aika reippaasti aika tylsähkön alun jälkeen. Ekan parin jakson jälkeen en meinannut jaksaa jatkaa enää, mutta nyt alkaa hulina toimia! Saa nähdä miten tämä kestää toiselle kaudelle asti.
Tero saatana, s'olet gay!
TV huudettu. Kiitti "tomppelille" vinkistä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hitto, että toi Prison Break kyllä paranee aika reippaasti aika tylsähkön alun jälkeen. Ekan parin jakson jälkeen en meinannut jaksaa jatkaa enää, mutta nyt alkaa hulina toimia! Saa nähdä miten tämä kestää toiselle kaudelle asti.
Vähän sama juttu. Tosin kun ite katoin heti alusta muutaman jakson putkeen, niin jäin koukkuun aika nopeesti. Oon tykänny toisestakin kaudesta.
Vähän sama juttu. Tosin kun ite katoin heti alusta muutaman jakson putkeen, niin jäin koukkuun aika nopeesti. Oon tykänny toisestakin kaudesta.
Mulla on kestänyt ton ykköskauden alun kanssa hiton pitkään, koska ekan jakson jälkeen en meinannut jaksaa edes tokaa ja tokan jaksonkin jälkeen oli vähän hiljaista. Vasta jossain 5. tai 6. jaksossa alkoi olemaan fiilis, että ei katso vaan, jotta näkisi lähteekö tämä vai ei, vaan ihan katsomisen takia. Hyvä sarja, sittenkin.
Turstonille hyvästä ja varsin järkihintaisesta töllöstä!
Tero saatana, s'olet gay!
Eka kausi Prison Breakia meni hulisten! Toka kausi on nyt jotenkin jumahtanut seiskajaksoon (tai ysiin, en muista). Alkoi vähän tylsästi, joten meni jotenkin maku. Kai sitä vois taas yrittää.
Eilen tuli katsottua 8 jaksoa Dexteriä ekan kauden 12:sta jaksoon asti, joka on varmaan ekan kauden vika jakso. Parani vaan loppua kohden!!
[quote:eb7e8cb051="Acedia"]Pitää muuten huomenna ostaa Grandiosa-pizzaa; sen verran tarttuvaa laatua se mainoksen musiikki on!
Söin pari päivää sitten Grandiosan salamipitsan krapulasafkana (en myönnä että sillä mainoksella olisi osuutta valintaan) ja oli kyllä mauttomin pitsa mitä ikinä olen syönyt. Hassua koska olen ennenkin joskus Grandiosioita syönyt eivätkä silloin jättäneet samanlaista vaikutelmaa.[/quote:eb7e8cb051]
Grandiosa Classic (tjsp) oli kans ihan hirveetä paskaa kun sorruin kokeilemaan... Pitäydyn Ötkereissä, niissä sentään on yleensä makua
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:84437562ec="stratum"][quote:84437562ec="Acedia"]Pitää muuten huomenna ostaa Grandiosa-pizzaa; sen verran tarttuvaa laatua se mainoksen musiikki on!
Söin pari päivää sitten Grandiosan salamipitsan krapulasafkana (en myönnä että sillä mainoksella olisi osuutta valintaan) ja oli kyllä mauttomin pitsa mitä ikinä olen syönyt. Hassua koska olen ennenkin joskus Grandiosioita syönyt eivätkä silloin jättäneet samanlaista vaikutelmaa.[/quote:84437562ec]
Grandiosa Classic (tjsp) oli kans ihan hirveetä paskaa kun sorruin kokeilemaan... Pitäydyn Ötkereissä, niissä sentään on yleensä makua [/quote:84437562ec]
ruoka-topicissa nämä?
[quote:d3938f3686="leposi"]
[/quote:d3938f3686]
Ehkä paras sarja koskaan.
Pakastekänkyistä Atrian Tahiti Twin -pitsat on jopa ihan kohtalaisen makuisia. Huonoin osa-alue on kuitenkin vähän mauton pohja.
Ehkä paras sarja koskaan.
Parin jakson jälkeen musta tuli fani. Miten olen onnistunut välttelemään tätä näin kauan? Toi koko boxi on mulla nyt lainassa. Pitänee ostaa omaksi tai varastaa
Freaks and Geeks oli aivan mahtava....
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei pystyny kattoo tota ku tuli aina mielee millanen friikki ja giikki ite on.
Naiset katsoo urakalla dvd:ltä Mennyttä maailmaa... Taidan lähteä salille...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oon venyttelemässä, tuun kohta kehään.
Missasin eilen L-koodin
en ole kolmekybänen emoboy
Siinä oli paljon sellaista kuvaa jossa heteromiesten unelmalesbot kiehnäsivät toisiaan vasten.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tais olla siis aika paska jakso. Jätin sarjan jossain vaiheessa kun kyllästyin lesboiluun, mutta palasin, koska se on hyvin näytelty, hahmot ovat osittain järkeviä ja siinä on Pam Grier.
Jätin sarjan jossain vaiheessa kun kyllästyin lesboiluun
Pullo pois?!
räG?
meen suihkuun
( )
[quote:32aed5cc13="börjeslandet"]Jätin sarjan jossain vaiheessa kun kyllästyin lesboiluun
Pullo pois?!
räG?
meen suihkuun
( )[/quote:32aed5cc13]
No okei, siinä oli myös draamallisesti erittäin typerä ja rasittava suvanto kohta.
Siinä oli paljon sellaista kuvaa jossa heteromiesten unelmalesbot kiehnäsivät toisiaan vasten.
Fantasialeffat ja -sarjat -topicissa nämä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsoikos kukaan viime viikolla telkusta tullutta Enron-dokkaria? Katsoin sen vasta äsken ja oli aika mieletöntä menoa. Enpä ole tajunnut miten laaja tuo huijaus oli, että Enron oli omalla tavallaan, dokkarin mukaan, mm. jopa osasyyllisenä Arskan valintaan Kalifornian kuvernööriksi. Nyt kaikki huutaa "no eikös tuo pimuli tuota jo tiennyt?"
Oon ehkä vaan hidas tällästen asioiden kanssa, mutta oli mahtava dokkari.
Joo, oli aika oksettava Enron-dokkari. Tunsin faktat mutta jotenkin niiden puhelinnauhoitusten yms kuuleminen värisytti ihan uudella tasolla. Vitun maailma.
niiden puhelinnauhoitusten yms kuuleminen värisytti ihan uudella tasolla. Vitun maailma.
Jpp. Ne oli tosi järkyttäviä. Sen kaltaista totaalista moraalittomuutta kohtaa harvoin noin konkreettisesti. vrt. uutisissa kuullut eivät aina tunnu todelta.
Ette sitten ole koskaan tutustuneet suomalaiseen kunnallispolitiikkaan?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ette sitten ole koskaan tutustuneet suomalaiseen kunnallispolitiikkaan?
Hei, nyt mä alotan tän, ja ihan oikeeseen osoitteeseen vielä:
[quote:769b40bbd5="arttu"]Ette sitten ole koskaan tutustuneet suomalaiseen kunnallispolitiikkaan?
Hei, nyt mä alotan tän, ja ihan oikeeseen osoitteeseen vielä: [/quote:769b40bbd5]
Loora oppii nopeasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Häh. Mitä mä nyt tein?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan