You are not logged in.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Itellä tuo keltaisena vinyylinä!
Eat your greens, especially broccoli.
Yks tuttu vertas Wipersiin, toinen Karkkiautomaattiin ja kolmas Maija Vilkkumaahan. Erittäin hyvää musaa!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Eilen näkemäni Lepakkomiehen keikka on ainoa kuulohavainto mikä näiltä on. Karkkiautomaatilta se kuulosti mielestäni vain kun ne soitti Särkyneen sydämen Twistin. Jotain Wipers meets Masshysteri meets Buzzcocks -assosiaatioita pyöri enemmänkin mielessä. Secret Agent Man tai mikä se nyt on Dannyn versiona oli ihan hauska kans.
Sent from my iPhone 16
No empä nyt oikein tiedä tästä...
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
sellaisia kertalaakista iskeviä hitti-biisejä yhtyeellä ei oo, mutta silti joku koukku niissä on mihin jää. Tasaisen laadukasta kamaa ja mukavaa kuunnella kun ei oo liian sliipattua kuitenkaan
Samat fiilikset. Parin kuuntelun perusteella toi uus levy on vuoden kovimmat listalla mukana.
Täällä soi:
http://www.sue.fi/2012/11/kuuntele-sark … gin-kutsu/
Tää kiinnosti viitteellisesti, mut edellisellä levyllä ei tarttunu koukut ja lyriikat vaivaannutti, vokaaleista tuli mieleen kemopetrolin vastaavat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yks tuttu vertas Wipersiin, toinen Karkkiautomaattiin ja kolmas Maija Vilkkumaahan. Erittäin hyvää musaa!
Mulle tulee toi kolmas vaan mieleen näistä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
janne m. wrote:Yks tuttu vertas Wipersiin, toinen Karkkiautomaattiin ja kolmas Maija Vilkkumaahan. Erittäin hyvää musaa!
Niin tolle kolmannelle vertaajallekin tuli!
Wire-coveri
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Joe Caligula wrote:janne m. wrote:Yks tuttu vertas Wipersiin, toinen Karkkiautomaattiin ja kolmas Maija Vilkkumaahan. Erittäin hyvää musaa!
Niin tolle kolmannelle vertaajallekin tuli!
Hulluja nuo Wipers-vertaajat, Vilkkis-vertauksille
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Vilkkumaa tullut mullakin mieleen. Wipers-vertaukset, mitä ihmettä?
bzort glorf bööth
Tää on kyllä ihan tajuttoman kova levy. Menee tän vuoden top3:een.
Uus vertaus kuultu teidän riemuks: Buzzcocks! (tosin vaan yhdestä biisistä)
Täähän oli oikein positiivinen ylläri livenä. Wire-coverista tietysti aina plussaa. Ei enää kuulosti varsin mukavalta myös levyltä äsken. Ilmeisesti uudempi levy on parempi, muttei näytä pelaavan Spotifyssa. Voisin melkeinpä ihan ostaa. Keikaltahan tuota olisi saattanut saada, mutten jotenkin älynnyt.
Ostin tänään kummatkin vinyylit Combat Rock Shopista. Ekaa kuuntelin muutaman kerran spotifysta ja ihastuin. Nyt soi uudempi, ja hiton hienolta kuulostaa.
Mun lisäys vertaus-listaan on Masshysteri. Vilkkumaan poistaisin siltä, ja kyllä mäkin Wipersiä tässä kuulen.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Hyvää musaa, mutta täytyy sanoa, että itsellenikin koverit ovat toimineet toistaiseksi parhaiten. Oma biisimateriaali ei tartu ihan samalla tavalla. Toisaalta omat biisit viittaa iskelmällisempään suuntaan, mikä itseasiassa on ihan kiva. Itsellä kun on tapana spottailla hyviä sävellyksiä Radio Suomesta, ja toivoa samalla, että biisit ois vedetty edes vähän enemmän rock-hengessä ja että sanoitukset ei ois ihan niin lällyjä. Tää bändi vois täyttää sen aukon. Aloin nyt leikittelemään ajatuksella, että nää koverois Anna Hanskin Tule poika uimaan -biisin (joka sekin itseasiassa on Sofia Rotaru -koveri)
Uuden levyn nappasin heräteostoshengessä. Ei ole iskenyt ainakaan heti seiskojen malliin, mut ootellaan, uskon että lähtee. Varsinkin ekassa biisissä kuuluu Leevi & the Leavings, jota näemmä on koveroitukin, vaan ei kai julkaistu? Iltapäivän yksinäisyys taas on ihan Tuula Amberlaa. The Undertones vois olla vertauskohta bändin yleissoundille.
Last edited by paise (13.01.2013 21:16)
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Oikein hyvää musaa tämä Kaupungin kutsu. Se aikaisempi levy ei innosta kuin paikoitellen.
Meillä on myös aikaisempi Särkyneet-topik, jonka voinee sisällön osalta lukita/poistaa.
uudelta levyltä iski heti iltapäivän yksinäisyys ja nimiraita kaupungin kutsu, ihan ok kamaa muutenkin.
pannan nyt vaikka tänne tämä, maakuntaradiolle joku asiantuntevampi vois tehdä oman topikin:
Kun oot poissa, mul on vaikeuksia perusasioissa uusromanttisen 77-punkin paluu
iltapäivän yksinäisyys maailman paras biisi en löytäny youtubesta, ostakaa levy
kandeiskohan se eka levykin hankkia, mitä mieltä?
Eka levy on parempi
soundcloud-biisien perusteella eri mut enpä kuule tiijä. jotenkin häiritsevä bändi, haluaisin tykätä enemmän, mut sit melkein joka biisissä joku juttu tökkii. mut sit toi iltapäivän yksinäisyys, täydellinen biisi, ihan uskomaton. veikkaan että seuraava levy räjäyttää potin, jos vain menevät oikeaan suuntaan tästä
iltapäivän yksinäisyys maailman paras biisi en löytäny youtubesta, ostakaa levy
kandeiskohan se eka levykin hankkia, mitä mieltä?
No mitä mieltä itse olet ekasta levystä? Mä en ole vieläkään jaksanut sitä kuunnella sen ensimmäisen kerran jälkeen.
Iltapäivän yksinäisyys Ehkä hienoin 2000-luvulla tehty suomalainen pop-kappale.
^ ehkäpä, aivan mielettömän hieno. kuudennessa aistissa näin nää ekaa kertaa livenä, hyvältä kuulosti mutta jättivät toki ton parhaan biisinsä soittamatta. kaupungin kutsu on toki melkein yhtä hyvä. eka levy tosiaan hankittuna huuto.netistä, kattellaan kunhan saan kuulolle. aivan mahtava bändi
Indietracksissä muistan tajunneeni näiden Wire-coverin, mutta nyt olen taas unohtanut sen. Enkä millään tajua, että mikä se ton levyn biiseistä on.
Oikeestaan tämä toka levy on täydellinen.
Indietracksissä muistan tajunneeni näiden Wire-coverin, mutta nyt olen taas unohtanut sen. Enkä millään tajua, että mikä se ton levyn biiseistä on.
ex-talonmies, paras salkkaribiisi ikinä
leposi wrote:Indietracksissä muistan tajunneeni näiden Wire-coverin, mutta nyt olen taas unohtanut sen. Enkä millään tajua, että mikä se ton levyn biiseistä on.
ex-talonmies, paras salkkaribiisi ikinä
Oikeestaan tämä toka levy on täydellinen.
puolet biiseistä täydellisiä:
tyttöjä säälittää
kaupungin kutsu
ex-talonmies
iltapäivän yksinäisyys
silloin ihana
loputkin ihan ok
En vieläkään kuule näiden musasta Wipersiä, mutta olen alkanut diggailemaan. Ostetaan halvalla sopivana könttäsummana pitkäsoitot.
bzort glorf bööth