You are not logged in.
KAPSIT PÄÄLLE HONMO
kukaan menossa keikalle illalla? Eikö ne tänään oo korjaamolla, ostakaa mulle uus kasetti
gooby pls
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
oon menos, toden näkösesti
jos kukaan muu ei hoida niin voin koitaa muistaa hoitaa ton
laita vaiks tekstaria?
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
ei oo sun numeroo mut jos jaksat tommosen ostaa ni maksan kyl, laita vaik meiliä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Näin ekaa kertaa äsken Korjaamolla. Hyvä fiilis, mutta itse musa rupes kyllästyttämään ennen kuin keikka edes ehti puoleenväliin.
Sori Psykco, en seurannut nettiä enää myöhemmin.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
nyt kävi näin
mut videoo:
Perjantaina taas Lepiksessä. Vois ehkä mennä, ehkä ehkä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
on se kyllä kumma miten oon viime aikoina onnistunu missaan kaikki näiden keikat, nytki taitavat olla perjantaina lepiksessä mutta meitsi muualla. varmaan kuudes aisti -festareillaki soittavat samaan aikaan ku kim gordon
Hyvä kuva!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä oon taas onnistunu missaamaan näiden kaikki keikat Mut jumalauta että RÄJÄYTTÄÄ tää seiska! VERIVASARAA-AA
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Näin unta et nää oli jäähallissa lämppäämässä Pelle Miljoonaa. Mielenkiintosia kitaroita ja snadisti suomirokkia menoa, yleisö oli tosi hyvin mukana paitsi ja välispiikkejä oltiin reenattu. Yks nostalginen muistelo siitä kuinka kotikaupungissa (jotenki muistan et ois Joensuu mut tais olla joku pienempi kaupunki, ehkä joku jota ei ees oo) kasvatettiin kettingillä ei kyllä aiheuttanut yleisössä suurempia riemunkiljahduxia. Kattelin striimin välityksellä intter netistö.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ONNEA CD-LEVY 30 VEE
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
näiltähän on ilmestynyt ameriikoissa oikein lp-levy, sitä lienee saatavilla viikon päästä lepiksessä, ainakin jos tekee ennakkotilauksen
Kävin hakemassa omani äsken Telakalta Them Bird Thingsin yhteydessä Paraikaa soi, ei näin alkuun yhtä ylimaalliselta nerokkuudelta soundaa mitä seiska, mut onhan toi Huikon lavalla nyt ihan huikea. Ja toisaalta, se seiska nyt on muutenkin aika ylittämätön mestariteos.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja Hantan pyynnöstä biisilista:
A1. Huikon lavalla
A2. 012 ja pöytään 013
A3. Keskiyön jälkeen
A4. Miina Niina
A5. Vuosihuoltoon
A6. Tikkalan M(asa)t (ehkä? M:n ja T:n välillä on jotain suttua)
A7. Piimää & karilloo
B1. WF Kela
B2. Veen päällä savuu
B3. Viimeinen kerta
B4. 15 vuoden päästä
Ja kuulemma seuraavaakin on piakkoin tulossa!
Tämän levyn ostan ensi viikolla.
bzort glorf bööth
sama
Mikä biisi noista on toi kohdasta 6.45 alkava kappale?
bzort glorf bööth
sama
ei taida onnistuakaan tällä viikolla mut ehkä vielä joskus
Mikä biisi noista on toi kohdasta 6.45 alkava kappale?
Veen päällä savuu, käännös Jolly Jumpersin kappaleesta Smoke On The Water.
hiirimattona wrote:Mikä biisi noista on toi kohdasta 6.45 alkava kappale?
Veen päällä savuu, käännös Jolly Jumpersin kappaleesta Smoke On The Water.
No tottakai!
bzort glorf bööth
tulevalta finland bombs russia -kokoelmaseiskalta:
Onhan tää ny
Kali-A trilogia (ja muuta rapaa) - mikäs levy tää on? Mother Sky -cover heti kärkeen
Kali-A trilogia (ja muuta rapaa) - mikäs levy tää on? Mother Sky -cover heti kärkeen
Näkyisi olevan kokoelma lp:tä varhaisempien julkaisujen biiseistä.
Keskikaljaa ja Hei Jussi taitavat olla ennenjulkaisemattomia?
Mutta kätevästihän tässä on mm. itseltäni ohimenneen Räjäkevät-kasetin biisit, joita ei vielä muualla ollut julkaistu.
ainoastaan spotifyssä?