You are not logged in.
asia vilpitön
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands:v:rockhands:
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands::rockhands:
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands:v:rockhands:
:rockhands:v:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:v:rockhands:v
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olis ollut parempi, jos olis alkanut säkeellä "tule ostamaan, mä myyn Nissanin", jonka odotin kuulevani ehkä sekunnin sadasosan ajan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olis ollut parempi, jos olis alkanut säkeellä "tule ostamaan, mä myyn Nissanin", jonka odotin kuulevani ehkä sekunnin sadasosan ajan
Eiköhän Jope Ruonansuu coveroi ton just noin, jos toi breikkaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kalossimies wrote:Olis ollut parempi, jos olis alkanut säkeellä "tule ostamaan, mä myyn Nissanin", jonka odotin kuulevani ehkä sekunnin sadasosan ajan
Eiköhän Jope Ruonansuu coveroi ton just noin, jos toi breikkaa
Sitä odotellessa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olin laittanut Mökkitielle youtubessa peukun alas. Käänsin sen osoittamaan ylös.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olin laittanut Mökkitielle youtubessa peukun alas. Käänsin sen osoittamaan ylös.
Dad let me drive MÖKKITIE
Kipeästä aiheesta varsin kelpo kappaleen on AW väsännyt.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
^ En jaksanut lukea kokonaan, mutta oma käsitykseni on, että Arttu Wiskari on kenties paras esimerkki siitä, miten suomalaiset eturivin lauluntekijät eivät sitten millään kykene tunnistamaan sitä, että mahdollisimman tunnepitoisten ajatusten tai sanojen yhteenliittäminen ei automaattisesti takaa sitä, että kuuntelija kokee kappaleen merkityksellisenä. Tämä uusin biisi on jotenkin poikkeuksellisen ärsyttävää Leevi-parodiaa, koska se osuu tähän mennessä lähimmäksi esikuvaansa, mutta ei silti pysty tavoittama mitään sellaista, mikä nostaisi kappaleen kuunneltavan musiikin kategoriaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Uuden, musiikkialalle pyrkivän artistin kohdalla tehtävä imagon rakennus: case Arttu Wiskari
Last edited by barton_funk (03.11.2014 11:39)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tutkimus ei mullistanut maata imagon rakentamiseen liityvissä osa- alueissa, mutta siitä on varmasti hyötyä Arttu Wiskarin uraa koskevien päätösten tekemisissä tulevaisuudessa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kansa osti.
kas, toi on tosiaan tehty ennen mökkitien julkaisua. yksi mystisimmistä asioista tässä suomen kansassa on kyllä tuo, että arttu wiskari on tähti.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Arttu Wiskarin uusi kappale hämmästyttää sanoituksillaan
Tästäkin biisistä voisi tehdä oman version Pilkkeelle, mutta se vaatisi muutamaa olutta alle alkujännityksen poistamiseksi.
Alku tuo mieleen yhden Rick Astleyn biisin...ja molempien musavideot sijoittuvat baariin...
Wiskarille
Menee komeasti jengin nahan alle, varioiden kuitenkin tota paskaansa.
Siivoojat kuuntelee radiota touhutessaan ja just pärähti soimaan kahvimaito.
Varikset komentavat
Wiskari ja Rintala tapasivat asepalveluksessa vuonna 2004. Puolustusvoimista päästyään he eivät nähneet toisiaan pariin vuoteen ennen kuin rupesivat esiintymään hautajaisissa soittaen omaisten toivemusiikkia.
Fanipaitoja!
olipas paska kirjoitus
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:olipas paska kirjoitus
juuh, joillain on selvästi liikaa aikaa
todella hauskaa