You are not logged in.
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Tää liittynee tähän topikkiin jossain määrin:
Trunk Recordsilta siis justiin ilmestyny kokoelma Caryn musaa. Myös tavanomaisempaa sävellystä mukana, ei pelkkää piipitystä.
Caryhan on siis brittisäveltäjä/keksijä, joka kehitti legendaarisen VCS3-synan ja sävelsi mm. Dr Who -musaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mulla on se electrosonicin lp vihreellä vinyylillä, ei kyl paljoo muistikuvii, kai se ihan hyvä
Se joku BBCRPW:n juttu missä ihmiset kertoo uniaan ja Delia vetää ihan pimeitä droneja päälle on melkoista kuunneltavaa. Nyt on liskot, en kuuntele
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Oon jo joskus kymmenen vuotta sitte kommentoinu, että White Noise:n "An Electric Storm" -levy kuulostaa siltä ku Portishead syötettäs täyteen huumeita ja siirrettäs 60-luvulle... ja nyt sitte se Utley selitti juttuja tuosa dokkarisa, jee, arvasin että se on kuunnellu niitä
Pistetääs nyt vielä kahteen keskeisimpään linkit kun on molemmilta hyvät kokoelmat saatavilla: Daphne Oram &
John Baker
Muitakin neroja on, esim. Malcolm Clarke ja Peter Howell mut he olikin enempi synamiehiä sit.
Deliasta näkee vieläkin märkiä unia - ihmeellinen "muusikko". Blue Veils and Golden Sands on parasta missään... Jos on Alchemists of Soundin jo kattonut niin kannattaa kuunnella viime viikolla lähetetty Sculptress of Sound - täydentää erinomaisesti sitä. Vielä ois näemmä tää lauantai kuunteluaikaa jäljellä.
"No more mistakes, like the last one."
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.