You are not logged in.
tigrushka wrote:tiptoo wrote:Meitsin ongelma oli se, et vaikkei oiskaan ollu mitaan pahaa cliffhangeria ni se loppumusa oli niin syketta nostattavan janna et oli pakko kahtoo koko eka kausi melkolailla putkeen.
joo, se musa pitää varmaan hankkia boksina joskus tulevaisuudessa
kolmoskausi alkaa tiistaina!
(kakkoskausi edelleen näkemättä kun en viitsinyt katsoa limittäin lomittain ykköskauden kanssa)kakkonen jäi mulla kesken ku ei jaksanu oikeen kiinnostaa sotahommat. kolmonen oli enempi samaa hulinaa ku ykkönen, hieman pastissin maku jäi suuhun tosin mut sou not, hyvä silti. loppu kuitenkin yhä
huu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pitää nyt sitten kokeilla sitä Wirea, vaikken yleensä jenkkisarjoista ole perustanut. Vera Stanhope ja Juhlien jälkeen vielä katsomatta. Jestas, iskeekö sarjaähky, kun yleensä katson vain elokuvia?
Justified alkoi taas.
Mulla jäi reiska kesken toisen kauden lopulla. Täytyis kai jatkaa joku päivä..
Varikset komentavat
Toi Ääliö ulkomailla ois paljon parempi jos ne kaks omahyväistä mulkkua tajuais pitää turpansa kiinni.
Wiren alotin nyt sitten, ekaa kertaa mennään, paree sit kans olla niin hyvä ku kaikki aina hehkuttaa.
Noin muuten parasta täl hetkellä edelleen Bored to Death ja Misfits (vaiks onkin vähän vaisu ollu Nathanin lähdön jälkeen).
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Toi Ääliö ulkomailla ois paljon parempi jos ne kaks omahyväistä mulkkua tajuais pitää turpansa kiinni.
Totta. Vituttaa suunnattomasti se lyhyempi, jolla on vitumainen nauru. Pilkingtonilla on kiva aksentti.
Yritin 1,5 jaksoa Portlandiaa. ARGH MITEN HUONO!!!! Aivan surkea! Ei naurattanut kertaakaan.
Onneksi Pretty Little Liars alkoi taas! t. Humbert Humbert
Mangojauhe goddamn.
Dexterhän menee mielenkiintoiseksi kakkoskaudella. Toivottavasti tässä tulee kunnon hulinat vaikka ei kuitenkaan tule
Varikset komentavat
bernardblack wrote:Toi Ääliö ulkomailla ois paljon parempi jos ne kaks omahyväistä mulkkua tajuais pitää turpansa kiinni.
Totta. Vituttaa suunnattomasti se lyhyempi, jolla on vitumainen nauru.
Last edited by ydinaukio (12.01.2013 04:10)
Vera Stanhopesta onnistuin missaamaan ekan jakson (ja kolmannen tallennus meni pieleen) mutta tokan jakson näin enkä aio missata enää yhtään.
Förbrydelsenin kolmoskauden eka jakso oli todella kova!
Vuoden nuori muotoilija.
Förbrydelsenin kolmoskauden eka jakso oli todella kova!
aijai
pystyn katsomaan aikaisintaan keksiviikkonaaargh
Folkhälsan wrote:Förbrydelsenin kolmoskauden eka jakso oli todella kova!
aijai
pystyn katsomaan aikaisintaan keksiviikkonaaargh
LADATKAA NIIN VOIDAAN KESKUSTELLA LOPUSTA!
Mangojauhe goddamn.
Aika kauan siinä kesti, mut nyt alkaa Boardwalk Empire olla niin hyvä ku mitä siltä on odottanut.
Dexterhän menee mielenkiintoiseksi kakkoskaudella. Toivottavasti tässä tulee kunnon hulinat vaikka ei kuitenkaan tule
Ite korkkasin just seiskakauden.
Kolmoskausi alkoi täällä eilen. Aika laimeaksi jäi kakkoskauden hulina
Varikset komentavat
black booksin eka kausi oli kevyesti huonoin brittikomedia mitä olen noin niinku vähän enemmän seurannut.
GIRLS ALKAA TAAS TÄNÄÄN (usa time)
omgomgomg
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, en malta odottaa et paasen toista himaan!!!! nyt kaduttaa etten vaan jaanyt koko paivaksi sankyyn potemaan aamun migreenia damn.
Mangojauhe goddamn.
HBO Suomesta kans saapi, jos ei halua latailla laittomasti
en ole kolmekybänen emoboy
black booksin eka kausi oli kevyesti huonoin brittikomedia mitä olen noin niinku vähän enemmän seurannut.
hauskaa että joku välillä haukkuukin tota.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ydinaukio wrote:black booksin eka kausi oli kevyesti huonoin brittikomedia mitä olen noin niinku vähän enemmän seurannut.
hauskaa että joku välillä haukkuukin tota.
en tiiä onko siinä nyt mitään hauskaa kun vielä väärä mielipidekin mut ehdottomuudella toki
mitten wrote:GIRLS ALKAA TAAS TÄNÄÄN (usa time)
omgomgomg
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, en malta odottaa et paasen toista himaan!!!! nyt kaduttaa etten vaan jaanyt koko paivaksi sankyyn potemaan aamun migreenia damn.
en tiiä mitä tuosta sanois. aika paljo semmosta henkilöiden turhaakin esittelyä, mut monestihan sitä kausien avausjaksoissa on. ei mitään jännitystä jäänyt kun en nähnyt uusia kuvioita tulevaksi sen pää-kolmiodraaman lisäksi?
silti toki parastahan tää on
Mangojauhe goddamn.
jookcha wrote:ydinaukio wrote:black booksin eka kausi oli kevyesti huonoin brittikomedia mitä olen noin niinku vähän enemmän seurannut.
hauskaa että joku välillä haukkuukin tota.en tiiä onko siinä nyt mitään hauskaa kun vielä väärä mielipidekin mut ehdottomuudella toki
mä valitin black booksin huonoudesta ensin!
lämpenin kyl vähän myöhemmin.
nyt kokeilussa Portlandia.
nyt kokeilussa Portlandia.
ei jatkoon. nyt Cheers.
tiptoo wrote:mitten wrote:GIRLS ALKAA TAAS TÄNÄÄN (usa time)
omgomgomg
en tiiä mitä tuosta sanois. aika paljo semmosta henkilöiden turhaakin esittelyä, mut monestihan sitä kausien avausjaksoissa on. ei mitään jännitystä jäänyt kun en nähnyt uusia kuvioita tulevaksi sen pää-kolmiodraaman lisäksi?
silti toki parastahan tää on
Ihan parasta kyllä tämä, Golden Globeja ropsahteli ansaitusti toissapäivänä kans.
En oikein osaa päättää mitä alkais kattoon kun sarjapadot avautu, mutta kaikenlaist täs on kokeiltu. Vois tuota Bansheeta ainakin nyt aloitella tuoreeltaan. Homelandia katon ekaa kertaa maikkarin tahdissa. Parin vuoden takaisia komedioita kesken iso kasa. Portlandia tosiaan aikamoinen pettymys.
Last edited by risto_m (15.01.2013 16:00)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Cheers.
murmur wrote:nyt kokeilussa Portlandia.
ei jatkoon.
joo ei.
itse jotenkin tuohduin siitä, miten scheisse se olikaan, vaikka portlandissa asuva kaveri oli sitä jo mulle haukkunut
pistin disautuksen alunperin kyseisen tyypin eskaloituvan carrie brownstein -vihan piikkiin, mut tuon 1.5 jakson hölmöilyn myötä oma tympeä epäkiinnostus tätä naikkosta kohtaan muuttui kyllä vitutuksen puolelle. ankee muija. ja se kundi kans, voi jestas
Banshee kohta testiin.
Last edited by tiptoo (15.01.2013 21:12)
Mangojauhe goddamn.