You are not logged in.
Ai jollain oli odotuksia Katran suhteen?
mulla oli suuret odotukset... ja pettymys tuli vasta ku kuulin plagioinnista... höh!
No niin siis, lähinnä odotin sitä kuin peräsuolen kautta tehtävää juurihoitoa - ja silti oli pettymys!!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mun korvaan Katra ei osannut laulaa nuotilleen. Sitä paitsi tuo koko juttu on viitisen vuotta myöhässä. Orkl, ja vielä suoraa plagiointia. Muista ehdokkaista tältä viikonlopulta ei kannata edes puhua. Humane oli hirveetä tuubaa ja Jukka Kuoppamäki ei tarpeeksi camppia.
Plus että musta sen klassinen laulu kuulosti "klassiselta" laululta, siis semmoselta mitä kaikki maailman ihmiset tekee imitoidessaan klassista laulua. Ja totta tosiaan, vähän oli falskiakin, ei meinannu Asikaisen "nuotit" oikein löytyä...
Asikainen on ihan parasta viihdettä ja tukee mun "keski-ikäiset miehet luokiteltavissa ongelmajätteeksi"-teoriaa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Asikainen on ihan parasta viihdettä ja tukee mun "keski-ikäiset miehet luokiteltavissa ongelmajätteeksi"-teoriaa...
Heh heh... Toista oli Steel City-aikoina, kun Ripakin oli nuori funk-mies ja Kaija Koo tiukka funk-mimm... tai no, antaapa olla.
ja Kaija Koo tiukka funk-mimm... tai no, antaapa olla.
panitko?
Asikaisen "sävellys" saa sitten jatkaa Euroviisuissa. Hippasen outoa, sanon minä...
[quote:b3b72632b2="upsetter"]Asikaisen "sävellys" saa sitten jatkaa Euroviisuissa. Hippasen outoa, sanon minä...
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701295674054_vi.shtml[/quote:b3b72632b2]
[quote:b3b72632b2]Säveltäjä Risto Asikaisen mukaan Tietäjässä ja Within Temptationin kappaleessa ei ole yhtään nuottia samassa kohdassa. [/quote:b3b72632b2]
onko kuitenkin samat nuotit eri kohdissa? mutta jos ei oo plagiaatti niin
[quote:0067089bac]Säveltäjä Risto Asikaisen mukaan Tietäjässä ja Within Temptationin kappaleessa ei ole yhtään nuottia samassa kohdassa.
onko kuitenkin samat nuotit eri kohdissa? [/quote:0067089bac]
Säveltääkö Asikainen ns. Mastermind-metodilla?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Säveltääkö Asikainen ns. Mastermind-metodilla?
ei hullumpi idea...
[quote:047a865c4d="Iltalehti"]Laulaja Katra uskoo, että häntä ja perhettä jo pitkään vainonnut häirikkö saattaa olla myös plagiaattiväitteiden takana ja niihin yllyttämässä.
Katra kertoi vainoajasta Iltalehdelle, kun häneltä kysyttiin viestien järjestelmällisyydestä ja kohdistumisesta vain häneen.
- Koko viime syksyn tuli pahoja viestejä nettiin samalta henkilöltä. Ne kohdistuivat minuun ja perheeseeni. Ne menivät lopulta niin pahoiksi, että olin jo ottamassa yhteyttä poliisiin, Katra kertoo.
Pahimmillaan häirikkö on uhannut jopa tappaa Katran ja hänen miehensä sekä heidän 2,5-vuotiaan tyttärensä.
- En ole ryhtynyt mihinkään toimenpiteisiin vaan odottanut, että tilanne rauhoittuisi.
Nyt tilanne on jälleen pahentunut, ja plagiaattikohun myötä viestejä on alkanut tulla entistä enemmän.
Jo kuukausia jatkuneen häiriköinnin seurauksena Katra on itse pystynyt jäljittämään henkilön, joka häntä vainoaa.
- Kyseessä on alaikäinen henkilö, jolle toivon vain hyvää. Siksi olen odottanutkin, että hän rauhoittuisi ja jättäisi meidät rauhaan.[/quote:047a865c4d]
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701305676743_vi.shtml
- Kyseessä on alaikäinen henkilö
Muistan ton!
Muistan ton!
Minkä? MasterMindin? Mitä muistamista, sehän on ihan kurrantti asia. Sama kuin joku postaisi kuvan leivänpaahtimesta ja jengi ois, että "joo mä muistan ton"!
Tero saatana, s'olet gay!
et sit vissiin ollu master mind täs kohtaa -späm
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
I love you and dream about the Führer
[quote:a69ca6ee85="turkele"]öö
http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/pik … n_403.html[/quote:a69ca6ee85]
sou? olihan siellä yksi puolueeton... ai niin mut se oli turkulainen
olipas surkeita esityksiä tänään, ei voi kuin toivoa että teinityttöjen saldorajat paukkuu ettei äänet riitä viemään lovexia voittoon loppukílpailussa.
[quote:6e42203c80="Markku from Finland"]The Finland´s biggest secret after war secrects has finally been revealed! Namely who speak the Eurovisions 2007 here in Helsinki Finland is now announced to international audience world widely! I am not both of them.
Mikko Leppilampi and Jaana Pelkoinen are them! Mikko is man and Jaana woman! They are both very handsomes and they know how to speak different languages and that is very important so that finnish people will not be ashamed of being finnish again![/quote:6e42203c80]
Mikko Lepilampi: daikadaikaduudaikaduu!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Viime aikoina olen vakuuttunut siitä, että Mikko Leppilammi on yksi Suomen kuvottavimmista julkimoista. Osaako muuten tuosta kaksikosta edes toinen ranskaa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mikko Leppilammen häistä tehty myyty juttu Gloria-lehdessä oli oksettavinta mitä oon ikuna nähnyt.
Ja kaks pahinta horopersettä siis viisujuontajix. Kiva.
Kuka citun leppilampi. Tota toista oon haastatellu, mut rupes myöhemmin hämäämään että oliko se sittenkin joku halpa kopio kun tää sano jossain lööpissä et ei oo BIMBO. Mut se oli kyl BIMBO kenen kans mää juttelin. MEGAOUTOO
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
miksei ne sitä heikkii ottanu sinne?
miksei ne sitä heikkii ottanu sinne?
"ja viikset lähtee"-heikkii?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:61a89e5e03="psykokarkki"]miksei ne sitä heikkii ottanu sinne?
"ja viikset lähtee"-heikkii?[/quote:61a89e5e03]
väliaikaohjelmassa tuloksia odotellessa nämä.
Hitto nyt meni kyllä metsään. Jaana Pelkonen on nimittäin aivan törkeän huono. Sellainen pikkukaupungin pimatsu, jossa ei ole rahtustakaan kansainvälisten areenoiden karismaa. Leppilammesta en tiedä mitään, mutta uskon teitä. Voi pahus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.