You are not logged in.
Suomiwyrdfolkin pioneeri! Operaation Turnipsi c-kassu ja Hervoton Hevosmies 7" ovat ihan pakkokamaa jokaiselle kummallisesta kulttuurihistoriasta kiinnostuneelle.
Aika vähän tiän näistä, ja yhtä paljon taitaa tietää moni muukin. Ilmeisesti hiukan iäkkäämpi pariskunta, jonkinsortin outsider-taiteilijoita. Eräs porilainen muinoin tarinoi pitkät pätkät näiden keskelle metsää tekemistä erittäin hämmentävistä taideteoksista ja muista touhuista, mutta aika on vienyt mennessään nuo kertomukset minun päästä. Pitäs jututtaa ko. tahoa uudelleen.
Ja se musa? Hurmaavaa. Pilkettä silmäkulmassa, kuplettilauluperinnettä ja yleistä outoutta. Silkkaa myrkkyä perinteisen kansanmusiikin ystäville. Halvat casiobiitit "jytää" ja laulu osuu useammin nuotin viereen kuin nuottiin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
"Kuurolle hiirelle", hienoin "mollivoittoisen perinteisen suomalaisen laahaavan kansansävelmän" pastissi koskaan :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Operaatio turnipsi hallussa (Näitä on muuten ainakin kahdella erilaisella kannella!!), seiska uupuu.
Turnipsia löytyy käsittääkseni kuudella erilaisella kannella...! Ja seiskalla on itseasiassa vain kaksi kappaletta, jota ei löydy tuolta kassulta.
Lehtisalo joskus turisi näistä myös. olisiko kaavaillut jopa uusintajulkaisua?? Ei voi muistaa.
Joo, Jussihan se oli kuka bändin minullekin esitteli, ei ollut ainakaan silloin vuosia sitten mitään puhetta että olisi kiinnostunut julkaisemaan. Tuosta saisi aivan älyttömän hienon 'arkistojen aarteita' tyylisen kokoelman, ennenjulkaisemattomia bonuskappaleita kuulemma piisaisi. En voi väittää etteikö olisi itsellänikin käynyt julkaisu mielessä
Hämyä kyllä, mut ei mun mielestä mitään kovin hääviä?!.
Saa minut aina erittäin hyvälle tuulelle = riittää mulle
Levy-yhtiönsä Ei-No on muuten aktivoitunut monen vuoden hiljaisuuden jälkeen. Tosin siellä on tapahtunut omistajissa muutoksia, uudet tyypit ratissa. Pitäs selvittää, että onko heillä minkäänmoisia aikeita Tipi & SS matskun suhteen. Ja että mitä itse artistit tuumaisivat tämmöisestä.
Levy-yhtiönsä Ei-No on muuten aktivoitunut monen vuoden hiljaisuuden jälkeen. Tosin siellä on tapahtunut omistajissa muutoksia, uudet tyypit ratissa. Pitäs selvittää, että onko heillä minkäänmoisia aikeita Tipi & SS matskun suhteen. Ja että mitä itse artistit tuumaisivat tämmöisestä.
Haiskahtaa EiNolla lähinnä sukupolvenvaihdokselta
Maispeissin Mummi kutoo- historiikissa myös vähän T&SS- dataa.
[quote:8e663816bb="janne m."]Levy-yhtiönsä Ei-No on muuten aktivoitunut monen vuoden hiljaisuuden jälkeen. Tosin siellä on tapahtunut omistajissa muutoksia, uudet tyypit ratissa. Pitäs selvittää, että onko heillä minkäänmoisia aikeita Tipi & SS matskun suhteen. Ja että mitä itse artistit tuumaisivat tämmöisestä.
Haiskahtaa EiNolla lähinnä sukupolvenvaihdokselta [/quote:8e663816bb]
Joo joku Saha siellä näytti olevan kontaktihenkilönä
Tuosta saisi aivan älyttömän hienon 'arkistojen aarteita' tyylisen kokoelman, ennenjulkaisemattomia bonuskappaleita kuulemma piisaisi. En voi väittää etteikö olisi itsellänikin käynyt julkaisu mielessä
Nyt rahamiehet kokoon ja idea jalostumaan.
bzort glorf bööth
Operaatio Turnipsi on toki merkittävämpiä kotimaisia albumeita ikinä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kokoelma on huhujen mukaan nyt sitten työn alla!
Sama huhu kuultu!
!!!
bzort glorf bööth
Onko kokoelmasta tihkunut mitään uutta tietoa? Ensi jouluksi pukinkonttiin?
bzort glorf bööth
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kokis on kuulemma tulossa, ehkä pukinkonttiin juuri ennättää
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vihdoin!
bzort glorf bööth
Paras bändi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nyt sitä kokoelmaa tai kopsatkaa joku kassulle näiden tuotanto. Maksan postit.
bzort glorf bööth
No niinpä! Kuulemma kansitekstit ja kaikki on jo valmiina, että mikähän maksaa
Hehkutetaan nyt vielä tota Hervoton hevosmies -seiskaa, miten voi olla näin täydellistä 5/5-kamaa, en kestä tätä fantastisuutta :rockhands: Operaatio Turnipsikin on hillitön, mutta tällä on niin - no - hervoton rytmi ja meno päällä, että ei voi muuta kuin ihailla. Pitäis se EiNo-Sanomat-kannella varustettu levy vielä jostain hankkia.
Onkohan Talvikalassa-biisissä muuten tarkoituksellista Hannu Saha -imitaatiota? Koivulahti ja Sahahan oli kavereita nuoruudessaan, ja biisissä on havaittavissa samanlaista hienostunutta ässää kuin Sahalla
Last edited by Kalossimies (17.03.2014 23:35)
Pitäis se EiNo-Sanomat-kannella varustettu levy vielä jostain hankkia.
Mulla on just tää, mut ostoslistalla se motskarikantinen.
Onko SKENELLÄ tietoa onko lärtyt jo painossa vai mikä ompi meno?
bzort glorf bööth
No oliskohan nyt VIHDOIN sitten? Pukinkonttiin?!
Eiku mitä hittoa toi on joulukalenteri?! NO NYT! :peuk::psykee::psykostep::onneaponnea:
Pannas koko kalenteri:
Last edited by samulj (02.12.2014 15:37)
Tuossa jutussa taisi olla se virhe, että Piffin ja Street Spiritin väki oli selvittänyt kuka on Silverin tekijämies.
bzort glorf bööth