You are not logged in.
Nää on vakavia juttuja kun joku nettisivu tykkää eri jutuista.
totta. äärimmäisen vakavia
Jooh. En enää kommentoi mitään muuta, kuin että toimittajat valittaa naamakirjassa haastateltavien tylsyydestä. Ei sattuis johtumaan siitä, että jokaiselta kysytään samat kolme vuotta sitten laaditut kyssärit, oli sitten kyseessä Gira tai Barwick? Ain't gonna read that shit no mo.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei kiinnosta listat paskaakaan mut Waterfallsille heruu peukkua aina
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
game theorylle ei ollu omaa topikkia?
Mikä taajuus, Scott? Viisi syytä julkaista Lolita Nation uudelleen
dripping with looks on kyl aivan mahtava biisi tosin sitä ei jutussa mainittu mut
en oo muuten kuullut mitään noiden muita levyjä, ja tästäkin mulla oli pitkään vain yksöisvinyylipainos, kunnes jostain levymessuilta(?) löysin cd:n jolla on koko homma mukana.
mut mikä helvetin sosiologian essee toi TLC-juttu nyt taas on? hei pls oikeesti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mut mikä helvetin sosiologian essee toi TLC-juttu nyt taas on? hei pls oikeesti.
"rotuaspekti"
unohdin päivittää kännykkäbiisitilanteen elikkäs 94-listalta löytyy 7 biisiä, jos underwoldilta kelpaa dark train -versio.
game theorylle ei ollu omaa topikkia?
Mikä taajuus, Scott? Viisi syytä julkaista Lolita Nation uudelleen
dripping with looks on kyl aivan mahtava biisi tosin sitä ei jutussa mainittu mut
en oo muuten kuullut mitään noiden muita levyjä, ja tästäkin mulla oli pitkään vain yksöisvinyylipainos, kunnes jostain levymessuilta(?) löysin cd:n jolla on koko homma mukana.
No tälle kyllä
Koko tuotannon käsittävä boksi ois "ihan jees". Ainakin Real Nighttimesta Lolita Nationiin tekivät ihan täydellistä poppia.
Ja pannaan Waterfallsillekin vielä
This must be what jail / I will scratch
Äijä viilee 5+1 kököintä mustan musiikin käännöstä
ihan hauska lista, mukavasti kirjoitettu mutta en vielä sentään uskaltanut kuunnella reetun biisiä
Äijä viilee 5+1 kököintä mustan musiikin käännöstä
ihan hauska lista, mukavasti kirjoitettu mutta en vielä sentään uskaltanut kuunnella reetun biisiä
No ei se loppujen lopuksi niin uskomaton ollut kuin olisi voinut kuvitella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En jaksa erikseen linkittää sitä pitkää rimpsuu eikä se tohon kökköyteen ees sovi koska täähän on ihan täyttä timanttia mut google-kääntäjä veti Saden Smooth Operatorin Supliikkimieheks. Helvetti siinä menee tavutuskin kohilleen... "no need to ask, hän on supliikkimies"
Älä päästä painiks sitä
nuorgam jaksaa taas listailla yhdentekeviä biisejä, jotta jaksavat sitten loppupeleissä jättää ne todelliset 95-klassikot ilman mainintaa, mutta tässä sentään
KEKKOSJUTTUA (vaikka mallander unohtuikin):
oon tässä huvikseni tällaista juttusarjaa kasaillut. eli jenkki-indie-juttuja 1992-2001 väliltä, nostelen joitain vähemmän tunnettuja levyjä uudestaan esille. välillä vähän harmittaa kun rajasin yhteen levyyn per bändi ja kolmeen levyyn per vuosi, jää monta levyä yhä pimentoon. ja välillä pitää napata bändin toiseks paras levy koska jotkut vuodet kuten 1994 on vaan todella vahvoja. mutta joo. täältä löytyy kiinnostuneille: http://www.nrgm.fi/juttusarja/gimme-indie-rock/
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
oon tässä huvikseni tällaista juttusarjaa kasaillut. eli jenkki-indie-juttuja 1992-2001 väliltä, nostelen joitain vähemmän tunnettuja levyjä uudestaan esille. välillä vähän harmittaa kun rajasin yhteen levyyn per bändi ja kolmeen levyyn per vuosi, jää monta levyä yhä pimentoon. ja välillä pitää napata bändin toiseks paras levy koska jotkut vuodet kuten 1994 on vaan todella vahvoja. mutta joo. täältä löytyy kiinnostuneille: http://www.nrgm.fi/juttusarja/gimme-indie-rock/
Tuolle projektille valtavan suuri peukku:
Kyllähän se niin on, että pophistorian parhaat levyt julkaistiin vuosien 1994 ja 1996 välissä.
Bricolage wrote:oon tässä huvikseni tällaista juttusarjaa kasaillut. eli jenkki-indie-juttuja 1992-2001 väliltä, nostelen joitain vähemmän tunnettuja levyjä uudestaan esille. välillä vähän harmittaa kun rajasin yhteen levyyn per bändi ja kolmeen levyyn per vuosi, jää monta levyä yhä pimentoon. ja välillä pitää napata bändin toiseks paras levy koska jotkut vuodet kuten 1994 on vaan todella vahvoja. mutta joo. täältä löytyy kiinnostuneille: http://www.nrgm.fi/juttusarja/gimme-indie-rock/
Tuolle projektille valtavan suuri peukku:
Kyllähän se niin on, että pophistorian parhaat levyt julkaistiin vuosien 1994 ja 1996 välissä.
Tarjoon
edit: jos ei 2001-listaukseen tuu Unwoundia ni en tarjoo.
Last edited by rc-lungen (15.12.2012 17:05)
jos ei 2001-listaukseen tuu Unwoundia ni en tarjoo.
Tarjoon
edit: jos ei 2001-listaukseen tuu Unwoundia ni en tarjoo.
spoilereita ei voi tarjota mutta unwound on lähellä sydäntä aina ollut
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
eihän tuolta unwoundilta voinut välttyä. oli muutenkin niitä levyjä joiden varaan suunnittelin tän sarjan jo etukäteen koska se on mieletön. http://www.nrgm.fi/artikkelit/unohdetut … 01-osa-10/
For Carnationille ylimääräinen
mutta missä lungfish?
Last edited by rc-lungen (21.12.2012 15:37)
en oo oikein jaksanut miettiä mitä kaikkea hyvää julkaistiin 1995, mutta sen verran voi sanoa, ettei sitä juurikaan ole nuorgamin 95-popklassikot -listalla näkynyt. vielä olis kuitenkin aikaa skarpata edes hieman, mutta vähintään ODB, goldie, skee-lo ja underworld olis syytä löytyä listalta
en oo oikein jaksanut miettiä mitä kaikkea hyvää julkaistiin 1995, mutta sen verran voi sanoa, ettei sitä juurikaan ole nuorgamin 95-popklassikot -listalla näkynyt. vielä olis kuitenkin aikaa skarpata edes hieman, mutta vähintään ODB, goldie, skee-lo ja underworld olis syytä löytyä listalta
Street Spirit
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tänään sentään Blurin Universal :peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
eiköhän tonne eksy odelaylta joku where it's at. muuten ei jaksa kiinnostaa. laajempi versio bricon listasta kiinnostais enemmän. minne jäi muuten fugazi? end hits ois voinu mahtua.
Last edited by rc-lungen (22.12.2012 16:09)
laajempi versio bricon listasta kiinnostais enemmän. minne jäi muuten fugazi? end hits ois voinu mahtua.
fugazi on sen verran tunnettu että jätin ihan tarkoituksella pois - in on the kill taker on kyl ikisuosikki ja about kaikki muutkin fugazin levyt heti perässä. esim. royal trux koki saman kohtalon, dismemberment planin kanssa arvoin myös että onko liian tunnettu. lungfishiä en oo tarpeeksi kuullut joten nyt lähtee soimaan saman tien!
rc-lungen wrote:laajempi versio bricon listasta kiinnostais enemmän. minne jäi muuten fugazi? end hits ois voinu mahtua.
fugazi on sen verran tunnettu että jätin ihan tarkoituksella pois - in on the kill taker on kyl ikisuosikki ja about kaikki muutkin fugazin levyt heti perässä. esim. royal trux koki saman kohtalon, dismemberment planin kanssa arvoin myös että onko liian tunnettu. lungfishiä en oo tarpeeksi kuullut joten nyt lähtee soimaan saman tien!
Suosittelen the unanimous houria. käsittämätöntä miten hienosti bändi osas junnata samalla kun toiset meuhkas.
nuorgamilla meni laskut sekaisin, sekaan oli pakko heittää 95-listalle vitsimielessä kaikenmaailman take thateja ja numerot loppuivat kesken. tässä kuitenkin oikea top-5 joka jäi nyt sitten kokonaan pois:
1. ol' dirty bastard - brooklyn zoo
2. underworld - born slippy
3. goldie - inner city life
4. skee-lo - i wish
5. the jesus and mary chain - i hate rock'n'roll
nuorgamille vielä
päivitetäänpä vielä kännykkäbiisitilanne, kaikesta huolimatta 11 biisiä löytyy tältä 95-listalta, eli olihan siellä hutien seassa sentään jokunen aito klassikkokin.
Take That
90-luvun loppua kohden varmaan luvassa bäkkärit, spaissarit sun muut IHAN TÄYSIN VAILLA IRONIAA!
Last edited by rc-lungen (31.12.2012 10:31)
Take That
90-luvun loppua kohden varmaan luvassa bäkkärit, spaissarit sun muut IHAN TÄYSIN VAILLA IRONIAA!
SALEtisti!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Take That
Back for Good on täydellinen pop-helmi. Ihan ansaitusti se on listan kärkipäässä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Take That