You are not logged in.
Ruger Hauer - Marraskuu & Riippusilta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jontte
Vuoden nuori muotoilija.
Käppi/Nyrhinen: Mun paras ystävä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Käppi/Nyrhinen: Mun paras ystävä
tämä!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
En oo kuullut muuta näiltä, mutta tää o hyvä
Myös:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Death Valley ´69 huhheijaa
Sami Kukka
bzort glorf bööth
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Muutenkin hyvä, mutta paranee entisestään kun punkku nousee nuppiin
Cecil Taylor
Ajattelin tässä etätyöskennellessä pitää Taylor-päivän, eli mennään aikajärkässä hyllystä löytyvät lp:t läpi tai niin pitkälle ku päästään. Air, What's New ja Conquistador takana, Great Paris Concert tupla soimassa. Parasta musaa just ny.
neil young
Cecil Taylor
Ajattelin tässä etätyöskennellessä pitää Taylor-päivän, eli mennään aikajärkässä hyllystä löytyvät lp:t läpi tai niin pitkälle ku päästään. Air, What's New ja Conquistador takana, Great Paris Concert tupla soimassa. Parasta musaa just ny.
Sittemmin kuunneltu ihan ylivertaisen upea triplalevy Nuits de la foundation maeght vol. 1-3, soitannollisesti kova mut äänenlaadun kannalta vähän mälsä bootsi (?) Quartet in Europe ('69). Nyt soi vissiin v. 1971 nauhoitus Mirage/Tangent/Afro-Rosette. Soolopianoa, vissiin kans bootsi, ja tosi paskat soundit. Tää ei ole parasta just nyt, mut seuraavaks vuorossa Spring of Two Blue-J's ja sit taas pärisee.
Vasta jälkeenpäin hiffasin et Unit Structures jäi välistä koska oli aakkosissa väärässä kohdassa
Uudet housut ja paita wrote:Cecil Taylor
Sittemmin kuunneltu ihan ylivertaisen upea triplalevy Nuits de la foundation maeght vol. 1-3, soitannollisesti kova mut äänenlaadun kannalta vähän mälsä bootsi (?) Quartet in Europe ('69). Nyt soi vissiin v. 1971 nauhoitus Mirage/Tangent/Afro-Rosette. Soolopianoa, vissiin kans bootsi, ja tosi paskat soundit. Tää ei ole parasta just nyt, mut seuraavaks vuorossa Spring of Two Blue-J's ja sit taas pärisee.
Vasta jälkeenpäin hiffasin et Unit Structures jäi välistä koska oli aakkosissa väärässä kohdassa
Springin a-puoli on ihan hiton hieno mut siihen loppu tää putki koska POSTI TOI KAIVOSURMAN UUDEN SEISKAN JA TÄÄ SE VASTA PARASTA JUST NY ONKIN!!!!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
äkkiseltään ei näy löytyvän 3 dead girlsiä youtubesta, mutta pannan dracula frizzi, alvarius b rulettaa
Last edited by ydinaukio (28.12.2012 16:54)
ja oikeastaan kaikki muukin coil.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Roy Montgomery
bzort glorf bööth
http://www.youtube.com/watch?v=hCfuTbQwZhc
Upotus poissa, King Earthquaken Arawak Warrior edelleenkin parasta.
olen erilainen joka hetki, paras suomalainen psykebiisi ikinä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ok, ehkä tää riitää tän vuorokauden sisään. Mut silti parasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oisko kristilliselle musalle joku hyvä topic mitään.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Coldplay.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.