You are not logged in.
ei sieltä mun mielestä ainakaan kovin moni luovuttanut ennenaikojaan? yhtä täydeltä vaikutti loppuun asti..
oli kyllä hemmetin hieno tapahtuma. ihan omaa luokkaansa taas kerran. tälle bändille sopi kyllä tollanen maraton-mitta, olin havaitsevinani biiseissä hienoista venymistä ja tän venymisen mukaantuomana enempi sellasta free-mökä-"psykedelia" otetta soittoon. tämä sopi ku nenä päähän. ei ollu oikeastaan yhtään tylsää hetkeä. ei kyllä harmita yhtään että tuli lähdettyä.ihmettelin kyllä kun settiin mahtui niinkin monta itelle tuntematonta biisiä.. kuinka paljon näillä noita levytettyjä kappaleita oikein on!? 200? 300? varsinkin ennen puujuna-kappaletta tullut kappale hämmensi; ihan käsittämättömän hieno biisi enkä kyllä muista millään levyllä törmänneeni. ihan parhaimpien "hittien" tasoa kevyesti. samaten yllätti että murhamaailmassa-kappale toimi ihan hillittömän hienosti, ikinä en oo sitä oikein levyltä ymmärtänyt. nyt oli sellanen draamankaari että voi jeesuksen vittu!
En usko, että monikaan tosiaan lähti kesken pois. Mulla iski tokan setin puolivälissä jonkinasteinen puutuminen (ja myös ihan fyysinen väsymys kun en enää ole tottunut yleensä yli puolenyön valvomaan) kun tuli niin monta ennestään tuntematonta biisiä, jotka alkoivat kuulostaa aika lailla samalta. Loppua kohti meno kuitenkin lähti uuteen nousuun ja Murhamaailmassa oli kyllä aivan täydellinen veto.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
mullekkin kelpais Lumbago, jos jollain on ylimääräistä
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Pikaisesti laskettuna, varmaan yli sataan biisiin menee kokonaislukumäärältään noi piisit. yksinään uurnapölyjen paluu-sessareissahan bändi levytti jotain kolmisenkymmentä biisiä, eli merries-splitin jälkeenkin jäi aikamoinen läjä biisejä varastoon, tulee niiltä ajoilta mieleen mm. sellasia biisejä ku Tulva ja Jalkapallovalmentaja.
okei, no se selvittää nuo "tuntemattomat" hitit siellä seassa.. mä olin keikalla jotenkin siinä luulossa että noi setit oli kasattu julkaisuille asti selvinneistä kappaleista.. vaik enmä kyllä oo kuullu noita alkupään eepeitäkään, jostain demoista ny puhumattakaan.
ainakin tuo jalkapallovalmentaja-biisi tuli. aikamoisia biisejä jättäneet julkaisematta. hämmentävää toimintaa!
hitto, aloin täs pläräämään tota sur-rur sivustoa ja esim tää v. 2002 Joulubootleg CDR ois aika kiva kuulla jo noiden lätyllä olevien covereiden takia..
http://www.sur-rur.net/blog/?page_id=14
pitänee hommata aikakone! ..taas.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
en nyt ekaa levyä edeltävästä materiaalista suosittelisi kuin lumbagoa ja avaruussilppurin arvoitus ep:itä (näistä ois hyvä koota vaikka 10", ), jotka onkin sitten ihan parasta sur-ruria. joulubootleg ei mee oikeen muuna kuin kuriositeettina, demoversioita lähinnä ekan levyn biiseistä ja noista kovereista ei oo jäänyt mieleen muuta kuin hyvä mazzy star veto ja nykäs-hassuttelut. Saatte kolme markkaa oli vähän liian apulantaa. ekat demot kuulematta, mutta mother goose splitillä on noita samoja biisejä ja niitten perusteella en välttämättä ko. demoja haluu kuullakkaan. myin keväällä kaikki eepeet ja seiskajulkaisut pois, mut ois kyl varmaan voinut vielä jäädä venaan summien nousua. joku 50-60 e noista sain yhteensä.
vv:n keikan missaaminen harmittaa
en nyt ekaa levyä edeltävästä materiaalista suosittelisi kuin lumbagoa ja avaruussilppurin arvoitus ep:itä (näistä ois hyvä koota vaikka 10", )
Ei taitais yhdelle kympille mahtua, molemmilla mittaa kuitenkin sellaset 20+min? Vai tarkotitko että kahdelle erilliselle 10":lle? Se ois kyllä hienoa.
^
niin joo. no vaikka lp:lle sitten.
Lumbago ja Ajatussilppuri LP-reissue ei olisi yhtään huonompi idea. On nimittäin edelleen ihan järkyttävän kovia levyjä. Etenkin Ajatussilppuri räjäyttää pään aina uudestaan ja uudestaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
voisko joku laittaa noit vanhoi juttui johonki ladattavaks ku ei näitä mistää saa oikeen?
Samaa... harmittaa kun ei tullut ostettua tuota Ajatussilppuria aikoinaan kun oli mahdollisuus, ja itse asiassa debyyttialbumikin puuttuu hyllystä. Tällä viikolla oon kuunnellut pelkkää uusinta ja sateenkaaripaskaa, on nää vaan niin järjettömän kovia levyjä että itku pääsee.
Toivottavasti keikkatauko ei venähdä kauhian pitkäksi, ja toivottavasti Turustakin löytyis taas keikkapaikkaa sitten joskus kun palaavat.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
voisko joku laittaa noit vanhoi juttui johonki ladattavaks ku ei näitä mistää saa oikeen?
Mä voin laittaa Ajatussilppurin ja 3 markkaa. Huudelkaa tänne perään jos ei oo pariin päivään ilmestyny.
Salamarunkkarin youtube-pätkässä on näköjään toi mun vuoden takainen hassuttelukuva
Älä päästä painiks sitä
Happokanttori wrote:voisko joku laittaa noit vanhoi juttui johonki ladattavaks ku ei näitä mistää saa oikeen?
Mä voin laittaa Ajatussilppurin ja 3 markkaa. Huudelkaa tänne perään jos ei oo pariin päivään ilmestyny.
Salamarunkkarin youtube-pätkässä on näköjään toi mun vuoden takainen hassuttelukuva
mun uploudaama video että kiitti vaan kuvasta
ajatussilppuri ja 3 mk löytyy joten ei kiinnosta hehe muut ennen ekaa albumii tulleet jutut kylläkii
Olin jotenki ymmärtäny kontekstista tän bändin idean ihan väärin. Tuommonen melodisempi ja replacementsimpi meno näiltä kiinnostaa, mitäs kannattais näiltä tsekkaa? (ja mistä niitä saa)
Mullon ollu kuuntelussa toi 2010 self-titled(?) albumi ja tykkään siinä joistain biiseistä, ja tavallaan kaipaan sellaista suomalaista bändiä joka osais vetää tuota tyyliä hyvin. Mut sit niinku samalla toi absoluuttis nollapistemäinen ankea mukahuumori ottaa vähän vaikeesti, sekä vokalistin puhelaulannat / jokseenkin rasittavat "oudot" läpät jos niinku tiijätte. Biisejä niinku Sumussa, EI biisejä niinku Paloittelija
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En ny muista noita SATEENKAARIPASKAA PERSEESTÄ -levyn biisinnimiä en muista joten en niihin ota ainakaan vielä kantaa mut se hyvä Sur-rur viime vuosikymmeneltä loistaa just niillä melodisilla vahvuuksillaan. Tossa pari testipalaa:
Leukakappale - vähän niinku hyskerdyy mut parempi
Maisema - uran täysosuma
Älä päästä painiks sitä
Maisema on kyllä hyvä piisi! Toi toinen ei oikein tartu...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No kannattaa kuunnella toi Uurnapölyjen paluu kokonaan. Kaivostyöläinen on tosi hyvä biisi, mutta sitä eipä taida olla streamattavana.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tämmönen kaupallinen tiedote tähän väliin.
A-puoli:
Ykän pub 21.5.2011
Utopisti
Sumussa
Angela
Aurinkoloma
Typerysten aika
Tylsyyteen
(Haluan muuttaa asumaan) sairaalaan
Tie vuoristossa
Ankeus ja tympiminen
Elämänhalun menetyshaluttomuus
Paloja jotka eivät taivu
Jarmo
Maisema
Jalkapallovalmentaja
Pensaat
Hässäkkä-päivät 2.7.2011
Robotti vai ei?
Mitä se on?
Räjähtävä pää
Ytimessä
B-puoli:
Kiertävät mölynimurikauppiaat Ykän pubissa 20.11.2009
Opas
Muminaa
Sipseihin kirjoitetut kirjeet
Ex-neuvostotasavaltojen itsenäistymisjärjestys
Murhamaailmassa (vier. Ykä Kiiskinen)
Neutraali neliö
Päivällä keskellä yötä
Mökkihöperö
Kaivostyöläinen
Pottupeltorock, Kempele 11.8.2007
Puujuna
Sokkelo
Onko tänään jo sunnuntai?
Kuopat
Pizzasota
Tapa minut, hautaa minut (Yhteiskunnan Ystävät?)
90 minuuttia / 34 biisiä livetaltioitua Sur-ruria Tapelinen monistamalla C-kasetilla. 200 kpl painos. Kasetilla yksi keikka kokonaan ja muilta täydennyksiä, mukana myös latauskoodi jolla saa kaikki 4 keikkaa kokonaan kuunneltavaksi.
Parhaimmillaan kuulostaa näin hyvältä: http://vimeo.com/7776981 , samoin metodein äänitelty nuo kaikki.
Myynnissä Puntalassa viiden euron hintaan ja jos noita jää yli niin 6 eurolla voin postittaa. Shitsuck jakelee Tampereella, Repe Records / bändi itse Helsingissä ja Creative Class War Oulussa.
Shitsuck Tapes & Stuff: aakoo ÄT kuori.org
Creative Class War: creativeclasswar ÄT gmail.com
ei ollu tääl vielä tätä: uurnapöly-outtake!
Jyrki Nissinen & Hot Visions
Pelkkä Väliviiva (vilu/sur-rur)
Raikulipoika (merries/sur-rur yms. sakkia)
to 11.10. Sir Oliver HKI
pe 12.10 Kulttuuribingo Oulu
la 13.10. Varjobaari TRE
^ Señor Oliveriin.
Pelkkä väliviivan keikka oli varsin mainio. Hitaita biisejä, ehkä enemmän naivia kuin sur-rur yleensä. Todella vähäeleisiä ja yksinkertaisia pikku pop-helmiä. Levy kuulemma mennyt painoon toissapäivänä
Missasin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ai hitto. Tuli tällanen missattua.
Pelkkä väliviivan keikka oli varsin mainio. Hitaita biisejä, ehkä enemmän naivia kuin sur-rur yleensä.
Komppaan! Tuli nähtyä keikalla kolmasti viikonlopun aikana ja joka kerta biisit kuulosti paremmalta ja nyt ne soi päässä ja tekis mieli päästä kuulemaan levyltä. Selvis myös, että bändin rumpali on tuottanut Negativen ekan levyn
rc-lungen wrote:Pelkkä väliviivan keikka oli varsin mainio. Hitaita biisejä, ehkä enemmän naivia kuin sur-rur yleensä.
Komppaan! Tuli nähtyä keikalla kolmasti viikonlopun aikana ja joka kerta biisit kuulosti paremmalta ja nyt ne soi päässä ja tekis mieli päästä kuulemaan levyltä. Selvis myös, että bändin rumpali on tuottanut Negativen ekan levyn
bzort glorf bööth
Pelkkä väliviivan biisejä soundcloudissa:
Sit perjantaisen keikan perusteella Home Video on kans aika hiton hyvä.
Hei osaako joku sanoa, että saako tota Pelkkä väliviiva -LP:tä jostain levykaupasta?
Soundissa oli arvostelu jo
eiköhän se vuodenvaihteen jälkeen ala ilmestymään. tuskin mitään kauheaa kiirettä viitsivät tuon kanssa pitää. pirun soundi, nettisivuilla ei ollu viel
Juu, paikallinen distrodiileri ilmoitteli tänään että "parin viikon" kuluttua on levyä myynnissä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jaajaa, enpä tee vuoden parhaat levyt -listaa ennen ku kuulen tän.