You are not logged in.
No höh. Vaikka varmaan ei olekaan hipster-uskottavaa diggailla Automatic for the Peoplen jälkeistä menoa, niin mun mielestä tää bändi on aina ollut jotenkin kiva, vaikken nyt sen syvemmin oo koskaan fanitellutkaan. No, aikansa kutakin, sano.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Reveal taisi olla viimeinen suhteellisen hyvä levy ja siitäkin näyttää olevan jo 10 vuotta aikaa. Tulipa nähtyä kertaalleen livenäkin, vaikka en keikasta nyt aivan täysillä tainnut innostuakaan. Pitkän ja hienon uran kuitenkin tekivät sekä monta hienoa levyä ja biisiä. Varmaan ihan hyvä päätös oli lopettaa jos annettavaa ei enää ollut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
R.E.M. on ihan syvältä.
eilen radiosta tuli joku uusi biisi uudelta kokoelmalta ja sehän kuulosti hyvältä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
jos oli sama ku tuli levyraadissa ni paskaahan se oli
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tullut noita alkupään levyjä Documentiin saakka kuunneltua viime aikoina ja parhauttahan ne. Jotenkin olin aiemmin tullut sellaiseen käsitykseen, että Murmur ja Document ovat selvästi parhaat, mutta etenkin Reckoning ja Lifes Rich Pageant ovat myös aivan loistavia eikä Fables of the Reconstructionkaan paljoa jää jälkeen. Pitäis varmaan seuraavaksi testata Greeniä, sillä en ole sitä vissiin koskaan kuullut
<@DBGene> senkin karkki
Ei huono sekään!
^ on muuten vitun paska biisi.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
^ on muuten vitun paska biisi.
On muuten vitun hyvä biisi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
turston wrote:^ on muuten vitun paska biisi.
On muuten vitun hyvä biisi
sama, turska ihan kuutamolla
Itellä soinut murmur ja life's rich pageant tiuhaan tahtiin. oon lueskellut nyt tuota davic buckleyn fiction-biografiaa, joka on kyllä ihan viihdyttävä. mahtaviahan nuo alkupään levyt on. fables ja document jääny itellä jostain syystä vähän vähemmälle, mut eiköhän noi jossain vaiheessa tutuksi tule. greeniin asti noita käytettyinä nyyleinä oon jaksanut keräillä. on kyl parasta poppia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
(autoplay otettu pois päältä t: natzimode)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Simpsoneissa oli tää bändi tossa aamupäivästä ja aattelin että laitetaas joku levy soimaan, kun ei oo ikinä tää bändi oikein lähtenyt, mutten mitenkään vihaakaan ainakaan superpaljoa. Pistin Automaticin pyöriin ja piru vie, minähän nautin tästä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Onkos näillä kolmella viimeisellä levyllä hyviä biisejä? Around the Sun ja Accelerate meni aikoinaan täysin ohi parilla kuuntelulla, eikä niihin ole tullut palattua. Collapsella oli se Überlin, mutta muuta ei tarttunut. Jotenki ei vaan kiinnosta laittaa koko levyä pyörimään niin vois muutamalla poiminnalla lähteä käyntiin.
No haistakaa vittu sit heh heh heh heh heh
tänks
No haistakaa vittu sit heh heh heh heh heh
Äläs nyt hätäile, ei tätä foorumia kaikki ehdi päivittäin lukea... Mulle Around the sun on viimeinen tehosoitossa ollut REM-levy. Mun suosikit on muistaakseni ehkä kaks ekaa (Leaving New York, Electron Blue), Boy In The Well, The Worst Joke Ever ja nimibiisi. Final Straw kuulosti myös hyvältä nyt kun kuuntelin. Itse asiassa aika hyvä kokonaisuus. Pitääkin kuunnella ihan ajan kanssa tässä lähiaikoina.
<@DBGene> senkin karkki
Mitenkään valtavasti en ole koskaan R.E.M.istä välittänyt, mutta muutamasta biisistä tykkään. Tämä on paras. Ja ennen kaikkea tämä video on aina ollut minusta aivan loistava.
Tuli noita muutamia biisejä pyöriteltyä Around the Sunilta ja sit lopulta koko levyäkin. Ihan kivoja, mutta jotain niistä puuttuu.
Toi Imitation of Life on kans mun suosikkeja. Reveal on kans aika hyvä muutenkin. Lähtee mainiosti käyntiin.
Kuunneltiin pe-la välisenä yönä out of timea. Aloin miettimään et miksei mulla ole sitä vinyylinä. Kasetti siitä toki löytyy, mutta kun toi dekki on hajalla
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tuli noita muutamia biisejä pyöriteltyä Around the Sunilta ja sit lopulta koko levyäkin. Ihan kivoja, mutta jotain niistä puuttuu.
Toi Imitation of Life on kans mun suosikkeja. Reveal on kans aika hyvä muutenkin. Lähtee mainiosti käyntiin.
Munkin mielestä Imitation of Life REMin parhaita biisejä ja jäi varmaan kyllä bändin viimeiseksi täysosumaksi.
<@DBGene> senkin karkki
Kuunneltiin pe-la välisenä yönä out of timea. Aloin miettimään et miksei mulla ole sitä vinyylinä. Kasetti siitä toki löytyy, mutta kun toi dekki on hajalla
itsellänikään missään muodossa, ja muistan ton mun inttiajoilta.
pitäis ostaa tämmöiseksi viikonloppuviihdykkeeksi, kuten nyt soiva up. myykää cd:nne mulle, maksan euron kipaleelta
onpa hauska läppä että jos lifes rich pageantiin ehdittiin vahingossa painaa väärä kappalejärjestys niin sama vika pitää toki laittaa myös cd-version kansiin
Kuuntelin tässä yksi päivä jotain joskus tekemääni kokoelmaa ja yllätyin siitä, miten hyvältä Bad Day kuulosti. Samalla tuli vähän haikea olo siitä, ettei tätäkään bändiä enää ole. Vaikka aivan viimeisiä levyjä en enää jaksanutkaan hankkia niin hieno bändi kuitenkin. Kerran tuli livenäkin nähtyä, mutta valitettavasti taisin olla sen verran huolella valmistautunut, että muistan vain lähinnä sen, että belgialaisen pellon sijaan luulin olevani jo ajat sitten Dressmanille tilaa antaneen oululaisen Panimon terassilla...
<@DBGene> senkin karkki