You are not logged in.
Pilke wrote:Skeletonni wrote:Pilke wrote:Skeletonni wrote:Pilke wrote:Black Lizard!
Tää on kyllä kova bändi. Kuulemma splitti tulossa Merriessin kaa
Harmittaa, kun oon onnistunu missaamaan nää jo kahdesti livenä, tullut siis liian myöhään paikalle. Ja lisäksi harmittaa, että en edelliseltä keikalta (eli toinen, jonka missasin, heh) en ostanu EP:tä. Mutta korjaan asian Loosessa, nih!
*
Näähän on about joka toinen päivä keikalla stadissa. Ite oon nähny jotain kymmenen kertaa
Toi EP pitäis kyllä meikänkin hankkia jo sen takia, että siinä on Fucking Up, joka on selkeesti näiden SE biisiSe on kyl IHANSIKAHYVÄ. Jos pelkäät jääväsi ilman, niin voin ostaa sullekin Loosesta ja diilailla myöhemmin? Hämmentää, kun näillä ei ainakaan käsittääkseni ole kotisivuja, ei voi kai tilata mistään. Joku Soundcloud vaan. Oiskohan jo topikin paikka?
*
Mulle pitäis olla yks jo varattuna, mut kiitti kuitenki
Pääasia, että on homma hoidossa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Solange - Losing You
Last edited by E (11.12.2012 12:38)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
deerhunter. täähän on itseasiassa oikein hyvä bändi.
Arto Tamminen - Utopia
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Arto Tamminen - Utopia
smaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onx turstonilla ja jookchalla yhteiskuuntelusessio menossa?
*
Skeletonni wrote:Pilke wrote:Skeletonni wrote:Pilke wrote:Skeletonni wrote:Pilke wrote:Black Lizard!
Tää on kyllä kova bändi. Kuulemma splitti tulossa Merriessin kaa
Harmittaa, kun oon onnistunu missaamaan nää jo kahdesti livenä, tullut siis liian myöhään paikalle. Ja lisäksi harmittaa, että en edelliseltä keikalta (eli toinen, jonka missasin, heh) en ostanu EP:tä. Mutta korjaan asian Loosessa, nih!
*
Näähän on about joka toinen päivä keikalla stadissa. Ite oon nähny jotain kymmenen kertaa
Toi EP pitäis kyllä meikänkin hankkia jo sen takia, että siinä on Fucking Up, joka on selkeesti näiden SE biisiSe on kyl IHANSIKAHYVÄ. Jos pelkäät jääväsi ilman, niin voin ostaa sullekin Loosesta ja diilailla myöhemmin? Hämmentää, kun näillä ei ainakaan käsittääkseni ole kotisivuja, ei voi kai tilata mistään. Joku Soundcloud vaan. Oiskohan jo topikin paikka?
*
Mulle pitäis olla yks jo varattuna, mut kiitti kuitenki
Pääasia, että on homma hoidossa.
*
Hyvä bändi, mut keikalla ollu imo todella epätasainen. Parhaat keikat ollu niitä, jotka on ollu jossain ei-rokkiklubilla, jolloin bändin soundi on ollut hmm.... parempi? Konttiaukiolla elokuussa oli just sellasta surinaa et oksat pois. Kai tää nyt taas kertoo siitä, et rokkikeikoilla "ammatti"miksaajat osaavat pilata bändin kuin bändin ruuvaamalla soundit vituiksi. Niillä rokkiklubikeikoilla, mitä oon nähnyt, kun tämä bändi ei siis vaan lähde mitenkään ja mielenkiinto loppuu jo tokan biisin aikana.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Canned Heat
bzort glorf bööth
Fun Lovin Criminals
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Failure
täyttä neroutta
miten voi rummut ja basso kuulostaa näin hyvältä
Last edited by ydinaukio (13.12.2012 02:12)
The Festermen
bzort glorf bööth
*
Ja tulipa mieleen, et oonhan mä Black Lizardin kerran nähny Lepiksessä, mut sillon ne oli vielä vanhalla nimellä.
*
Itse asiassa Tiiu Helinän Metsurin laulu on parasta just nyt. Pakko ostaa levy!
*
Muutenkin hyvä toi Soft Pack
Jim O'Rourken Insignificance. Miellyttäville rockbiiseille, joiden sanoitukset on silkkaa vittuilua
Last edited by rc-lungen (14.12.2012 08:27)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Vuoden nuori muotoilija.
frank zappa. kaikkien aikojen paras muusikko. näin se on
Party like it's 2006
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Badfinger
bzort glorf bööth
Flipper
bzort glorf bööth
Levy pihalla Spirit of Orrin kautta. Aivan mahtavaa musaa
Last edited by Kuvainraastaja (17.12.2012 15:03)
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
teflon brothers
Drive Like Jehu
Älä päästä painiks sitä
Asan Foetida 3. Huuhhuh!
^Molemmat klassikkoja