You are not logged in.
Mietin joskus, että vaarallisten duunien listalla Apollo -ohjelman astronautin pesti on varmaan aika korkealla.
Kova jätkä. Hattu päästä. RIP.
Mietin joskus, että vaarallisten duunien listalla Apollo -ohjelman astronautin pesti on varmaan aika korkealla.
Kova jätkä. Hattu päästä. RIP.
Joo onhan se uskomatonta että hengissä selvisi... Tähän saakka. RIP.
Suurin osa noista tuon ajan astronauteistahan oli muuten alunperin koelentäjiä, joiden työnkuva oli varmaan vähintäänkin yhtä vaarallinen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
:cry:
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Andy Williams ja Herbert Lom
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
http://www.guardian.co.uk/books/2012/oc … ed-aged-95
Eric Hobsbawn
Last edited by Folkhälsan (01.10.2012 14:42)
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
This Sunday 28th of October 2012, Koudédé left us too soon following a tragic car trash on his way back home to his family in Niamey (Niger), just after his very last show in Ouagadougou (Burkina Faso).
Beyond his Talent and thesis great master pieces, we will keep in our hearts and minds his kindness, his charisma and all these moments shared with him.
Pillar of the Tuareg music and culture, Koudede has always defended peace through his songs and his words.
Culture must be kept as he said.
His work will endure forever. «' Alam'i, Algharge, Hatimanie, Souvenir...» »
Beyond the sadness we all feel, our thoughts are with his family, his beloved mother and his children.
Rest in peace
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Trumpetisti Ted Curson, olin tän keikalla 4 vuotta sitten Karjaalla, sain äijän nimmarinkin.
Last edited by Kalossimies (06.11.2012 14:14)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
JR. Ei hitto, just eilen katsoin Dallasia ja nauroin ääneen kun Hagman, Kercheval ja Gray oli niin vanhoja.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
^ smaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hagman on kertonut The Times -lehden haastattelussa haluavansa, että hänen tuhkansa levitetään pellolle, jolle istutetaan vehnää ja marihuanaa.
- Sadosta voitaisiin leipoa suuri kakku, joka riittäisi 200 - 300 ihmiselle. Näin ihmiset voisivat haukata palasen Larrya, mies haaveili.
R.I.P. Larry Hagman
mites tää nyt oli?
Oscar Niemeyer
Ehtihän tuo kaikkee...
Last edited by Phlegm (06.12.2012 19:47)
Huw Lloyd Langton
shine on you crazy diamond
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
RIP