You are not logged in.
Tää on Tukholmassa 22.4. Varasin just itselleni lipun. China teaternissa rivillä kolme nähdään!!
[quote:19a9190e4a="ex-kolja"]Sain vihdoin hankittua. Sanottakoon, että vinyylipaketti on tosi hieno.[/quote:19a9190e4a]
Todella hieno. Varsinkin se lyriikkakirja on mahtava!
Hieno on, mutta ärsyttävän epäkäytännöllistä kun 5 biisiä on jaettu 4 puoliskolle. Tuplavinyylit jää usein hyllyyn, kun laittaa esim. kokkauksen ajaksi musiikkia taustalle soimaan. Tällä hetkellä tuo Milk-Eyed Mender tuntuu kuitenkin paremmalta levyltä. Ostin molemmat siis samaan aikaan.
"A repo man's always intense"
Ai Parks on osallistunut tämän levyn tekemiseen? Nyt alko kiinnostaa vähän.
Ykkössivulla nämä...
Tää on Tukholmassa 22.4. Varasin just itselleni lipun. China teaternissa rivillä kolme nähdään!!
VOEHAN. Hintakin on vaan alle 30e
Ei vaan oo rahaa ehkä. Tai on jos ei tarvii maksaa takuuvuokria koskaan
en ole kolmekybänen emoboy
Hintakin on vaan alle 30e
Palvelumaksun kanssa siitä tulee kuutisenkymmentä senttiä yli 30e
Täälläki ois Joanna piakkoin, ja ticketassterin kautta sais/ois saanu hyvii paikkoja jonon ohitse kun osa keikan lipuista oli typotetun nimen alla. On kuitenkin MCD:n järkkäämä keikka joten vaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:ae280cc4b7="leposi"]Tää on Tukholmassa 22.4. Varasin just itselleni lipun. China teaternissa rivillä kolme nähdään!!
[/quote:ae280cc4b7]
Voihan harmi, just huono päivä, oon viela tulloin Marissa Nadlerin autokuskina... pahuksen naisfolkkarit kun pyörii täälläpäin samaan aikaan!!!
[quote:08fd18d2d3="turkele"][quote:08fd18d2d3="leposi"]Tää on Tukholmassa 22.4. Varasin just itselleni lipun. China teaternissa rivillä kolme nähdään!!
[/quote:08fd18d2d3]
Oho pitäsiköhän..[/quote:08fd18d2d3]
Samaa.
Ja mainittakoon se, että Ys on valittu taloudessamme yhdeksi parhaista ikinä. Jos Smog olis vielä pomputtelemassa, niin lähtisin ihan varmasti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Pikkaisen estoittaa se että jyrock on just samana viikonloppuna. No ei se Joanna sinne tule, ja Nadlerista en oikeen ole perillä.
Niin, ja se, että vihaan matkustamista ja keikkailua.
[quote:6fa8fabadd="turkele"]Pikkaisen estoittaa se että jyrock on just samana viikonloppuna. No ei se Joanna sinne tule, ja Nadlerista en oikeen ole perillä.[/quote:6fa8fabadd]
smaa.
...eiku.
I love you and dream about the Führer
luin eka "kelkkailua".
pitäiskö se ys sitten hankkia ku "skene" painostaa? spåm lol apua
[quote:d4eee94955="ex-kolja"]Niin, ja se, että vihaan matkustamista ja keikkailua.[/quote:d4eee94955]
luin eka "kelkkailua".pitäiskö se ys sitten hankkia ku "skene" painostaa? spåm lol apua
No kyllä sää siitä tykkäisit, ihan varmasti!
Ensimmäistä kertaa Ys kuuntelussa ja rakastuin heti.
Ehkä tän jälkeen voisin taas yrittää aikaisempaa Joannaa kun en siitä ole niin innoissani ollut.
Ehkä tän jälkeen voisin taas yrittää aikaisempaa Joannaa kun en siitä ole niin innoissani ollut.
Tää on jännä homma, kun mulla noi on just päinvastoin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Milk-Eyed Mender jäi "ihan kiva"-tasolle, mutta vois tutustua Ysiin jahka pahin hype laantuu
This must be what jail / I will scratch
Joo, emmä osaa näköjään kyllästyä tuohon Ys:iin ollenkaan. Paranee vaan viikko viikolta.
Viime vuoden paras levy.
[quote:294bedbdb7="leposi"]Tää on Tukholmassa 22.4. Varasin just itselleni lipun. China teaternissa rivillä kolme nähdään!!
[/quote:294bedbdb7]
liput varattu!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
EDIT
Loppuyön rähinäkännisille liars-posereille
Älä päästä painiks sitä
[quote:35bf29ab3e="ydinaukio"]ys on aika vitun musiikkiopisto paskaa
haistakaa homot pitkä vittu[/quote:35bf29ab3e]
Musiikkiopistopaskaa? Miksi homojen tulisi haistaa pitkä vittu? Samapa tuo, loistava levy, halusipa sitten homoilla tai ei.
Tää on Tukholmassa 22.4.
Mulla ois halbamatka viikkarille, reittimatkat hytissä yhteensä 67e (siis hyttihinta, joka jakaantuu lähtijöiden määrän mukaan). Lähteekö joku Helsingistä? En oo itekään tosin varma vielä, mut ehkä vois ku halvalla pääsis. Lippuja näyttäis olevan keikalle vielä jöjellä.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:409f38d9fe="ydinaukio"]ys on aika vitun musiikkiopisto paskaa
haistakaa homot pitkä vittu[/quote:409f38d9fe]
mitäs helvettiä? onko joku pölliny taas mun salasanan?
phlegm iski jälleen?
phlegm iski jälleen?
Nykyään minun toimivaltani ei ulotu ydinaukion tunnuksiin. Oisko syynä tällä kertaa salasanan unohtuminen kantripojun koneelle?
[quote:c3dd9a5c77="psykokarkki"]phlegm iski jälleen?[/quote:c3dd9a5c77]
Nykyään minun toimivaltani ei ulotu ydinaukion tunnuksiin. Oisko syynä tällä kertaa salasanan unohtuminen kantripojun koneelle?
ei voi olla... syyn täytyy sittenkin olla ennätyskovassa humalatilassa.
minulle
[quote:de55dedd0f="ydinaukio"]ei voi olla... syyn täytyy sittenkin olla ennätyskovassa humalatilassa.
minulle [/quote:de55dedd0f]
mahtavaa
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Loppuyön rähinäkännisille liars-posereille
Älä päästä painiks sitä