#991 02.12.2012 20:20

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Ykköskärki loukkaantui 3 kuukaudeksi mutta varamies on paukuttanut 13 pelissä 12 osumaa. Näistä 10 viidessä europelissä!

Liigassa oli hulinapeli kotona Groningenia vastaan. Tekivät ekalla jaksolla jo 3-0, kaikki tosi terävistä vastaiskuista. 91. minsalla runnoin sitten tasurin.

Offline

#992 03.12.2012 00:52

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Harkitsen laiturin vaihtamista toiseen kun tää nykyinen on huono pääpalloissa. Ihme Drillo-palloa minäkin harrastan.

Offline

#993 03.12.2012 03:38

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Ykköskärki tekee sopivasti paluuta kun kakkosjamppa hyytyy totaalisesti. Vittumaisesti vain tuli turpiin kärkikamppailussa Twenteä vastaan.

En kyllä tiedä millä meriiteillä mua headhuntataan kun kauden aikana on tullut ainakin se neljä sopparitarjousta. St. Etienne, Nice, jokumikälie ja viimeisimpänä Milan. Mun meriitit on siis kolme paskaa liigakautta Evianissa (toki se yksi cuppi), ihan paska kausi Kubanissa jonka piti olevinaan haastaa kärki ja nyt Vitessessä puoltoista kautta jossa toki ekalla se kakkossija. Oon siis alkujaan joku "sunday league footballer."

Yhteistyöseura AGOVV on ihan paska vaikka lainailin sinne näitä espoolaisia. Onneksi olin kaukaa viisas ja laitoin sopparit puolivuotisiksi, heitetään loppuvuodeksi niille brasseja ja tämmöisiä.

Last edited by kissa 8D (03.12.2012 03:42)

Offline

#994 03.12.2012 22:30

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

No ei se ihan hyytynyt kun vähän puhuttelin. 26 peliä, 26+7. Samaan aikaan AMC 9+22.

Offline

#995 04.12.2012 04:20

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vierasvoitto Laziota vastaan oli nautinnollinen. Katsoin vähän miten vastustaja lähtee ja muutin sitten ekalla pelikatkolla systeemiä normaalista 4-2-3-1:stä semmoiseen että pudotin sen AMCn DMCksi. En aluksi ihan samaa pelaajaa sille paikalle.

Toi mun ainut kärki on jo normisysteemissä deep lying forward support-roolissa ja nyt se varsinkin toimi hyvin. Puolustussuuntaan pelatessa se siis hiipii jossain keskikentällä ja sieltä syöksähtelee esiin kun pallo on omilla. Tokalla jaksolla otin mukaan toisen kovaa taklaavan keskikentän ja pudotin tän normaalisti mun kärjen alapuolella pelaavan playmakerin toppareiden eteen. Ihan jäätävä esitys.

Offline

#996 04.12.2012 20:10

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Kotipelissä Lazio kaatui jotain 4-0. Seuraavalla kiekalla tuli Galatasaray ja kotona niukka 3-2-voitto. Vieraissa sitten hirvee sumputus, eka tappiolle mutta sitten vasen laituri heitti jonkun roikkupallon puolesta kentästä takakulmaan. Liigassa oli noiden eurokiireiden takia aika vaikee jakso, oliko 5 peliä voitotta. Kärkeen 6 pistettä matkaa ja pitäis kyllä aikamoinen kiri tehdä tässä jos meinaa voittaa.

Hyvä arpa kävi, puolivälierässä Benfica ja sen jälkeen joko Celtic tai Lille. Vältin lädiseurat.

Last edited by kissa 8D (04.12.2012 20:15)

Offline

#997 05.12.2012 02:53

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Parilla turhalla tasurilla tuli tuhrittua mestaruus toistamiseen ja jäin taas kolmanneksi. Jonathan Cristaldo osoittautui hyväksi hankinnaksi kärkeen. Teki kymmenessä liigamatsissa 8 maalia.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#998 05.12.2012 21:43

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Benfica näyttäis olevan aika heppoinen kun eka matsi kotona 3-0 ja vieraissa johdan jo. Otteluruuhka on kyl kauhee ja about kaikki laiturit klesana. Sarjassa 4 pistettä Ajaxista kakkosena.

Jee. Celtic tuli vastaan välierässä joten onhan tässä nyt hyvä finaalipaikka. Siellä kyllä odottaa Arsenal tai Liverpool. Mun nigerialaiskärki (tai laituri tässä loukkaantumissumassa) on tehnyt tähän mennessä jo 17 euromaalia!

Last edited by kissa 8D (05.12.2012 21:55)

Offline

#999 05.12.2012 23:21

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mestaruus karkasi ja toka sija ja CL-paikka taitaa ratketa maalierolla. Nyt kaks maalia liian vähän tehtynä, uhh. Vika kierros joskus europelien jälkeen.

Offline

#1000 06.12.2012 00:24

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Huhhuh, yhteismaalein 5-5 finaaliin. Hävisin eka kotona 1-2 lisäajan maalilla. Toka matsissa tauolla oli 2-1 mulle mutta sitten Celtic teki pulustuksen virheistä kaks pikamaalia. Mun keskikenttämies takoi sitten kolmestakympistä jonkun ihmevaparin ja 90+1 mun kusipääkärki teki jostain pitkän roiskaisun jälkitilanteesta sitten sen ratkaisun. Aika seksikäs 3-2-2-3 oli kenttäkoostumus tossa vaiheessa.

Offline

#1001 06.12.2012 03:04

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Jaaha, baarista himaan ja sopivasti kahden ihan saatanan tärkeän matsin pariin. Eredivisiessä vastassa vieraissa RKC joka pitäisi peppuraiskata samaan aikaan kun CL-paikasta tappeleva PSV pelaa kotona Groningenia vastaan. Melko huoletta voi pelata ykkösillä sillä reilu viikko EL-finaaliin Arsenalia vastaan.

Ykköskärki ei nyt ihan mahtunut kokoonpanoon mutta ei se mitään kun superlupaava Mitchell Kok puski sisään 1-0. Samaan aikaan PSV on onnistunut hankkiutumaan tappiolle joten näillä näkymin mitään maalieroja ei tarvitse tutkia.

PSV jo 0-2 tappiolla. Mitchell Kok iski puolestaan mulle varmasti pilkun sisään joten eiköhän tässä nyt lähdetä toista kautta putkeen valloittamaan eurokenttiä.

Kok laittoi pelitilanteesta jo hattutempun valmiiksi. Kova valintatilanne EL-finaalia varten: iskenkö kroonisesti masentuneen kusipääkapteenin vai kuuman nuoren vaihtoehdon avaukseen?

Yllättävän tiukalle se lopulta meni. RKC kaversi 1-3, PSV tasoitti 2-2 mutta kiri siellä hyytyi siihen ja olen taas CL-karsinnoissa. Ei auta kauheasti juhlia vielä.

Last edited by kissa 8D (06.12.2012 03:28)

Offline

#1002 06.12.2012 04:08

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Näyttäisi siltä että finaaliin lähdetään Mitchell Kok kärjessä vaikka kusipäinen Facundo Ferreyra sekä europeleissä ennätyksellisesti maaleja tykitellyt Adeniyi Lawal ovat jotenkin pelikuntoisia. Vastahyökkäyksillä voittoon. Näemmä myös kakkosvalinta vasemmaksi pakiksi avaa paremman pelifiiliksen takia vaikka onkin paskempi hyökkäyssuuntaan.

Lawal kuitenkin hiipi viime sekunneilla avaukseen vasemmaksi laituriksi. Mutta: Mitchell Kok 0-1!!!!!!!!'

45 min noissa lukemissa. Arsenalilla ei mitään kauhean hyviä paikkoja. Tää on meidän peli.

85. Lawalin tilalle napattu laituri-Montero pistää Kokin tilalle vaihdetun Ferreyran syötöstä 0-2 pakin kautta sisään --- ja heti perään samanlaisesta vastahyökkäyksestä 0-3!

Jumalauta. Tää oli kyllä niin huikea voitto! Pallonhallinta Arsenalille 61-39 mutta selkeät maalipaikat mulle 0-3. Laukaukset 5-8. Ihan mahtavaa!

Vaikea kyllä valita kauden onnistujaa.

Lawal nousi periaatteessa ykköskärjeksi Ferreyran loukkaannuttua ja iski europeleissä 16 maalia. Kausihan aloitettiin CL- ja EL-karsinnoilla joten pitkän kaavan mukaan mentiin. Toisaalta lähes koko kauden penkiltä hajaminuutteja napsinut Kok löysi jonkun ekstravaihteen kun muut loukkaantuivat.

Pulustuksessa ei sentään tarvinnut varamiehiin turvautua kun käytännössä koko kausi vedettiin riskillä kolmella topparilla. Tomas Kalas aika ylivoimainen katkoissa joten olkoon sitten se.

Keskikentäksi laskettakoon Marko Vejinovic joka pyöritti peliä tajuttomilla 13+27-tehoilla. Tuota ei kyllä enää paljoa voi parantaa. Kuriositeettina kerrottakoon että liigassa kaikki 16 syöttöä tulivat ennen talvitaukoa.

Last edited by kissa 8D (06.12.2012 04:28)

Offline

#1003 06.12.2012 19:54

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Nakitin urheilutoimenjohtajalle nuorten pelaajien hankkimisen ja ihan hyviä löytöjähän toi tekee.

Offline

#1004 06.12.2012 23:57

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Videotonin akatemiajoukkue Puskás Akadémia FC oli näköjään voittanut Unkarin mestaruuden.

Offline

#1005 07.12.2012 03:46

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Keskikentän keskustan pelaaja oli saatava ja aika viime tingassa nappasi. Saa nähdä josko 16 miljoonaa Zweite-pelaajasta on sopiva summa kun mitään varmaa avauksen paikkaa ei voi luvata.

Offline

#1006 07.12.2012 04:10

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Tuntuu kyllä dorkalta lähteä jotain vitun Atromitosta vastaan vierasmatsiin äärivarovaisella vastahyökkäystaktiikalla. Kai se ihan oikein meni kun tuomisina 2-4-voitto suht vaikeiden vaiheiden jälkeen. CL-karsintaa siis.

Offline

#1007 07.12.2012 18:01

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

CL-karsinnassa vastassa Chelski. Takoivat eka mulle kotona kaks helppoa maalia kulmista mutta tulin tokalla jaksolla tasoihin. Niillä oli kaikki Falcaot ja Hazardit ja tämmöiset.

Pöh, vieraissa eka johtoon mutta sitten jostain maalinedushässäkästä lopputulos 1-1 eikä vieläkään CL-lohkoon.

Last edited by kissa 8D (07.12.2012 19:49)

Offline

#1008 08.12.2012 04:11

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mitähän vittua mä säästelen jossain alkukauden liigapeleissä EL-matsien kustannuksella kun tuntuu tulevan turpiin? Pitkäaikaisia loukkaantumisia kyllä heti alkuun kun about mun ainoa kelvollien playmaker hajos, kuten myös mun ykkös/kakkoskärki jälleen vaihteeksii. Urheilutoimenjohtajan naaraama AMC-saksalaisjunnu nollan aikuispelin kokemuksella kyllä pelasi hyvin cupissa jotain amatöörisakkia vastaan mutta isojen poikien peleissä näyttää vähän vaikeammalta. Pitänee siirtyä sexy footballiin, ts. keskitys jonkun päähän ja siitä eteenpäin.

Siirtoikkuna meni jo umpeen mutta mun miljoonalla Itävallasta ostettu vasen pakki taitaa olla kuumaa kamaa kun perässä on Mansesterin seurojen lisäksi about kaikki muut. 15 miljoonaa oli joku randomtarjous mutta ei ihan riitä koska mulla on jostain viidakosta kiikarissa uus jamppa tilalle joka ikävä kyllä taitaa kustantaa enemmän.

Last edited by kissa 8D (08.12.2012 04:13)

Offline

#1009 09.12.2012 03:21

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

On muuten hämmentävän toimiva hyökkäyskuvio tuo matala keskitys oikealta. Mun vasemmat laiturit takoo maaleja ihan urakalla.

Offline

#1010 09.12.2012 04:00

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

HAH, hyvin harvoin kyllä tuuletan mutta tämmöisessä haistavittu-pelissä NECin vieraana alivoimalla tasatilanteessa 1-1 ja vastahyökkäyksestä mun pulustava keskikenttä iskee 93. minsalla voittomaalin!

Offline

#1011 10.12.2012 03:37

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Miksei kukaan halua ostaa mun hyvää mutta hidasta topparia isolla rahalla? Olis pari nopeampaa kiikarissa muttei kauheesti valuuttaa. Däämn.

e: kappas, tuolla toisellahan oli naurettava purkupykälä joten wellcum! Viettää tosin koko tammikuun ANC:ssa kuten ykköskärkeni. No, Mitchell Kok saa näyttöpaikan!

Last edited by kissa 8D (10.12.2012 04:40)

Offline

#1012 11.12.2012 02:56

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mulla olis parissa pelaajassa ainakin se 60 miljoonaa saatavilla kun Lawal kävi yksin voittamassa Afrikan kisat (saldo on jotain tyyliin 25 maalia 20 maaottelussa) ja laitapakki Solis on muuten vaan vitun hyvä.

Offline

#1013 11.12.2012 20:55

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vittuh, taas menee mestaruus siihen kun eurokiireissä pitää lepuuttaa ykkösmiehiä.

Onneks eurokentillä kulkee. Taitaa tulla toinen Euroliigafinaali peräjälkeen. Matkalla kaatui mut CL-peleistä pudottanut Chelsea yhteismaalein 7-2.

Finaalipaikka oli aika tiukalla kun Celticiä vastaan piti väsätä maali 90. minuutilla ettei olisi tullut vierasmaaleilla köniin. Itse finaalissa Tottenham oli ihan sukka viimeistelyssä ja kun Lawal (16. maali eurokentillä) ja Montero pilkulta osuivat niin uusittiin titteli. Eurotaktiikka toimi edelleen: pelinrakentaja toppareiden yläpuolelle ja siinä edessä kaksi box-to-box-janaria.

Säästelin vähän sopparineuvotteluja näiden ratkaisupelien jälkeen ja ihan yllärinä tuli että Lawal suostui mukisematta jatkosoppariin. Annoin ihan hyvästä hyvyydestä sille sen haluaman purkusumman koska kyllähän mulle nyt 63 miljoonaa tarvittaessa kelpaa. Ja palkaksi kelpasi puolet kakkoskärjen liksasta!

Toinen suurseurojen hinkuma pelaaja eli vaspa Solis oli myös eurohuumassa ja sillekin kelpasi ryöstöliksa. 40 miljoonaa purkupykälä, ihan hyvä summa sekin. Nyt lähtee Ferreyra kyllä myyntiin jos joku hullu sen haluaa ostaa.

Last edited by kissa 8D (12.12.2012 01:23)

Offline

#1014 12.12.2012 03:52

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Yksinpuhelua icon_sad Olipa ahne agentti kun yritän napata uutta vasenta laituria, edellisen kun teloi mun paska ruotsalainen laitapakki melkein vuodeksi sivuun just ennen euroliigan finaalia. Kolme miljoonaa taisin joutua pulittamaan sille kirjoituspalkkiota, pelaajalle jotain pähkinöitä tietty. Ja vielä on Man City kilpailemassa allekirjoituksesta. Melkein toivon etten voita tätä huutokauppaa!

Huh, uus stadion tulossa parin vuoden päästä ja junnuakatemiakin on vaiheessa. Enpä taida häipyä täältä pitkiin aikoihin!

Last edited by kissa 8D (12.12.2012 03:59)

Offline

#1015 12.12.2012 15:10

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vähän on peli-into tökkinyt viime päivinä, mutta tänään vois taas vähän jatkaa. Hollanti tarjosi pestiä, mutta en jätä Suomea ennen kuin seuraavat karsinnat on ainaski pois alta. Hyvä tappioton putki menossa. Oisko kuusi peliä nyt. Historiallista. Seuraavien karsintojen lohkoja ei ole vielä arvottu. Interillä puksutetaan Juventuksen kanssa kärjessä tasaiseen tahtiin. CL:ssä aukesi jatkopaikka ennen vikaa kierrosta. Lyonin kanssa tapellaan lohkovoitosta. Barca ollut kova omassa lohkossaan. Mättäneet jotain 25 maalia viidessä pelissä. Anderlechtin verkkoon noista suurin osa. Ekan ne voitti 11-0 ja vieraissa sitten 0-7 voitto. Viileetä. Kohtaisinpa ne!

Offline

#1016 12.12.2012 16:10

kuninkees
Member
From: H-Kaupunki
Registered: 21.12.2009
Posts: 806

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

kuninkees wrote:

Eka peli tätä uutta alkoi Doncasterilla League Onessa. Sain Hankittua alkuun Tim Väyrysen Hongasta ja lokakuussa ilmaisella siirrolla Mika Väyrysen. Väyrysvoimasta en kuitenkaan ehtinyt kauaa nauttia, koska potkut tuli jo ennen joulua. Pientä hakemista siis, mutta uusi työpaikka löytyi nopeasti champparin viimeiseksi juuttuneesta Leedsistä. Kolmen pelin jälkeen saldona 1-1-1 ja tavoitteena suunta ylöspäin.

Tätä savea mennään edelleen. Nyt en oo hetkeen taas pelannut, mutta pitää raportoida pääkohdat.

Leedsillä sain juntattua joukkueen tukevasti pudotusviivan yläpuolelle tolla ekalla kaudella, jolla mut palkattiin puolesta välistä mukaan. Toka kausi loppu nyt ja seuraavan kauden harkkamatsit pyörii. Äärimmäisen tasaisessa sarjassa loppukevät meni ihan reisille ja sijotus tais olla lopulta 18. Kauden aikana tapahtui myös board takeover, mutta ei sentään tullu potkuja. Kauden lopuksi joukkueesta lähti useampi sopimuksensa loppuun tullut avauksen pelaaja ja nyt on ollut haasteena haalia kilpailukykyinen joukkue kasaan seuraavalle kaudelle. Suomalaista väriä joukkueessa edustavat alkavalla kaudella Pohjanpalo, Porokara ja Schüller. Pohjanpalo pelasi joukkueessa koko edellisen kauden ja teki noin 10 maalia. Luciano Becchion myymisen myötä peliaikaakin tuli aika hyvin.

Virallinen tavoite alkavalle kaudelle on mid-table ja siihen varmaan on realistiset mahikset. Oon sen verran newbie fm:ssä, ettei mun taidot varmaan riitä saamaan tätä Leedsiä enää mihinkään ilmiömäiseen lentoon. Katotaan miten käy.


The only one who could ever reach me was the son of a pizza man

Offline

#1017 12.12.2012 16:23

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Palkkabudjetti räjähti katon läpi kun voitin kilpailun tuosta yllämainitusta laiturista ja sen lisäksi piti mennä hankkimaan vielä hyökkäävä keskikenttä. 80 kilopuntaa yli budjetin, samaan aikaan rakennetaan uutta stadionia ja junnuakatemiaa... toivottavasti gruusimafiosolla riittää hynää.

Offline

#1018 12.12.2012 16:41

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Genoalla kausi paketissa, viimeisenä säilyin sarjassa. Boardi väittää olevansa satisfied, mutta eihän noista koskaan tiedä kun Italiassa ollaan. ~10 pelaajaa potkittu edellisen kauden aikana/lopussa jo vittuun, ja tilalle saatu about 5 kunnon vahvistusta. Siirtorahaa olisi 10 miljuunaa, mutta palkkabudjetti ei juurikaan anna myöten, varsinkin kun en uskaltanut boardille luvat muuta kuin että juujuu, pysytään poissa putoamistaistelusta. Eniten vituttaa 36-vuotiaan ykkösmaalivahdin eläköityminen, jotain nillitti peliajasta vaikka pelasi kevään kaikissa otteluissa, ihme touhua. Tilalle tuli onneksi ilmaiseksi nuori Tunisialainen maju-vahti.


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#1019 13.12.2012 04:11

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Nautin kyllä tän mun taktiikan älynväläyksistä. Nytkin laitapakki kävi viimeistelemässä hienon maalin ihan pelitilanteesta.

Lueskelin jostain tätä uuden pelimekaniikan teoriaa ja siellä oli että joka linjassa - siis puolustus, keskikenttä, hyökkäys - pitäisi olla tasapaino hyökkäävien ja puolustavien pelaajien välillä. No, nyt mun ainoa hyökkääjä on DLF ja supportaa kun taas yksi laitapakki on aina äärimmäisen hyökkäävä wingback samalla kun toisella puolella pulustetaan. Keskikentällä mulla on kolmio jota käännellään, väännellään ja roolitetaan ihan vastustajien perusteella. Yleensä kuitenkin kärkikolmio jossa hyökkäävä keskikenttä pyrkii samalla pyörittämään peliä ja mahdollisuuksien rajoissa juoksemaan pystyyn.

Yllättävän vähän tarvitsee muuttaa juttuja koti- ja vieras-, sarja- ja europelien suhteen. Just jotain control/counter ja syöttöjen laatu short/more direct. Pulustuslinjaan en ole koskenut juuri ikinä ja saa olla juuri niin ylhäällä kuin haluaa, ts. jotain 70%. Pakka tiiviinä!

Offline

#1020 13.12.2012 04:14

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Meni sitten mestaruus vikoilla kierroksilla ja jäin yhden pisteen päähän tokaks vaikka voitinki vikassa matsissa 27 kierrosta kärkipaikalla olleen Rubinin.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

Board footer

Powered by FluxBB