You are not logged in.
Pilke wrote:AAAAAAAAAHHHH Lana Del Rey on Maailman Parasta en koskaan enää kuuntele mitään muuta!
*
Miten se nyt muka niin hyvä on
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tolto wrote:Pilke wrote:AAAAAAAAAHHHH Lana Del Rey on Maailman Parasta en koskaan enää kuuntele mitään muuta!
*
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdccl … o1_500.gif
*
eiku ihan for reals, oon kuullu vaan ne pari sinkkua ja mietiskelin täsä pitäiskö uhrata aikaa koko albumille
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Pilke wrote:Tolto wrote:Pilke wrote:AAAAAAAAAHHHH Lana Del Rey on Maailman Parasta en koskaan enää kuuntele mitään muuta!
*
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdccl … o1_500.gif
*
eiku ihan for reals, oon kuullu vaan ne pari sinkkua ja mietiskelin täsä pitäiskö uhrata aikaa koko albumille
Öh, no vaiks JOO hei haloo.
*
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kirjotin ensin :piemp: miksi korjasin
Ei mutta toi Take Care on kyllä sellanen levy että aina kun on hetken kuuntelematta ja iskee taas SE fiilis ja laittaa ton soimaan niin kuulostaa aina parhaalta ikinä. Todella kova biisi toikin.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Joo, mikä levy!
Vuoden nuori muotoilija.
RAGGA THIS RAGGA THAT AND A RUB-A-DUB STYLE
FEELING OKAY YEAH FEELING SO IRATE
I'M A WHITE MAN I'M A WHITE MAN
RAGGA WITH ME AND GET READY TO DANCE MAN
BOOM-SHUG-A-LUG GIRL OPEN YOUR MIND
I'M A WHITE RAGGAMAN MAYBE ONE OF A KIND
I'M A RAGGAMAN YES GOING TO MAKE MY DAY
OPEN YOUR MIND I'M YOUR GET-A-WAY.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden myöhässä mut ei se mitää
John Christian - Susbarbatus
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
kertsin syna on hienoimpia koskaan. hitto mikä biisi kyllä.
Onko vähän hyvä biisi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
blumchen
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Beach Boys
bzort glorf bööth
Uhrijuhla. Muutama heikompi kappale joukossa, mutta muuten yllättävänkin hyvä. Tää on jatkoa 500kg lihaalle, mutta kuulostaa ehkä vähän mietitymmältä kuin kuulemani lihan levyt. Yö ja luonto fiilistelyä ja mystistä menoa
Black Lizard! Oonhan tätä kuunnellu ennenkin, mutta NYT iski! Looseen 29. päivä, kylläkyllä!
*
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
radiopuhelimet - tervetuloa
Black Lizard!
Tää on kyllä kova bändi. Kuulemma splitti tulossa Merriessin kaa
Pilke wrote:Black Lizard!
Harmittaa, kun oon onnistunu missaamaan nää jo kahdesti livenä, tullut siis liian myöhään paikalle. Ja lisäksi harmittaa, että en edelliseltä keikalta (eli toinen, jonka missasin, heh) en ostanu EP:tä. Mutta korjaan asian Loosessa, nih!
*
Skeletonni wrote:Pilke wrote:Black Lizard!
Harmittaa, kun oon onnistunu missaamaan nää jo kahdesti livenä, tullut siis liian myöhään paikalle. Ja lisäksi harmittaa, että en edelliseltä keikalta (eli toinen, jonka missasin, heh) en ostanu EP:tä. Mutta korjaan asian Loosessa, nih!
*
Näähän on about joka toinen päivä keikalla stadissa. Ite oon nähny jotain kymmenen kertaa
Toi EP pitäis kyllä meikänkin hankkia jo sen takia, että siinä on Fucking Up, joka on selkeesti näiden SE biisi
Pilke wrote:Skeletonni wrote:Pilke wrote:Black Lizard!
*
Näähän on about joka toinen päivä keikalla stadissa. Ite oon nähny jotain kymmenen kertaa
Toi EP pitäis kyllä meikänkin hankkia jo sen takia, että siinä on Fucking Up, joka on selkeesti näiden SE biisi
Se on kyl IHANSIKAHYVÄ. Jos pelkäät jääväsi ilman, niin voin ostaa sullekin Loosesta ja diilailla myöhemmin? Hämmentää, kun näillä ei ainakaan käsittääkseni ole kotisivuja, ei voi kai tilata mistään. Joku Soundcloud vaan. Oiskohan jo topikin paikka?
*
Skeletonni wrote:Pilke wrote:Skeletonni wrote:Pilke wrote:Black Lizard!
*
Toi EP pitäis kyllä meikänkin hankkia jo sen takia, että siinä on Fucking Up, joka on selkeesti näiden SE biisiSe on kyl IHANSIKAHYVÄ. Jos pelkäät jääväsi ilman, niin voin ostaa sullekin Loosesta ja diilailla myöhemmin? Hämmentää, kun näillä ei ainakaan käsittääkseni ole kotisivuja, ei voi kai tilata mistään. Joku Soundcloud vaan. Oiskohan jo topikin paikka?
*
Mulle pitäis olla yks jo varattuna, mut kiitti kuitenki