You are not logged in.
kalu wrote:"Osaa eläimetkin pieree" -EP:stä tuli just uusintapainos. Kymmentä eri väriä.
Ostan itelle tuplakappaleen jos teette tällä kannella
No, Seppo tehkööt mitä tehkööt!
Just hankin Osaa elämetkin pieree -7":n uusintapainoksen. Hienoa, että heti perään ihan uutta matskua!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tulee Pertin nuoruudenkuvasta mieleen Kovasikajuttu -dokkarin surullinen tarina siitä, kun Pertin äiti kuoli, eikä hän päässyt hautajaisiin.
Panin varaukseen ton uuden.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tulee Pertin nuoruudenkuvasta mieleen Kovasikajuttu -dokkarin surullinen tarina siitä, kun Pertin äiti kuoli, eikä hän päässyt hautajaisiin.
Tämä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
albumia pukkaa joulukuussa kuus kuppia kahvia ja yks kokis
ilmeisesti kokoelma jo julkaistuista + pari uutta. limited vinyyli + juliste, ilmestyy myös cd:nä.
Hieman yllätyin kun isän Malmössä asuva viisikymppinen serkku mainosti pariinkin otteeseen Kovasikajuttua Facebookissa .
Albumi menee varmasti hankintaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pertsa esiintymässä Kalevi Helvitti alter-egonansa Loosessa keskiviikkona 31.10. puolen yön tietämillä.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Lauantaina on Kovasikajuttu Kino Tuliossa jos täällä on joku muukin, joka ei tullut tätä katsoneeksi kun oli varsinaisessa levityksessä.
Täältä lisätiedot: http://www.kava.fi/esitykset/orionin-sy … vapalkinto
Albumi kiinnostaa kyllä täälläkin, mulla on tällä hetkellä vain Päättäjä on pettäjä -c-kassu, jonka ostin heräteostoksena levykaupasta, iloisen värinen (ja edukas) kassu kun oli. Tykkään kyllä, pitäs päästä keikalle katsomaan kun Kuudes Aistissa oli "vähän" turhan täyttä.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
albumia pukkaa joulukuussa kuus kuppia kahvia ja yks kokis
http://aplevyt.com/wp-content/uploads/2 … -kansi.jpg
ilmeisesti kokoelma jo julkaistuista + pari uutta. limited vinyyli + juliste, ilmestyy myös cd:nä.
Älppäri varattiin loppuun neljässä päivässä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Älppäri varattiin loppuun neljässä päivässä
äxästä voi vielä yrittää varata jos on nopea
harmittaa kyllä ku tuolla on vieläpä halvempi
huïg wrote:Älppäri varattiin loppuun neljässä päivässä
Tai combatista http://www.fireinsidemusic.com/shop/ite … _ja_yks-lp
Äxällä on aina toi kiva lisä niitten hinnoissa
(tuo ehkä huono esimerkki, mut...terveitten käsien uus on distroilla 10 ja äxässä vitu 15 )
uusi levy kuunneltavissa: http://www.sue.fi/2012/11/pertti-kurika … okuuntelu/
psykokarkki wrote:huïg wrote:Älppäri varattiin loppuun neljässä päivässä
Tai combatista http://www.fireinsidemusic.com/shop/ite … _ja_yks-lp
Äxällä on aina toi kiva lisä niitten hinnoissa
(tuo ehkä huono esimerkki, mut...terveitten käsien uus on distroilla 10 ja äxässä vitu 15 )
Pikkudistrot ei maksa alvia ja Äxän hinnoissa on usein jakelijan liksa mukana.
Ja 15e lp:stä on mun mielestä ihan kohtuuhinta
No en nyt ollut väittämässä että sille vitosen ylihinnalle ei olis mitään syitä olemassa
Mut se nyt vaan on harvinaisen kova hintaero kotimaassa julkaistulle punkkilevylle, eikö? On niillä muutenkin tasaisesti kalliimpaa ku Combatilla, onneks on valinnanvaraa
No en nyt ollut väittämässä että sille vitosen ylihinnalle ei olis mitään syitä olemassa
En näe syytä motkottaa jonkun isomman kaupan hinnoista jos tietää syyt niille ja on vieläpä valinnanvaraa
Ja tottakai Äxässä on tasasesti (vähän) kalliimpaa ku Combatissa, ne ny vaan on vähän erilaisia liikkeitä.
huïg wrote:No en nyt ollut väittämässä että sille vitosen ylihinnalle ei olis mitään syitä olemassa
En näe syytä motkottaa jonkun isomman kaupan hinnoista jos tietää syyt niille ja on vieläpä valinnanvaraa
Ja tottakai Äxässä on tasasesti (vähän) kalliimpaa ku Combatissa, ne ny vaan on vähän erilaisia liikkeitä.
Aina sopii motkottaa, etenkin isompien kauppojen kohdalla. Distrojen ja pikkukauppojen suosiminen kannattaa aina. Jonku äxän kaltasen puljun lopullisena tarkoituksena ois totaalinen monopoli, ja ketäs se hyödyttäis?
Uudet housut ja paita wrote:huïg wrote:No en nyt ollut väittämässä että sille vitosen ylihinnalle ei olis mitään syitä olemassa
Aina sopii motkottaa, etenkin isompien kauppojen kohdalla. Distrojen ja pikkukauppojen suosiminen kannattaa aina. Jonku äxän kaltasen puljun lopullisena tarkoituksena ois totaalinen monopoli, ja ketäs se hyödyttäis?
Enhän mä sanonut ettei pikkukauppoja kannattaisi suosia
Kai se on niin, että kun kauppa kasvaa tarpeeksi isoksi niin truu skenesterit alkaa katsoa pahasti, teki kauppa mitä tahansa. Äkcxä nyt kuitenkin on ns. indie kauppa jonka voitoista osa ei mene clear channelille tai anttilalle tai mitä näitä demoneita nyt on.
Jos hinnoista tekee mieli alkaa kyrsimään niin voi myös pohtia sitä et tartteeks pienkustanteita jaella isoissa kaupoissa koska siellä tottakai hinnat on korkeemmat ku suoraan lafkalta? Lafkojen (mukaan lukien itteni) mielipide usein on et sitä kautta ne saattaa tavottaa jengiä jotka ei muuten levyjä löytäs, eli anti palaa vaan. Toki hinta on hitusen kalliimpi mut toisaalta ne ketkä tietää vaihtoehdoista tietää niistä. Ne ketkä ei, ne ehkä joskus löytää ne.
Itse varmaan joudun antamaan tukeni tälle
kunnes pohjoismaiden suurin sisämaakaupunki saa jonkun muun realistisen vaihtoehdon mistä hankkia levyt.
(Tai no onhan Swamp, mutta kun niilläkin on kolme myymälää... )
Last edited by Alxity (26.11.2012 23:45)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Menee off-topiciksi, mutta Äx on mulle omakustannejulkaisijana aivan erinomainen levityskanava, ja symppaan siitä syystä ko. lafkaa. Tuotteet saa yhden konttorin kautta leviämään tarvittaessa kaikkiin Suomen Äxiin. Punkki- ja metalliskenen aktiivista distromeininkiä käy kyllä kateeksi.
offtopikkia lisää, pitäisköhän yrittää jotain 267-l-juttujakin viedä äxään, en vaan saa aikaiseksi mitään nykyään. p.s. sori skele, paketissa tuntuu taas kestävän
p.s.
asuntolaelämää on törkeen hyvä biisi
huïg wrote:Uudet housut ja paita wrote:huïg wrote:No en nyt ollut väittämässä että sille vitosen ylihinnalle ei olis mitään syitä olemassa
Kai se on niin, että kun kauppa kasvaa tarpeeksi isoksi niin truu skenesterit alkaa katsoa pahasti, teki kauppa mitä tahansa. Äkcxä nyt kuitenkin on ns. indie kauppa jonka voitoista osa ei mene clear channelille tai anttilalle tai mitä näitä demoneita nyt on.
Jos hinnoista tekee mieli alkaa kyrsimään niin voi myös pohtia sitä et tartteeks pienkustanteita jaella isoissa kaupoissa koska siellä tottakai hinnat on korkeemmat ku suoraan lafkalta? Lafkojen (mukaan lukien itteni) mielipide usein on et sitä kautta ne saattaa tavottaa jengiä jotka ei muuten levyjä löytäs, eli anti palaa vaan. Toki hinta on hitusen kalliimpi mut toisaalta ne ketkä tietää vaihtoehdoista tietää niistä. Ne ketkä ei, ne ehkä joskus löytää ne.
Trololoo indie-sanan käyttö tässä yhteydessä.
Emmä oikeen tajuu et miksei tota puljua sais kritisoida. Puhuin punkkilevyistä. Punkkilevyt on siellä kalliimpia ku esim combatissa. Punkkilevyjä ostavilla on stereotyyppisesti vähemmän rahaa ku joillain muilla (pätee itteenikin, on vähemmän rahaa ku joillain muilla). Siinä tapauksessa äxä on kehnompi mesta ostella levyjä. Mitä kamalaa tässä on
Emmä oikeen tajuu et miksei tota puljua sais kritisoida. Puhuin punkkilevyistä. Punkkilevyt on siellä kalliimpia ku esim combatissa. Punkkilevyjä ostavilla on stereotyyppisesti vähemmän rahaa ku joillain muilla (pätee itteenikin, on vähemmän rahaa ku joillain muilla). Siinä tapauksessa äxä on kehnompi mesta ostella levyjä. Mitä kamalaa tässä on
voiskohan tän siirtää jonnekin levykauppa-keskusteluun?
^ Voi.
Hyvältä kuulostanut tää uusi levy.
bzort glorf bööth
Uudet housut ja paita wrote:huïg wrote:Uudet housut ja paita wrote:huïg wrote:No en nyt ollut väittämässä että sille vitosen ylihinnalle ei olis mitään syitä olemassa
Trololoo indie-sanan käyttö tässä yhteydessä.
Olihan tuo halpamaisesti viritetty ansa mutta jotain tais tarttua koukkuun
Niin, kai sitä voi pitää riippumattomana kauppana koska eivät ole minkään suuren ketjun nyörissä. Eiks tää aika usein ole ollut indien määritelmä.
Saa kritisoida! Mut samalla kantsii kritisoida levylafkoja jotka myyvät levyjään tommosille saatanoille, sieltä ne tukkuhinnat on lähtösin.
Onko sit tiedossa että miksi esim Kämäsiltä levyiltä ois kalliimmat tukkuhinnat äxälle ku combatille?