You are not logged in.
Pages: 1
Onko tää ny sitten kevyempää vai raskaampaa, samapa tuo. Lightning Bolt-tyylistä jyräystä mutta huomattavasti popimpana ja trendiystävällisempänä. Hienoo kyllä, odotan kovasti roskilden keikkaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ihan ok musiikkia tämäkin. Livenä saattavat olla aika kovia. Ainakin toivon niin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Conan-esiintyminen oli ihan viihdyttävä, mutta ei näitä kyllä yleensä ottaen oikein jaksa.
This must be what jail / I will scratch
kyl mä näen mieleni syövereissä mahdollisuuden siihen, että sänksi tykkäis tästä. onhan shnks melkone lattepinpero...
Samaa ajattelen tästä kuin hra Gnee. Nimi tosin on melkein yhtä lystikäs kuin se whitey-jotain-uk.
Plussaa basso-rummut -kokoonpanosta, silti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
itse olen huomannut kuuntelevani tätä aika paljon. hyvää perjantaimusiikkia. itseäni ei oikein vakuuttanut conanissa esiintyminen, soundit kuulosti kököltä. toisaalta niinhän kaikki siinä ohjelmassa. ehkä niillä on oikeasti livenä jyräystä, emt
Eihän tää oo mitään lähellekkään laitnin bolttia. Hyvää musaa silti, kuuntelen aikas usein..
Varikset komentavat
taa oli muuten sitten livena hirveeta paskaa. tai siis - soundit vituillaan, biisit kuulosti kehnommilta ja kokonaisuutena lahempana white stripesia kun omaa levysoundiaan. taitaa kuolla into naihin sitten kokonaan...
Pitäis kai sit joskus nussiessa kuunnella tätä
riippuu siitä, onko nussinnan aikana suotavaa tokaista "hyi vittu"
en kyllä tajuu, miksei olisi
Mullon soinu CSS:n Alala päässä koko päivän, OMD:n Electricityn kera.
CSS pitäs nähä keikalla, ovat kuulemma aika hulinata...huomenna ois taas, varmaan kolmatta kertaa viimesen puolen vuoden aikana mutta MCD:n järkkäämänä joten boikotin piikkiin
Nyt vois nuq
mikä on CSS? eikä mitään tyylisivujuttuja... oma topicci jos on mainitsemisen arvoista, thänks.
"Bändejä, joihin on vuosikaudet pitänyt tutustua hienon nimen takia" -späm
Eri.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pages: 1