You are not logged in.
Kriisi vai mikäs sen nimi onkaan tuli radiosta ja kuulosti kyllä tosi hyvältä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä biisin nimi:
Minä ja mun pää
en ole kolmekybänen emoboy
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Chisu 30v. tänään
how they run this show.
Ihan hyvältä popilta tuo Kun valaistun tosiaan kuulostaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Maailman ihanin ihminen
Chisu
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
how they run this show.
Chisu ja Madonna ovat häkellyttävän samannäköisiä
heh heh
"Laulajattaren kimmoisat kiharansa korostivat hänen kasvojensa upeaa luustoa, mikä toi hänen naisellisuuttaan esille entistäkin enemmän"
Last edited by barton_funk (23.04.2012 08:08)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Chisun viime syksynä julkaistu Kun valaistun -albumi saa jatkoa, kun menestysalbumista julkaistaan erikoispainos Kun valaistun 2.0 toukokuun 30.päivä.
Kun valaistun 2.0 sisältää kolme uutuuskappaletta: Kolmas pyörä, Kun valaistun sekä Frankenstain, joka on kuultavissa myös Helsingin herrat -tv-sarjan tunnuskappaleena. Uusien biisien lisäksi erikoispainos pitää sisällään dvd:n, jolta löytyy mm. bonuksena kaikkien kappaleiden 5.1 miksaukset, musiikkivideoita sekä Chisun haastatteluita ja muuta materiaalia kulissien takaa.
Kiitti, ostetaan sit tääkin levy kahteen kertaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hehe, johan rupesi kiinnostamaan, kun Ava-kanavan Chisu-dokkarissa neiti taiteilija protestoi tuoreeltaan Soundissa ilmestynyttä yhden tähden arvostelua Alkovi-debyytistä. Ajattelin heti notta kumpikohan se niistä parista tyhmimmästä Soundi-jannusta olikaan -- mutta mitä ihmettä, kyse olikin meidän omasta Artusta, yhdestä lehden harvoista luottomiehistä: http://www.soundi.fi/levyarviot/chisu-alkovi
Oli siinä sentään perusteltu asioita yksityiskohtaisesti, mutta aivan kuin olisi keskitytty vain levyn pariin kehnoimpaan esitykseen. Ja suoraan sanoen oli aika hävytöntä vihjata levyn olevan jotain lastenmusiikkia - kun esim tämä Liian kauan on kiistatta musiikillisesti kunnianhimoista poppia, suorastaan lähimpänä mihin Härmässä on päästy jotain Siobhan Donaghyn sfäärejä: http://www.youtube.com/watch?v=05AAF7Y9e10
Okeiokei, onhan se levyarvostelijan arki joskus ankeeta, kun toimituksista lähetellään koko ajan jotain pakkopullaa, mihin ei yhtään huvittaisi keskittyä -- mutta sit voi joskus joutua ottamaan vastuuta vuosienkin päästä...
Miks tää lausutaan muka "Kisu"? Lausun edelleen niin kuin se kirjoitetaankin.
Last edited by Hassuttelija (14.11.2012 19:02)
how they run this show.
sama
chaisu
bzort glorf bööth
aaaargghh kun tän uusin renkutus on jääny päähän soimaan ja pahasti
Varikset komentavat
sen oikea nimi on Christel, joten se varmaan lausutaan Kristel -> Chisu = Kisu.
"Thsisu"
ja kuka vitun Viktor Frankenstein??
Varikset komentavat
Hassuttelija wrote:Miks tää lausutaan muka "Kisu"? Lausun edelleen niin kuin se kirjoitetaankin.
sen oikea nimi on Christel, joten se varmaan lausutaan Kristel -> Chisu = Kisu.
se on khisu
Suomen Chisu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Chisu pelkää pimeää ja löysi totuuden
"Just eilen mun kuusivuotias kummipoikani muuten kysyi, että tiedänkö paljonko on ääretön plus ääretön."
"Sanoin, etten tiedä."
"Hän sanoi, että se on kaksi ääretöntä. Se oli tosi lohdullista. Syötiin jäätelöä ja oli kivaa."
"Eikä mun tarvitse ehkä muuta tietääkään. Kaksi ääretöntä. Se riittää mulle."
palaa chisu koulunpenkille, ääretön plus ääretön on "vain" ääretön
Chisu: Polaris - Valonkantaja kulttuurin jättömaalla
Polaris on sävellyksellisesti ja tuotannollisesti silkkaa neroutta alusta loppuun
No onhan se.
Mun suosikit uudelta levykäiseltä on Tähdet, Tabu ja Ihana. Harvoinpa kuulee näin monipuolista ja taitavasti tehtyä "ihan tavallista poppia".
Chisun herkkisbiisit on vähän liian pliisuja, niinku Onni (Polariksen huonoin) ja Yksinäisen keijun tarina. Kaikeist paras biisi kaikilta levyiltä on tietty Kerrasta poikki.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Laitetaan nyt tännekin, kova veto eilen UMK:ssa.
Last edited by hattara (21.02.2016 10:29)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Toi Tipi-tii kyl
Vuoden nuori muotoilija.
tipi-tii yllätti kyllä vähän puun takaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.