You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Please disperse, nothing to see here, please disperse!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
saatana
bzort glorf bööth
öö miks tän sivun avautuessa lähtee siikavideon ääniraita pyörimään?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
öö miks tän sivun avautuessa lähtee siikavideon ääniraita pyörimään?
leposi wrote:saatana
Kahen kilon siika tämän soidessa taustalla
edit: vit stiff upper lip tuli kruunaamaan kaiken
Last edited by E (09.02.2012 16:05)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kurre pahoittelee Sauli Niinistö -kappaletta
Tarkoituksena oli tehdä kappale vilpittömänä kunnianosoituksena Saulille ja Jennille. Olen pahoillani jos tämä on ärsyttänyt joitakin ihmisiä.
oliko jo mainittu että biisin sanoittajahan äänesti arhinmäkeä, mutta rahasta väsäsi tämmöisen, kokkareille meni ihan täydestä
Kurre pahoittelee Sauli Niinistö -kappaletta
Tarkoituksena oli tehdä kappale vilpittömänä kunnianosoituksena Saulille ja Jennille. Olen pahoillani jos tämä on ärsyttänyt joitakin ihmisiä.
oliko jo mainittu että biisin sanoittajahan äänesti arhinmäkeä, mutta rahasta väsäsi tämmöisen, kokkareille meni ihan täydestä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kuuntelussa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
NYT KÄVI NÄIN
Mangojauhe goddamn.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ja kun katsot kauan pimeyteen, katselee myös pimeys sinuun.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Vuoden nuori muotoilija.