You are not logged in.
Aika paljon erilaisia musiikkilaitteita myynnissä: http://www.huutokaupat.com/fi/v/29890
Soittimia, vahvistimia ja muuta sälää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Uudessa Wiressa on Leo Recordsin maailmanloppualemainos - kaikki levyt á 2 puntaa, mut nettisivuilla ei oo mitään mainintaa tämmösestä. Mut kantsii vissiin pitää silmällä, jos kiinnostaa. Vois noi Sun Ra't tilata sit jos ja kun.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Uudessa Wiressa on Leo Recordsin maailmanloppualemainos - kaikki levyt á 2 puntaa, mut nettisivuilla ei oo mitään mainintaa tämmösestä. Mut kantsii vissiin pitää silmällä, jos kiinnostaa. Vois noi Sun Ra't tilata sit jos ja kun.
Puuh, siellä kataloogissa on kyllä vaikka mitä... Jos jollakulla ei ole niin Phil Mintonin & Roger Turnerin Ammo kantsii ottaa. Mikä ettei muutkin Mintonit.
DMQWMnj06
CDON.COM 5:n alekoodi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
bernardblack wrote:Uudessa Wiressa on Leo Recordsin maailmanloppualemainos - kaikki levyt á 2 puntaa, mut nettisivuilla ei oo mitään mainintaa tämmösestä. Mut kantsii vissiin pitää silmällä, jos kiinnostaa. Vois noi Sun Ra't tilata sit jos ja kun.
Puuh, siellä kataloogissa on kyllä vaikka mitä... Jos jollakulla ei ole niin Phil Mintonin & Roger Turnerin Ammo kantsii ottaa. Mikä ettei muutkin Mintonit.
Aijjai, nyt ois mukana myös Sun Ran timanttinen Live in Cleveland, joka ei viime jouluna vielä alessa ollut. Keksisköhän sieltä 9 muuta...
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
^ Kiitos. CMX Rautakantele 2LP tilattu 6,90 postikuluineen.
edit: Musta tuli jutila.
Last edited by vegantti (12.11.2012 17:28)
Eat your greens, especially broccoli.
ensi kerralla otan heti talteen ja editoin
DMQWMnj06
Koodi ei ole voimassa. Huomaa että koodi tulee kirjoittaa täsmälleen siinä muodossa kuin sen saitte, isoine kirjaimineen. Mikäli vika ei poistu, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oisko toimivia CDON-koodeja?
GHJGNnk13
ei maar, kusetin vaan
Pitääxunaina
Hassuttelija wrote:DMQWMnj06
Koodi ei ole voimassa. Huomaa että koodi tulee kirjoittaa täsmälleen siinä muodossa kuin sen saitte, isoine kirjaimineen. Mikäli vika ei poistu, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme
Niin, veganttihan tossa ilmoitti käyttäneensä koodin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ja käytti sen johonkin CMX-levyyn
Pitääxunaina
no lupaan korvaukseksi lähettää sulle seuraavan koodin minkä saan
Ja käytti sen johonkin CMX-levyyn
kikke wrote:Pitääxunaina
no lupaan korvaukseksi lähettää sulle seuraavan koodin minkä saan
mulle sitä seuraava :mad2:
FB-vonkaus tuotti tulosta enkä tarvitse enää, kiitos vaan kaikille tyhjästä homot
ole hyvä
no seuraava sit mulle
mut ei kiirettä, en keksi vielä mitä haluisin
en kyl ite pahemmin enää cdonilta mitään tilaile, joten eipä mulle pal koodejakaan lähetellä
mut eiköhän tässä joulun alla noita sit taas
mut ei kiirettä, en keksi vielä mitä haluisin
Niinno mä otin hirveellä kiireellä vaan jonkun alennusvinyylien ekalta sivulta.
hyvin käytetty
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
no nyt ne jakelee femman alekoodeja facebook-sivullaan
Toisaalta:
Tällä koodilla 5 euroa alennusta cdonilla: XMAS2012 Pitäisi olla voimassa vuoden loppuun saakka.
Ei koske toimituskuluja.
Koska olen itse varaton enkä kykene, niin halunnen tässä nyt huomauttaa, että Ektrolle on ilmestynyt jokunen rariteetti lisää, Ektroverde- ja Verde-levyjen lisäksi Tididii Tididii Tididiididii (huom hinta 12 euroo, mahtaisko hantalta "löytyä" näitä lisää, voitais lyyä rahoiksi)
Last edited by bernardblack (26.12.2012 15:43)
Koska olen itse varaton enkä kykene, niin halunnen tässä nyt huomauttaa, että Ektrolle on ilmestynyt jokunen rariteetti lisää, Ektroverde- ja Verde-levyjen lisäksi Tididii Tididii Tididiididii (huom hinta 12 euroo, mahtaisko hantalta "löytyä" näitä lisää, voitais lyyä rahoiksi)
ei löydy ylimääräisiä, joten ei muuta ku ostamaan
bernardblack wrote:Koska olen itse varaton enkä kykene, niin halunnen tässä nyt huomauttaa, että Ektrolle on ilmestynyt jokunen rariteetti lisää, Ektroverde- ja Verde-levyjen lisäksi Tididii Tididii Tididiididii (huom hinta 12 euroo, mahtaisko hantalta "löytyä" näitä lisää, voitais lyyä rahoiksi)
ei löydy ylimääräisiä, joten ei muuta ku ostamaan
yritinkin tossa vihjata et voisit väsätä muutaman näköispainoksen ja teeskennellä, että kappas löyty kaapin perältä vielä muutama